Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 2. 0h:09' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 0 0 | használod az 1167. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 7 57 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 12 | elmormolod a 7. varázslatot |
kf 151 3 | kézbeveszed/felveszed a 151. tárgyat (őrzöd) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a mágiamorfáló jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
le 151 | leveszed/lerakod a 151. tárgyat |
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. Elrakja a kért tárgyakat. [240 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 smaragd védőgyűrű. (ld. enc.)] Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 139.]
be 551 | bemész az 551. épületbe |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [72,68] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőszáli disznó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,67] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Baltás Bödön vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy kőszáli disznó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 kaktusztüske annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a változatos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a lomha morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [72,65] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Továbbmész...) [73,64] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY) Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY) A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
ÁTLÁTSZÓ MORFPLAZMA (2451. TÁRGY) Teljesen átlátszó, színtelen, lüktető kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
PSZI KŐ (248. TÁRGY) Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád. - Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
Erő: | 12 | Szint: | 13 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 162/152 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 80/3 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 (+1) | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 23 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 2 | 11. versengés: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 4 | 14. vadászat: | 1 | 15. bányászat: | 6 (+1) |
16. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400. (összesen ölhető: 300 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
3 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | ezüst karkötő (#158) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
33 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
13 | álompor (#396) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | kék morfplazma (#2442) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
5 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 6 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | sallank karom (#128) | 3 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | vörös morfplazma (#2443) | 2 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 31.26 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | pszi kő (#248) | 6 | rézdarab (#70) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|