44. forduló, 46. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 6. 9h:14'
EZ A 435. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
436. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,8] koordinátán.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 3 131 felt. lőfegyver haszn. 3 a 131. tárggyal
Ok, FLH 3 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 191.]

kt 96 elkészíted a 96. tárgyat
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 42 elkészíted a 42. tárgyat
Legyártottál 1 távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,8] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Éljen Chara-din, Ghalla megmentője pusztuljon a világ! Csibirka "
Összeakadsz Drüchmach-hal. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy obszidián karkötőt visel. Fegyverzetét egy garokk trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egyszercsak megpillantod egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű drow nő táborát. Fekete a bőre. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Susogó testvérem, egy hétig vártam rád hiába! Ámon-sas "

(Továbbmész...) [44,8] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [20 pontot használtál fel, van még 115.]

ea 99 eladod a 99. tárgyat
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[43,9] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom mókuszúza-aprólékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a proteinfecske testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns férfival. (ld. enc.) A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy tatu ködmönt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy agglomerátor trófea és egy púpos burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Finderghan . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [42,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kimetszel magadnak egy megfelelő mélységi grittang trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpáncélt. [70 pontot használtál fel, van még 25.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 17.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzpengét. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

MUTÁNS (9. FAJ)
A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni.

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 9 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 14 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 126/92 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 34/3 Pénz: 88 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 114 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 281 TP-t kaptál. Jelenleg 7624 TP-d van. A következő szinthez még 4376 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk tüske (#131) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 3
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 21
7. teológia: 6 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 8 11. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 42.60 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bakkura bőr (#95) 1 bőrpáncél (#51) 1 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2) 5 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 6 rézdarab (#70) 1 ubuk tüske (#131)
4 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bronzpáncél (#90)
1 távcső (#42)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,10) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, mélységi grittang (#103)
(43,9) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), oltár, proteinfecske (#139), Finderghan (2912. kalandozó)
(44,8) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486)
(45,8) erődítmény (#488), Drüchmach (3701. kalandozó), egy elf nő

Üzenet küldése a karakternek