Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 20. 9h:21' EZ A 624. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD 625. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a törpemammut testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot |
* 10. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 209 1 | beraksz a bankba a 209. tárgyat (1 darabot) |
bb 229 2 | beraksz a bankba a 229. tárgyat (2 darabot) |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 72 88 | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 16 | energia fejlesztése 16 |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [380,85] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szubreális vámpír. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. (A balkezes gyűrű védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [379,84] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gránitelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a gránitelementál bal karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a gránitelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mágusölővel végigvágod a gránitelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a gránitelementál fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón bal vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [377,84] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy Notermanthi ijesztett meg. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [376,85] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sárkányfajzat nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 81, gyógyulás: 18, összesen: -63 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió bal vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 62, gyógyulás: 15, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [375,87] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [375,88] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Találsz egy ősvortexet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 419.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY) A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 47 (48) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 52 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/172 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 418/253 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 | Varázspont: | 572/0 | Pénz: | 1157 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 162/64 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 25/6 (+2%) |
vágófegyverek: | 24/32 (+7%) | ütőfegyverek: | 24/95 (+2%) | lőfegyverek: | 27/86 (+5%) |
dobófegyverek: | 16/28 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/32 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 120/27 (+30%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/79 | 5. csapdakészítés: | 27/65 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 67/47 | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 52/68 (+40%) |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 41/27 (+18%) | 12. taumaturgia: | 27/78 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 81/73 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 14/92 (+19%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 33/7 (+13%) | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | szopókő (#259) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | kaja (#2) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |