TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. jún. 26. 10h:43'
EZ A 269. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
270. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2
|
BRIGELLA KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Egy tükörpáncélt visel. Felszerelését egy proteinsólyom trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lms-Vibi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz Megadeathkával. Felszerelését egy szépen megmunkált fülemüle síp díszíti. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy láncravert quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rhandall Corynian. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 3. napon megintcsak összefutsz Rhandall Corynian. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5400 tapasztalati pontot.A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A 8. napon ismét összeakadsz Rhandall Corynian. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+15 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 978. hetének nyerőszámai: 5, 6, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
hh 1100 1629 979 |
használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat a 979. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 225.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy vasszervezet varázslat. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [1 pontot használtál fel, van még 224.]
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 323.]
kno 11 4 |
képesség-növelés 11 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 323.]
p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]
ef 10 |
energia fejlesztése 10 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 218.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1259 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 214.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Szeretnéd tudni, mi a sziklaelementál leggyengébb pontja? Ha a tömör fejét ütöd, előbb-utóbb megpusztul." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 210.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Egy nyílt titok: a légiós nadrág értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 206.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Egy nyílt titok: a két kard szimbólum értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 202.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 198.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a káoszszellem elleni legjobb fellépés, ha a szellemkarját támadod." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 194.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Érdemes lenne felkeresni Bronzhajlító Rain boltját. Az utolsó 1 Aurgir lándzsáját most reklámáron lehet ott megvásárolni." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 190.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Miért mindig te menekülsz el a küzdelemből, ahol az animált hókutya az ellenfél? Talán mert nem tudod, hogy a tűz alapú varázslatokkal a legérdemesebb próbálkozni ellene." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 186.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 30 arannyal jutalmazzák." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 182.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 1236 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 178.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen keletre 90, délre 111 mérföldre van egy ősi csatamező. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 174.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "A tapasztalat azt mutatja, a technokolint zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig ragasztó üti gyilkosának markát." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 170.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 166.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 162.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a csapdakészítés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 158.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+1 pszi pont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 154.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a méregfelhő IV-at. Ez egy a papi mérgező varázslatok közül." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 150.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a versengés szakértelemről. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 146.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 142.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen nyugatra 162, délre 105 mérföldre láttak egy sebesült kaffogó hebrencset. Siess, mielőtt még más szabadítja meg a kínjaitól!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 138.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapatmunka. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 134.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 130.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 126.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a szerencsetalizmán, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 122.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. [+3% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [109,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [110,79] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nektoraf. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nektoraf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 92.]
m 8 6 6 |
mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
[110,78] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qulli Brann előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [109,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [108,78] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 62.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[107,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy mély kutat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával néhányszor súrolod az arató csattanat testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megkarcolod az arató csattanat fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [106,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy nektoraf. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával felnyitod a nektoraf jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 42.]
v 96 99 82 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(106,78) nektoraf (#355), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, oltár
(107,78) mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, arató csattanat (#144)
(108,78) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, tímárkunyhó (#684)
(108,79) Elenios rúnaköve, barátság szent tüze (#484), oltár, gyilkos sallankok (#85)
(109,78) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(109,79) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(110,78) Leah rúnaköve, phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tetemember (#123)
(110,79) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 27. jellempróba, oltár, nektoraf (#355)
[99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Látsz egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Megadeathka táborát. Tárgyai között kitűnik egy fülemüle síp, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy láncravert quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy karmos tankány. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 32.]
ef 10 502 |
energia fejlesztése 10 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 4.]
tno 6 3 |
növeled a 6. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 19, 30.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kicsit kövérnek látszol mostanában - nem ártana fogyózni! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.
Erő: |
15 (18) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
4/5 |
Magasság: |
198 cm |
IQ: |
18 |
Támadás: |
23 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
120 kg |
Ügyesség: |
16 (20) |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
22 |
Életpont: |
227/196 |
Jellem: |
jó (116) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
16 (23) |
Varázspont: |
264/149 |
Pénz: |
2562 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
29/3 |
Pszi pont: |
93/65 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 170 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6063 TP-t kaptál. Jelenleg 87465 TP-d van. A következő szinthez még 32535 TP szükséges. Trófeáid:
arató csattanat,
vérfürdető magszim,
nukleáris cickány. A 31. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5377 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1/0 |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
1/0 |
vágófegyverek: |
13/65 (+6%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
1/0 |
dobófegyverek: |
13/72 (+12%) |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
99,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 106,78 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
2/47 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
10/41 |
3. mászás: |
1/0 |
4. csapdakészítés: |
4/80 (+15%) |
5. csapdaészlelés: |
1/17 |
6. gyógyítás: |
6/77 |
7. titkosírás: |
1/0 |
8. felderítés: |
1/10 |
9. szörnyidomítás: |
1/51 |
10. teológia: |
2/76 |
11. taumaturgia: |
21/37 (+421%) |
12. versengés: |
1/34 (+17%) |
13. harcművészetek: |
1/0 |
14. szkanderozás: |
1/0 |
15. zene: |
1/0 |
16. szörnyismeret: |
1/0 |
17. pszi: |
10/12 (+11%) |
18. zárnyitás: |
1/17 |
19. vadászat: |
1/0 |
20. vitalitás: |
1/0 |
21. bányászat: |
2/28 |
22. csapatmunka: |
1/17 (+17%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
bűvölés (#20) (3,1) |
hadiszerencse II (#24) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 288 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), Megadeathka (3851. kalandozó)