Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:11' EZ A 523. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD 524. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot az 57. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
* 9. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 615. tárggyal a 613. tárgyat |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
v 198 176 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
[176,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
be 713 | bemész a 713. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 735.]
v 181 188 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,107] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
ek 7 9 17 | t. energia kisütése: 7 9 17 |
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[40 pontot használtál fel, van még 685.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vezérfarkas jobb lábát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Möszehát pajzzsal súrolod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 64 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vezérfarkas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 115, gyógyulás: 74, összesen: -41 ÉP}
v 181 185 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,58] Lakott területre érkeztél. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 717 363 1 | bemész a 717. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 68 életpontot sebeztél. Az ősdentor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vámpírkarddal végigvágod az ősdentor testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 70 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 29, gyógyulás: 156, összesen: +127 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 291 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősi szellem áttetsző karját. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ősi szellem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősi szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 99, gyógyulás: 58, összesen: -41 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Möszehát pajzzsal megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 48 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 10, gyógyulás: 125, összesen: +115 ÉP}
(Továbbmész...) [178,38] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy quwarg bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hegyek Királya orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Möszehát pajzzsal felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 106 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1219 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 púderkő. 3225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 50, gyógyulás: 37, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Möszehát pajzzsal megcsapod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 9, gyógyulás: 55, összesen: +46 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 299 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [179,38] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a pordémon jobb oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Möszehát pajzzsal megcsapod a pordémon portestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 128 életpontot sebeztél. A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 140 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal megcsapod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 26, gyógyulás: 10, összesen: -16 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 305 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 75 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 290 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 94 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal kilukasztod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 121 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 276 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal megvágod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 69 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 gyöngymangó, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 290 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 305 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal megvágod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 62 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3067 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 33, gyógyulás: 18, összesen: -15 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 313 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 31 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 174 életpontot sebeztél. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Zinthurg testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal felnyitod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 291 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 132 életpontot sebeztél. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [183,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 105 életpontot sebeztél. A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal végigvágod az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 132 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 143 életpontot sebeztél. A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal felnyitod az orgoró testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Möszehát pajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 51 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 711. tárggyal az 531. tárgyat |
* 5. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1554. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 62 (83) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 66 (82) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 54 (68) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 157/369 év |
Egészség: | 56 (71) | Életpont: | 989/1633 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (84) | Varázspont: | 2602/870 | Pénz: | 12773 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 290/183 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46 | 2. nyomkövetés: | 142 | 3. lopás: | 13 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 38 | 6. csapdaészlelés: | 27 |
7. gyógyítás: | 52 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 47 (+16) |
10. szörnyidomítás: | 21 | 11. teológia: | 80 | 12. taumaturgia: | 164 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 56 | 17. pszi: | 32 | 18. zárnyitás: | 4 |
19. vadászat: | 38 (+1) | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), gyógykenőcsöt (#313) (max. 9 darabot, csak egyszer) |
elfogod mantikórt (#769) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), láplidérc (#352), hattyúkirály (#776), lélekorzó (#390), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (108,16,1) | áldomás (#6) |
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | csapdaészlelés (#222) |
tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
éhínség (#39) | >> | Elender (#5335) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
armageddon (#218) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | armageddon (#218) | >> | rubin sárkány (#330) | |
villámcsapás (#50) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | Strissha (#528) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | lidércúr (#252) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | vortexmágus (#418) | energiapajzs (#103) | >> | trikornis herceg (#261) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 151. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 9 | pirkit (#153) | 28 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | sallank karom (#128) | 16 | spiritusz (#170) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
644 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
36 | drótszőr (#37) | 10 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 5 | madártoll (#112) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 15 | víz (#27) |