Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 20. 9h:10' EZ A 754. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD 755. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
le 477 | leveszed/lerakod a 477. tárgyat |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 341 157 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 138 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 131 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 343 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 64 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 224 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 225 10 | használod a 341. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb első lábát. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [165,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal karját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor fejét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mjölborg kalapácsával meghorzsolod az ősdentor testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az ősdentor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [165,107] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy krómkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant bal lábát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted az ongóliant testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb. 2953 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 63, gyógyulás: 8, összesen: -55 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró sziklatestét. (6 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az orgoró bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az orgoró bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 91 életpontot sebeztél. Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollója a levegőben csattan. Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a renegát törpe tömzsi testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a renegát törpe jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a renegát törpe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [164,109] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.
(Továbbmész...) [163,110] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [161,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb oldalát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 2104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru nyakát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a taalru egyik lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor, egy szent jogar, egy aranytű és 8 arany. 3560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [161,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Látsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
jlk 2628 | jelszó kimondása 2628 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 14: 1. térkép 15. pont 15: 1. térkép 14. pont 30: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont 14: 2. térkép 15. pont 15: 2. térkép 14. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 399.]
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 32 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 158, gyógyulás: 26, összesen: -132 ÉP}
be 497 6 6 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
Erő: | 43 (48) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (61) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 41 (50) | Életpont: | 443/418 | Jellem: | jó (508) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (54) | Varázspont: | 646/440 | Pénz: | 1498 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 31/5 | Pszi pont: | 167/15 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/21 |
vágófegyverek: | 20/43 (+18%) | ütőfegyverek: | *31/100 (+4%) | lőfegyverek: | *30/100 |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/59 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 69/37 (+4%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/85 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 27/78 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 50/42 |
7. gyógyítás: | 120/25 (+30%) | 8. titkosírás: | 5/89 (+20%) | 9. felderítés: | 30/28 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/84 | 11. teológia: | 21/55 (+1%) | 12. taumaturgia: | 54/28 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 8/33 | 14. versengés: | 7/35 (+8%) | 15. harcművészetek: | 10/87 |
16. zene: | 77/43 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 14/0 (+15%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/58 | 21. bányászat: | 34/82 (+6%) |
22. úszás: | 28/2 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 10 | ubuk tüske (#131) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
164 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | grákóbőr (#41) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rakolits por (#669) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) |