446. forduló, 448. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 29. 12h:12'
EZ A 756. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD
757. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Draco Mort . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah főpapja. Egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Urgod fétisét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy ősdentor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah isteni megnyilvánulása. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy mordaith vállvédőt, egy nemesi ruhadíszt, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vívónadrágot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Obarraan trófea, egy Quinthyn Hwrx trófea és egy Wadnax trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 29 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Összeismerkedtek. Az ő neve Tom a Villámkezű. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 50 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: ötös. Vesztettél! 50 aranyad bánta a dolgot.
Az 1. napon találkozol egy göndör ősz hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hoarián ujjkarikát, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dlanga dor Blazeer. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy ősi kígyóbőr övet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy vámpírkesztyűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy wayazamund szirén trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Lőfegyvere egy troglodita fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Susogó Erdő. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Gyorsan megegyeztek a tétben: 50 arany lesz a nyertesé. Ellenfeled dob először, négyes. Te egy egyest gurítasz. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 50 aranyat.
Az 1. napon összeakadsz Csendes McPoggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar vajákos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight halandók felett uralkodó helyettese. A villámfókuszálók rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy árnyszőttest, egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy olimpiai titanitot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon találkozol egy copfos aranyhajú, csillogó szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csonka fülbevalót, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Félisteni érmet, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy Gotac kősisakját, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lordac kesztyűjét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Thargodan amulettet, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy magmaköpő trófea, egy kaptárparancsnok trófea és egy Zekhartax trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Chris Huff. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Auráját mágikus vihar övezi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy Genyuku trófea és egy ódon vízköpő trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Double T. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Evil Devil elszívott tőled 40 varázspontot a táborozásod 1. napján. Evil Devil elszívott tőled 40 varázspontot a táborozásod 8. napján.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-88 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 891. hetének nyerőszámai: 20, 15, 11. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 793.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 791.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 786.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 776.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 771.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

a 189 4300 5 átadod a 189. tárgyat a 4300. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 vas dobónyilat Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 766.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+88 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 746.]

a 1091 4300 1 átadod az 1091. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 cetbőr válltömést Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 741.]

a 1156 4300 1 átadod az 1156. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku ökölgyolcsot Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 736.]

a 1341 4300 1 átadod az 1341. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián bőrövet Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 731.]

a 1345 4300 1 átadod az 1345. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián bőrnadrágot Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 726.]

a 1346 4300 1 átadod az 1346. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián sarut Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 721.]

a 722 4300 1 átadod a 722. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 háború gyűrűjét Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 716.]

a 1321 4300 1 átadod az 1321. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku hüvelykgyűrűt Chini részére. [5 pontot használtál fel, van még 711.]

kb 639 1555 457 kiveszel a bankból a 639. tárgyat (1555 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Fókuszpengét. Kiveszel a bank széfjéből 1 holdezüst fejpántot. Kiveszel a bank széfjéből 1 mithril láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

kb 351 453 1320 kiveszel a bankból a 351. tárgyat (453 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 tolmokov-koktélt. Kiveszel a bank széfjéből 1 mágusköpenyt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

kb 1341 422 1345 kiveszel a bankból az 1341. tárgyat (422 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 hoarián bőrövet. Kiveszel a bank széfjéből 1 mágusölőt. Kiveszel a bank széfjéből 1 hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

aa 639 1555 457 átadod a 639. tárgyat az 1555. tárgyat a 457. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 Fókuszpengét Chini részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 holdezüst fejpántot Chini részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 mithril láncinget Chini részére. [15 pontot használtál fel, van még 696.]

be 497 6 6 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében hadúr (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi hatás! (védelem sav ellen védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében hadúr testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi hatás! Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Kitaszított trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ében hadúr trófeát. 6512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló nyakát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta nyakát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy csataremák Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [45 pontot használtál fel, van még 651.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+91 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 631.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 aranyláncot 40 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 dentor bőrt 35 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 14 gyíkfüvet 14 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 óndarabot 2 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért, 4 rézdarabot 4 aranyért, 2 Thargodan esszenciát 40 aranyért, 2 ugh mérget 4 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 625.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 575.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 525.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[142,61] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Látsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mordaith cipőt, egy mordaith mellényt, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy nodonrod kitűzőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tolvaj klánjelvényt, egy tradicionális övet és egy tűzhaj diadémet visel. Felszerelését egy Nap bírája trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kincsekben dúskáló, vicsorgó Árnymanó. Övén 12 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[161,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
[12 pontot használtál fel, van még 513.]

