Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:24' EZ A 620. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 621. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a törpemammut testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot |
* 10. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
kf 458 | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
pki 900 | kiveszel a bankból 900 aranyat |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
pbe 500 4683 | beraksz a bankba 500 aranyat |
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [386,79] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledő aurapollátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [386,80] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy mópat gigász. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
a 211 4684 100 | átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (100 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [388,80] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A távolból robbanások hangját hallod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gránitelementál. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a gránitelementál fejét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gránitelementál fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [388,79] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy Tguarkhan. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 19 arany, egy ezüst karkötő és egy nagy vaskulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 46, gyógyulás: 7, összesen: -39 ÉP}
tk 4 5300 | többszemélyes kaland 4 5300 |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
a 1253 4683 3 | átadod az 1253. tárgyat a 4683. kalandozónak (3 darabot) |
in 4718 171 369 | leírod a 4718. kalandozónak a 171. szörnyet a 369. tárgyat |
in 1850 171 369 | leírod az 1850. kalandozónak a 171. szörnyet a 369. tárgyat |
in 1548 171 369 | leírod az 1548. kalandozónak a 171. szörnyet a 369. tárgyat |
in 4102 171 369 | leírod a 4102. kalandozónak a 171. szörnyet a 369. tárgyat |
in 3796 171 369 | leírod a 3796. kalandozónak a 171. szörnyet a 369. tárgyat |
in 4784 171 369 | leírod a 4784. kalandozónak a 171. szörnyet a 369. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál, egy obszidián függő és 6 arany. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 84, gyógyulás: 8, összesen: -76 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 60, gyógyulás: 5, összesen: -55 ÉP}
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY) A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel. |
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY) Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 20 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor. |
Erő: | 46 (49) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 52 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/172 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 417/369 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 | Varázspont: | 572/0 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 162/59 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 25/2 (+1%) |
vágófegyverek: | 24/13 (+13%) | ütőfegyverek: | 24/93 | lőfegyverek: | 27/74 (+10%) |
dobófegyverek: | 16/20 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/66 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 119/67 (+18%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 27/53 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 67/24 (+23%) | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 51/95 |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 40/90 (+16%) | 12. taumaturgia: | 27/76 (+6%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 81/13 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 14/55 (+19%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 32/94 (+3%) | 20. úszás: | 16/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | |
lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | arany (#50) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 3 | sáfránypor (#211) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | mithril (#352) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |