44. forduló, 46. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 24. 21h:22'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,32] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Roxy IIIvel. Fairlight híve. Egy bronzsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy mutáns pók trófea és egy északi aurach trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.)

d 70 11 eldobod a 70. tárgyat (11 darabot)
Elhajítasz 11 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 44 2 eldobod a 44. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 33 1 eldobod a 33. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kno 11 1 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 187.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 177.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú! (ld. enc.)

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rontasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 163.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[77,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,33] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [79,32] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az emberevő bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az emberevő nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy sullár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [37 pontot használtál fel, van még 126.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 6 8 7 mozogsz 6 8 7
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a zombi nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 vadász tatu bőr (ld. enc.), 1 királygyík bőr és 1 antilopbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a zombi bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bakkura. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bakkura bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 900 9 12 mozogsz 900 9 12
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 2 nyílvessző talált el. 5 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a zombi rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 900 12 12 mozogsz 900 12 12
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 12 12 1 mozogsz 12 12 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [24 pontot használtál fel, van még 47.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[79,31] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kicsit megvágod a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontszablyával végigvagdosod a nektoraf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,30] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szeppent rákfatty jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [77,29] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy mélységi grittang. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 21.]

m 6 mozogsz nyugatra
[76,29] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 13.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 12 Merészség: 3/5 Magasság: 181 cm
IQ: 17 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 Életpont: 161/55 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 49/33 Pénz: 87 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 273 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 662 TP-t kaptál. Jelenleg 26 433 TP-d van. A következő szinthez még 6 567 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, ork sámán, halálmadár. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 (+1) vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 8
lőfegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 17 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 7 (+1)
10. szörnyismeret: 3 11. zárnyitás: 5 (+2) 12. vadászat: 2
13. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 16 mérgezett tüske (#23) 1 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
2 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 31 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 grákóbőr (#41) 6 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44)
42 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 7 óndarab (#85) 18 pirkit (#153)
10 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124) 24 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
7 szárnyas hernyó (#69) 2 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63)
2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 59.54 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 fáklya (#36) 3 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 9 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 bakkura bőr (#95)
1 csontkulcs (#74) 1 kerek kő (#19) 1 óndarab (#85)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80
28
29
30
31
32
33
34
(76,29) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393)
(76,32) százfogú (#53)
(77,29) vaskohó (#155), mélységi grittang (#103)
(77,33) Raia oltár, púpos burástyák (#92)
(78,30) szeppent rákfatty (#186)
(78,33) Raia oltár, 31. jellempróba, tintacsiga (#74)
(79,31) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(79,32) emberevő (#119), a 34. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Tharr oltár, világítótorony (#156), tavacska, érclelőhely, zombi (#49), bakkura (#52)

Üzenet küldése a karakternek