be 91 bemész a 91. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

lm 13 14 18 mozogsz 13 14 18
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérmágus. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bérmágus testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A bérmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 15 aranyat és 3 csuklyavirágot. Bekukkantasz a kis terembe. [10. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. egy harci mágust veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a harci mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1127 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 obszidián függőt. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [12. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [13. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 1 réz masszariasztó (ld. enc.), 1 moa smaragd (ld. enc.), 1 ezüst gyűrű, 1 Eldereth szilánk, 1 réz masszariasztó, 3 kék orchidea, 1 remák szív és 4 karbin plazma. Gyorsan kiüríted a ládát. Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [14. PONT. --> 15. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. egy harci mágust veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A harci mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1127 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [18. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 50 arany, 1 fiatalság itala (ld. enc.), 1 shinai gömb, 1 kristálygömb, 1 ezüst papi karkötő, 1 optiri agysisak, 3 kristályfolyadék és 1 szent jogar. Gyorsan kiüríted a ládát. [130 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 27 30 4 mozogsz 27 30 4
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [19. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy harci mágus. Fegyvere egy bunkósbot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A harci mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1127 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [22. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [27. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy csontkés. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus bal lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1186 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést, 1 Eldereth szilánkot és 1 kholden kulcsot (ld. enc.).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mestervarázsló van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy obszidián tüske. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét (ld. enc.) és 1 aranygyűrűt.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [29. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mestervarázsló van előtted! Fegyvere egy obszidián tüske. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A mestervarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 kis aranykulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [4. PONT.] [160 pontot használtál fel, van még 218.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal első lábát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy remák szív felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel felnyitod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1891 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [45 pontot használtál fel, van még 173.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 133.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 118.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 21, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 118 pontod maradt, ebből a következő körre 118 pontot vihetsz át. Kapsz még 588 pontot. A következő körben tehát 706 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY)
Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is.

BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL)
A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak.

HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL)
Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat.

RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

MOA SMARAGD (377. TÁRGY)
Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes.

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL)
Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak.

OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY)
Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 447. fordulód.

Erő: 43 (48) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 43 (61) Védekezés: 91 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 41 (50) Életpont: 443/385 Jellem: jó (509) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (54) Varázspont: 646/332 Pénz: 1840 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/7 Pszi pont: 167/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3390 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22274 TP-t kaptál. Jelenleg 3301675 TP-d van. A következő szinthez még 198325 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 446. fordulódban 17723 arany került a bankszámládra. 17811 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 25/21
vágófegyverek: 20/53 (+10%) ütőfegyverek: 32/1 (+1%) lőfegyverek: 31/1 (+1%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/70 (+11%) 2. nyomkövetés: 69/37 3. lopás: 1/31
4. mászás: 20/85 5. csapdakészítés: 27/84 (+6%) 6. csapdaészlelés: 50/72 (+30%)
7. gyógyítás: 120/47 (+22%) 8. titkosírás: 5/89 9. felderítés: 30/28
10. szörnyidomítás: 13/84 11. teológia: 21/78 (+23%) 12. taumaturgia: 54/37 (+9%)
13. szerencsejáték: 8/37 14. versengés: 7/35 15. harcművészetek: 10/87
16. zene: 77/89 (+46%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 14/17 (+17%)
19. zárnyitás: 15/80 (+19%) 20. vadászat: 19/58 21. bányászat: 34/82
22. úszás: 28/2 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranylánc (#191) 2 borostyán függő (#162) 1 cetbőr válltömés (#1091)
1 dentor bőr (#551) 7 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 4 fekete gyöngy (#99)
14 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192)
1 háború gyűrűje (#722) 1 hoarián saru (#1346) 3 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 kristálygömb (#265) 1 obszidián függő (#195)
1 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 1 rakolits por (#669)
4 rézdarab (#70) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 ryuku ökölgyolcs (#1156)
1 sötét tekercs (#535) 2 Thargodan esszencia (#328) 5 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
442 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11) 1 csontpálca (#329)
3 csuklyavirág (#133) 2 Eldereth szilánk (#512) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 fiatalság itala (#473) 4 karbin plazma (#199) 3 kék orchidea (#68)
1 kholden kulcs (#470) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kristályfolyadék (#449)
1 mágusköpeny (#453) 1 mágusölő (#422) 1 moa smaragd (#377)
2 obszidián tüske (#481) 1 optiri agysisak (#315) 2 réz masszariasztó (#436)
1 réz papi karkötő (#307) 1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 shinai gömb (#348)
1 szent jogar (#150) 1 szöges bunkó (#8) 7 tolmokov-koktél (#351)
2 ugh méreg (#166) 1 vérvörös rózsa (#1622) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(161,114) a 91. labirintus bejárata, nekrofun (#173), mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 39. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), bérmágus (#263), harci mágus (#265), udvari mágus (#142), mestervarázsló (#267), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek