Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 5. 9h:18' EZ A 752. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD 753. játékheted kezdete: okt. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
hu 111 315 287 | hulladék: 111 315 287 |
hu 418 56 312 | hulladék: 418 56 312 |
hu 385 1113 444 | hulladék: 385 1113 444 |
hu 390 669 760 | hulladék: 390 669 760 |
hu 601 | hulladék: 601 |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 2 | mozogsz keletre |
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 7 spiritusz. 2040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
kb 422 | kiveszel a bankból a 422. tárgyat |
ff 422 182 523 | felt. fegyverváltás: 422 182 523 |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [166,98] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés gigaféreg lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 22 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel felnyitod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő, egy kristálygömb, egy aranylánc és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 114, gyógyulás: 6, összesen: -108 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [167,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [168,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy fokhagyma. 2727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál nyakát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvagdalod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 7 gyöngymangó, egy ezüst kulcs, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 3636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [165,104] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát.
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (59) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 41 (48) | Életpont: | 443/411 | Jellem: | jó (503) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (52) | Varázspont: | 646/452 | Pénz: | 1226 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 31/11 | Pszi pont: | 155/11 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/21 (+2%) |
vágófegyverek: | 20/25 (+24%) | ütőfegyverek: | 31/96 (+1%) | lőfegyverek: | *30/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/49 (+3%) | 2. nyomkövetés: | 69/33 | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/83 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 27/73 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 50/42 |
7. gyógyítás: | 119/95 (+30%) | 8. titkosírás: | 5/69 (+17%) | 9. felderítés: | 30/23 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/84 | 11. teológia: | 21/54 (+1%) | 12. taumaturgia: | 54/22 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 8/33 | 14. versengés: | 7/27 | 15. harcművészetek: | 10/87 |
16. zene: | 77/3 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 13/85 (+10%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/58 | 21. bányászat: | 34/76 (+3%) |
22. úszás: | 28/2 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | 10 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | dentor bőr (#551) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | era formázó minta (#418) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gór formázó minta (#444) | 21 | halcsont (#390) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | kőszem (#304) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 8 | óndarab (#85) | |||
1 | púderkő (#119) | 4 | quwarg tojás (#360) | 1 | rájabőr (#404) | |||
1 | rakolits por (#669) | 8 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | to'aghan orrkarika (#760) | 30 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 8 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
967 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | csontszablya (#64) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 12 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vas dobónyíl (#189) |