Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 24. 13h:54' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod Bloodwitch bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Pár lövedéke átjárja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch kicsit megsebzi a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontkéssel kicsit megbökdösöd Bloodwitch testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhány helyen meghorzsolja a testedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megkarcolja a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
kno 6 3 | képesség-növelés 6 |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kt 56 3 | elkészíted az 56. tárgyat (3 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a proteinfecske testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontkéssel néhányszor megkarcolod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-4] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Vad csatakiáltással, felemelve a csontkést ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
kf 11 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőevő jobb karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Csontkéssel megdöföd a kőevő jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőevő megüti a jobb válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontkéssel jól megszurkálod a kőevő kőtestét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Ellenfeled fúvócsővel beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod Bloodwitch testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Több lövedéke átfúrja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontkéssel többször eltalálod Bloodwitch testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor súrolva eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhány helyen meghorzsolja a bal oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megböki a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
be 506 | bemész az 506. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 78.]
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [17,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [18,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [20,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gyk 28 50 | gyakorolsz a 28. tárggyal 28 pontért |
kut 50 | kutatsz |
kf 11 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat |
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
SZIKLAÖKÖL A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével. |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY) Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
Erő: | 19 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 137/137 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 29 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13 | szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 (+1) | dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
20,94 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 22 (+1) | 5. felderítés: | 2 | 6. harcművészetek: | 12 (+3) |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 4 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 4 | * | mászókarom (#78) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 4 | * | kerek kő (#19) | |
1 | kőkés (#6) | 2 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
1 | szögletes kő (#17) | 14 | ubuk tüske (#131) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | hebrencs csapda (#147) | 10 | kaja (#2) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
18 | drótszőr (#37) | 8 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 4 | hebrencs állkapocs (#130) | 20 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 16 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
17 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | 21 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
6 | varányszem (#30) | 4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 44.22 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|