Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 5. 9h:23' EZ A 757. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 758. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
a 1557 4300 2 | átadod az 1557. tárgyat a 4300. kalandozónak (2 darabot) |
aa 249 351 1320 | átadod a 249. tárgyat a 351. tárgyat az 1320. tárgyat |
a 447 4300 1 | átadod a 447. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot) |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
ov | óvatosságod: |
lm 3 6 5 | mozogsz 3 6 5 |
lm 14 21 25 | mozogsz 14 21 25 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megcsapod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 8 madártoll. 2040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 44 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvágod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1898 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb vállát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 43 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1898 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal lábát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1898 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal karját. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág. 2040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb karját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1898 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Főmágus bal lábát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Főmágus törékeny testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Főmágus fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és egy fokhagyma. 4040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [161,112] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1004 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2104 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mágusölővel súrolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 74 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy aranylánc és 3 vasérc. 1525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4224 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 845, sebződés: 153, gyógyulás: 25, összesen: -128 ÉP}
(Továbbmész...) [163,110] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Továbbmész...) [164,109] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel alaposan megvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 113 életpontot sebeztél. A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a renegát törpe jobb vállát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a renegát törpe tömzsi testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a renegát törpe bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1818 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [166,108] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [167,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 102 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1225 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis bal első lábát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel végigvágod az éjkornis bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az éjkornis nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, egy ezüstshuriken, egy ezüst gyűrű és egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 85, gyógyulás: 9, összesen: -76 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1310 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 969 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 1838 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [169,107] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 1004 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. 2104 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 69, gyógyulás: 5, összesen: -64 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb, 21 arany és egy pular kristály. 2706 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 341 9 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1811 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 8 madártoll. 2727 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL) A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is! |
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY) A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges. |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY) Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
Erő: | 43 (48) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (61) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 41 (50) | Életpont: | 443/443 | Jellem: | jó (510) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (54) | Varázspont: | 646/167 | Pénz: | 2427 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 31/7 | Pszi pont: | 167/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/21 |
vágófegyverek: | *20/103 (+50%) | ütőfegyverek: | 32/5 (+4%) | lőfegyverek: | 31/13 (+12%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/70 | 2. nyomkövetés: | 69/59 (+22%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/87 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 27/90 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 50/87 (+15%) |
7. gyógyítás: | 121/2 (+55%) | 8. titkosírás: | 5/89 | 9. felderítés: | 30/46 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 13/90 (+6%) | 11. teológia: | 21/94 (+16%) | 12. taumaturgia: | 54/50 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 8/37 | 14. versengés: | 7/44 (+9%) | 15. harcművészetek: | 10/87 |
16. zene: | 78/35 (+46%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 14/34 (+17%) |
19. zárnyitás: | 15/80 | 20. vadászat: | 19/58 | 21. bányászat: | 34/91 (+9%) |
22. úszás: | 28/2 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 2 | bunkósbot (#9) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | ekharion dárda (#1557) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kholden kulcs (#470) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
8 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
587 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csontpálca (#329) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstkard (#325) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
16 | madártoll (#112) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa stuki (#413) | 9 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | Rhatt páncélja (#458) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 30 | stukilövedék (#414) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) |