443. forduló, 445. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 8. 9h:35'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 444. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Chinivel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Enyves Elemérkével. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összeakadsz Syrac Holddal. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik látva sebeidet, úgy dönt, begyógyít belőlük párat. Örömmel egyezel bele. Elmond egy gyógymógyot. Sebeid gyógyulnak: +25 életerő. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett...
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Mos-Oi átadott neked a 2. napon 25 TU-t.
A 2. napon összefutsz Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Mos-Oi átadott neked a 2. napon 9 TU-t.
A 2. napon összeakadsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon találkozol Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon találkozol Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Susogó Erdő átadott neked a 3. napon 4 TU-t.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-258 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz. Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy copfos fekete hajszálat. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+454 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy varkaudar kósza nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 787.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 782.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 174% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 772.]

ef 47 505 energia fejlesztése 47
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-47 TU.] [329 pontot használtál fel, van még 443.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+49 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [20 pontot használtál fel, van még 423.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 408.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 403.]

m 2 6 1 mozogsz keletre, nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs és egy sárga erőöv. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 140, gyógyulás: 24, összesen: -116 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+49 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy liumbe. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Enyves Elemérkével. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,102] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az uzbány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [100,101] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 370.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[101,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hayamu Oyabura egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített manaelementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szürke bőrkesztyű. Egy élőholt mirg jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg jön feléd.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete bőrcsizma, egy nyu-shuriken, egy rövid kard, egy bőrsisak, egy orgyilkos tőr, egy mérg. ubuk dobónyíl és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Észreveszel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar íjász közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]

(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. Kritikus ütés! (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 307.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[104,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász varkaudar. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kharón Nan Akherón előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar behemót került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 289.]

m 1 mozogsz északkeletre
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg jön feléd.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 230 életpontot sebeztél. [+2% tau] A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsttollú nyíl, egy mutáns csont, 2 ubuk dobónyíl, egy bronzhegyű lándzsa, egy bronzsisak, egy mérg. ubuk dobónyíl, egy rövid íj és egy sámán gyógykenőcs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Cras Lorg előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar íjász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 53, gyógyulás: 7, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Sudár Virággal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Vérmes Amazon trófea és egy Brod trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah eljövendő papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Trollkivégző Magir. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 243.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

ek 215 6 t. energia kisütése: 215 6
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 1516 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 193.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 188.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 22, 19.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 188 pontod maradt, ebből a következő körre 188 pontot vihetsz át. Kapsz még 585 pontot. A következő körben tehát 773 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 444. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 55 (57) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 433/396 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1243/589 Pénz: 2014 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 47/0 EFejl: 39
Eddig összesen 3485 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12083 TP-t kaptál. Jelenleg 2250725 TP-d van. A következő szinthez még 49275 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 8323 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 36/84 (+2%) vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/51 2. nyomkövetés: 140/30 (+32%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 21/14 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 22/40 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 64/12 (+30%) 12. taumaturgia: 109/85 (+22%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 61/41 (+18%) 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 25/13 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227) fürkésző szemek (#213) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 94 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 637 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
71 arany (#50) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fekete bőrcsizma (#247) 6 fekete gyöngy (#99) 5 kaja (#2)
1 liumbe hajtás (#655) 10 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107) 1 rövid kard (#171)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárga erőöv (#276) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)
2 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,102) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, manaelementál (#290)
(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), liumbe (#349), Enyves Elemérke (1555. kalandozó)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(102,101) varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, 49. jellempróba, manaelementál (#290)
(104,100) vadász varkaudar (#108), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, 25. jellempróba
(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, 38. jellempróba, manaelementál (#290)
(106,99) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 22. jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(107,98) tündöklő szobor (#1587), oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, varkaudar íjász (#687), Sudár Virág (2533. kalandozó), Trollkivégző Magir (4813. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek