Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 2. 9h:53' EZ A 622. JÁTÉKHETED, 444. FORDULÓD 623. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot |
* 10. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan nyakát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Tguarkhan testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 16 arany és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 98, gyógyulás: 10, összesen: -88 ÉP}
kf 458 1549 | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat az 1549. tárggyal |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
tv 157 42 155 | támadó/véd. varázslat a 157. varázslatot a 42. varázslatot a 155. varázslatot |
tv 141 142 98 | támadó/véd. varázslat a 141. varázslatot a 142. varázslatot a 98. varázslatot |
tv 97 72 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 72. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
at 4683 20 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 20 |
ef 16 | energia fejlesztése 16 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [386,79] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy lávatavat. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy áldott okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Itt csata lesz.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón farkát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [385,79] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy átokmurgattyú nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az átokmurgattyú nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokmurgattyú megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
v 84 43 | elmormolod a 84. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Végleg elfelejtetted izomernyesztés nevű varázslatodat. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mágusölővel súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 104, gyógyulás: 22, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [383,81] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy óriásféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 40.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [382,82] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített áldott okerón nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 40.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [380,84] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Thargodan tábort. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [379,85] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy pszi elementál lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 460.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HÓSÁRKÁNY SZÍV (1082. TÁRGY) Az ősöreg hósárkány szíve öregebb minden Ghallán létező tárgyénál. Ha a vérvörösen perzselő testrészre helyezed tenyered, jéghideg borzongás fut keresztül hajszálereiden, annak ellenére, hogy a hósárkány szíve még hónapokkal eredeti tulajdonosának halála után is ugyanolyan forró marad, mint kimetszésének pillanatában. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
Erő: | 47 (48) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 52 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/172 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 417/370 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (1) | Varázspont: | 572/0 | Pénz: | 1165 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 162/59 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 25/4 (+2%) |
vágófegyverek: | 24/25 (+12%) | ütőfegyverek: | 24/93 | lőfegyverek: | 27/81 (+7%) |
dobófegyverek: | 16/24 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/99 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 119/97 (+30%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/79 | 5. csapdakészítés: | 27/59 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 67/47 (+23%) | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 52/28 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 41/9 (+19%) | 12. taumaturgia: | 27/77 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 81/43 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 14/73 (+18%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 32/94 | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | |
lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranylánc (#191) | 3 | arkog kő (#632) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gyöngysor (#192) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | obszidián függő (#195) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
163 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | szopókő (#259) |