445. forduló, 447. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 21. 9h:13'
EZ A 662. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD
663. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,48] koordinátán.
A táborozás 7. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tradicionális övet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked 4 borkonyó bibét.
UgyanKedvesPotrien, amikor találkoztál vele, adott neked 6 adamantitot és 23 mithrilt.
Desertus Anima egyszer odajött hozzád, és adott neked 10 pirkitet és egy kis vaspajzsot.
Syd, amikor összefutottatok, adott neked 12 pirkitet.
Kárász, amikor találkoztál vele, adott neked 8 ezüsthegyű nyilat, egy királyi koronát, 2 fekete bőrcsizmát és 9 adamantitot. Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 845. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 97 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 600.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüst karkötő (143,61)-> (14 ap), ezüst nyaklánc (143,61)-> (10 ap), karbin plazma (143,61)-> (10 ap), mandibulapenge (143,61)-> (6 ap), ragasztó (143,61)-> (kudarc), fekete bőrcsizma (185,60)-> (32 ap), királyi korona (185,60)-> (125 ap), kis vaspajzs (185,60)-> (16 ap), összesen 213 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 6. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 554.]

a 1549 4784 1 átadod az 1549. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 balkezes gyűrűt Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[157,48] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 8 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 50, gyógyulás: 28, összesen: -22 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy göcsörtös bunkó és egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál támad rád.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Apa Tifusz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. 1452 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [156,47] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Észreveszel egy tűzbokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ababo vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [73 pontot használtál fel, van még 476.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már fűtől zöldellő síkság. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 466.]

ef 25 503 energia fejlesztése 25
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 298.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[155,47] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,47] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [153,47] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 261.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 261.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[152,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Vasalt bunkóval eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia (ld. enc.). 1278 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [151,47] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 243.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 905 9 15 mozogsz 905 9 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 18 11 39 mozogsz 18 11 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 44 59 46 mozogsz 44 59 46
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 47 63 76 mozogsz 47 63 76
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 78 60 63 mozogsz 78 60 63
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Kárász részére. Sajnos nincs nálad ezüstdarab. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. BP: VP elővétele: 50
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 5. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+137 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 231.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 229.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [100 pontot használtál fel, van még 129.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 126.]

* 8. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 126.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 125.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 123.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 587 pontot. A következő körben tehát 710 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 446. fordulód.

Erő: 47 (49) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 47 (48) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 47 (48) Védekezés: 71 Menekülés: 40 % Életkor: 12/18 év
Egészség: 47 (50) Életpont: 486/485 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 59 (60) Varázspont: 766/210 Pénz: 852 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 197/209 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1998 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11297 TP-t kaptál. Jelenleg 1460089 TP-d van. A következő szinthez még 239911 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 443. fordulódban 5609 arany került a bankszámládra. 5693 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/96 (+4%)
vágófegyverek: 28/14 (+2%) ütőfegyverek: 23/32 (+5%) lőfegyverek: 27/21 (+6%)
dobófegyverek: 16/14

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/9 2. nyomkövetés: 83/52 (+4%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 18/32 5. csapdakészítés: 35/59 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 55/92 8. titkosírás: 26/40 9. felderítés: 60/41 (+5%)
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 50/18 (+20%) 12. taumaturgia: 26/11 (+3%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 98/25 (+30%) 15. szörnyismeret: 41/29
16. pszi: *26/100 17. zárnyitás: 6/79 18. vadászat: 34/2
19. bányászat: 36/4 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 310 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 8 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 2 mandibulapenge (#125) 15 ragasztó (#83)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 2 fekete bőrcsizma (#247)
1 királyi korona (#338) 1 kis vaspajzs (#159) 1 borkonyó bibe (#312)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
219 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 göcsörtös bunkó (#123) 4 kaja (#2) 1 teknősesszencia (#702)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-6,9) ryuku csapásvezető (#778), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(-5,9) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(-4,9) 41. jellempróba, Dornodon oltár
(-3,9) Tharr oltár
(-2,9) Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 21. jellempróba
(-1,9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(0,10) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.

Üzenet küldése a karakternek