44. forduló, 46. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 24. 13h:54'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,-4] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy piromenyét trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod Bloodwitch bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Pár lövedéke átjárja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch kicsit megsebzi a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontkéssel kicsit megbökdösöd Bloodwitch testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhány helyen meghorzsolja a testedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megkarcolja a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

kno 6 3 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Sziklaököl technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 208.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kt 56 3 elkészíted az 56. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 mákrózsa virágot. [9 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[17,-4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a proteinfecske testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontkéssel néhányszor megkarcolod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [16,-4] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Vad csatakiáltással, felemelve a csontkést ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 179.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 mozogsz nyugatra
[15,-4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőevő jobb karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Csontkéssel megdöföd a kőevő jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőevő megüti a jobb válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontkéssel jól megszurkálod a kőevő kőtestét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+50 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke házikó (506. épület.). Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy kaffogó hebrencs trófea és egy piromenyét trófea színesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Ellenfeled fúvócsővel beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod Bloodwitch testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Több lövedéke átfúrja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontkéssel többször eltalálod Bloodwitch testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor súrolva eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhány helyen meghorzsolja a bal oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megböki a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [96 pontot használtál fel, van még 83.]

be 506 bemész az 506. épületbe
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg.
- Üdvözöllek, fiam! - köszönt a varázsló. Miben lehetek szolgálatodra?
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Gratulálok, hogy sikerült a feladatot teljesítened! - mondja a mágus. Ha van kedved, kaphatsz tőlem egy másik feladatot. - mohón bólintasz, és lesed az öreg szavait. [10 tapasztalati pontot kaptál.]
A mágus boldogan megköszöni a virágokat, aztán hozzád fordul: - Szükségem lenne még egy apróságra, mielőtt a végső útbaigazítást megadom. Talán hallottál már a vadász taturól. Innét 10-15 mérföldnyire északkeletre él egy ilyen csapat. Ennek az állatnak a bőre rendkívül hasznos. Nagyon örülnék, ha hoznál nekem egy ilyet. Ne feledd, hogy a bőr lenyúzásához szükséged lesz valamilyen vágófegyverre! - megcsóválod a fejed, de aztán biccentesz.
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Gratulálok, hogy sikerült a feladatot teljesítened! - mondja a mágus. Ha van kedved, kaphatsz tőlem egy másik feladatot. - mohón bólintasz, és lesed az öreg szavait. [10 tapasztalati pontot kaptál.]
Széles vigyorral átveszi a vadász tatu bőrt, és közben ezt mondja: - Talán ez is megteszi ormánygőte bőr helyett. Tudod, az ormánygőték nagyon kipusztultak errefelé, ugyanis sokan vadászták őket az ormánycsontjuk miatt, amelyből távcsövet lehet készíteni. Ja igen, és amit ígértem: Íme egy térkép, amely egy gonosz manó fészkének a helyét írja le. A manó állítólag kincset őriz. A Tied lehet! - megköszönöd, és elrakod a térképet.

1 3
2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 2. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, északra 6 mérföldre található.

Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[16,-4] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [17,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [18,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 48.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[19,-4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy drótszőrű pincsi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [20,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 28.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 28 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Még sokat kell gyakorolnod. [28 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 50 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 186 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAÖKÖL
A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 45. fordulód.

Erő: 19 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 137/137 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 29 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 179 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 392 TP-t kaptál. Jelenleg 12 575 TP-d van. A következő szinthez még 4 425 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 (+1) dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 3
20,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 22 (+1) 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 12 (+3)
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 4
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 4 * mászókarom (#78) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 4 * kerek kő (#19)
1 kőkés (#6) 2 * parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) 14 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 10 kaja (#2) 1 rézkulcs (#75)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
18 drótszőr (#37) 8 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130) 20 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 16 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
17 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 21 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 14 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)
6 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 44.22 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 1 mákrózsa virág (#56)
1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 5 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130)
6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19 20 21
-5
-4
-3
(15,-4) szürke házikó (#506), kőevő (#62), Bloodwitch (4592. kalandozó)
(16,-4) manifesztátor (#124)
(17,-4) 13. jellempróba, proteinfecske (#139), kaffogó hebrencs (#88)
(18,-4) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 6. jellempróba, sünmedve (#33)
(19,-4) drótszőrű pincsi (#22), 21. jellempróba
(20,-4) acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek