TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. aug. 18. 15h:02'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX
|
YGAN SO KA KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
a 16 3863 1 |
átadod a 16. tárgyat a 3863. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 bordacsontot Döngölő Bonga részére. [5 pontot használtál fel, van még 209.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 201.]
[72,-2] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén jobb első lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadtroll beleharap a kezedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 189.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 181.]
[71,-1] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy kőszáli disznó. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 169.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 161.]
[71,0] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy csillezsályát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Krogan, a pusztító előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az emberevő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 5 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 11 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 149.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 141.]
[71,1] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kőszáli disznó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőszáli disznó nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 129.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 121.]
[71,2] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzas Ámlin előtt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy olvasztókemencét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 48 életpontot! Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke kastély (551. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Csontzúzó Hrungnirral. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy proteinfecske trófea és egy óriás skorpió trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy koponya gyűrűt, egy mászókarmot és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy trappoló dinymák trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Blind Side. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [12 pontot használtál fel, van még 109.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 101.]
be 551 |
bemész az 551. épületbe |
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [150 tapasztalati pontot kaptál.] Majd előveszi a következő térképet, és eléd teríti. Ez talán már egy kicsit keményebb feladat lesz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 34. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, délre 15 mérföldre található.
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 96.]
[72,3] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő móleon nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a móleon fémes gerincét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Xantorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 84.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 76.]
[73,4] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsőségére. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 8 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod az emberevő fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 64.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 56.]
[74,5] A hegyvidéket síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 44.]
f 152 153 |
kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kis vaspajzsot. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 34.]
f 16 37 |
kísérletezel a 16. tárggyal a 37. tárggyal |
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 24.]
* 1. BP: h 147 0 0 |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 21.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY)
A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
KARAKTERLAP
Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.
Erő: |
15 |
Szint: |
10 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
146 cm |
IQ: |
15 |
Támadás: |
9 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
49 kg |
Ügyesség: |
13 |
Védekezés: |
3 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
30/30 év |
Egészség: |
15 |
Életpont: |
138/90 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
12 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
123 arany |
Kép. pont: |
8 |
Tudatpont: |
14/4 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 160 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
847 TP-t kaptál. Jelenleg
14 876 TP-d van. A következő szinthez még
2 124 TP szükséges. Trófeáid:
északi aurach,
ork sámán,
orgyilkos.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
14/65 (+24%) |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,73 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 148 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5/59 |
2. nyomkövetés: |
10/71 (+35%) |
3. mászás: |
2/65 |
4. csapdakészítés: |
2/46 (+23%) |
5. csapdaészlelés: |
1/22 |
6. gyógyítás: |
25/13 |
7. harcművészetek: |
1/0 |
8. szörnyismeret: |
1/24 |
9. zárnyitás: |
4/35 |
10. vadászat: |
3/32 |
11. bányászat: |
3/61 (+61%) |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
Összsúly: 48.33 kg |
Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
-4 |
|
|
|
|
|
|
-3 |
|
|
|
|
|
|
-2 |
|
|
|
|
|
|
-1 |
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
(71,-1) kőszáli disznó (#34), világítótorony (#156)
(71,0) törpe bánya (#435), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), emberevő (#119)
(71,1) kőszáli disznó (#34), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(71,2) szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), trappoló dinymák (#118), Csontzúzó Hrungnir (4385. kalandozó), Blind Side (4534. kalandozó)
(72,-3) a 33. labirintus bejárata
(72,-2) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Sheran oltár, alpesi tehén (#91), vadtroll (#70)
(72,3) móleon (#68), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(73,4) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Elenios oltár, emberevő (#119)
(74,5) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár