442. forduló, 444. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:41'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Fehér Hollóval. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Mella Maxima ával . Leah követője. Egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló holdkőjét és egy ryuku vadászinget visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Syrac Holddal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon újból találkozol Mella Maxima ával . Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Mella Maxima ával . Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Chara-din hűséges követője. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy homokféreg! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon újból találkozol Mella Maxima ával . Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból találkozol Mella Maxima ával . Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Syrac Hold átadott neked a 2. napon 37 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+452 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 788.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 778.]

ef 99 505 energia fejlesztése 99
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-47 TU.] [329 pontot használtál fel, van még 449.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 444.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 434.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 429.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. [+1% tau] A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy élőholt mirg jön feléd.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kharón Nan Akherón irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Leah inkvizítora. Egy harci maszkot, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy tleikan hajadon trófea, egy kreiton átokmester trófea és egy Strissha trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fekete Lótusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar behemót került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót bikafejét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 376.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[104,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt mirg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl, egy bronzhegyű lándzsa és 6 ubuk tüske. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. [+1% tau] A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következő kincseket találtad: egy rövid kard, 2 mérg. vas dobónyíl, egy bőrsisak és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy barátság szent tüzét. Találsz néhány eldobott tárgyat: 17 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Enyves Elemérkével. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Dulminával. Ő Sendiel, a dalnok felesége! Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy Brod trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[58 pontot használtál fel, van még 318.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[101,102] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hayamu Oyabura hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sarki óriásteknős trófea, egy lábascet trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szigorú. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mélységi grittang jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [99,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az uzbány bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 45 mákrózsa virág[*], 1 rákpajzs. Magadhoz veszed őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [18 pontot használtál fel, van még 300.]

m 2 mozogsz keletre
[100,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 210 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor, egy trófea nyaklánc és 8 arany. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 86, gyógyulás: 13, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Syrac Holddal. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 102 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [16 pontot használtál fel, van még 284.]

ek 215 6 t. energia kisütése: 215 6
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 1516 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 244.]

szk 347 keresed a 347. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar kószát. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 39 fejleszted a 2. tulajdonságodat 39 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 30, 25.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 584 pontot. A következő körben tehát 784 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG)
Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg...
Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek!

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 443. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 55 (57) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 433/414 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1243/601 Pénz: 2085 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 47/0 EFejl: 34
Eddig összesen 3463 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8272 TP-t kaptál. Jelenleg 2238642 TP-d van. A következő szinthez még 61358 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 8284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 36/82 (+1%) vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/51 2. nyomkövetés: 139/98 (+36%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 21/9 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 22/34 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 63/82 (+9%) 12. taumaturgia: 109/63 (+22%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 61/23 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 25/3 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 284 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1685.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 gyöngysor (#192) 1 kaja (#2) 12 madártoll (#112)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 mocsári penke (#148) 1 nyílpuska lövedék (#547)
2 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98) 1 rövid kard (#171)
1 sallank karom (#128) 1 trófea nyaklánc (#196) 6 ubuk tüske (#131)
2 uzbány csőr (#169) 4 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar látógömb (#1107)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,102) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(100,101) vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), manaelementál (#290)
(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), Syrac Hold (1746. kalandozó)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), manaelementál (#290), Szigorú (3818. kalandozó)
(102,101) élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), Oroszlánszív (1400. kalandozó), Enyves Elemérke (1555. kalandozó), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Dulmina (3676. kalandozó)
(103,100) patak, tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(104,100) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, manaelementál (#290)
(105,100) varkaudar behemót (#189), tavacska, Dornodon oltár
(106,99) varkaudar (#64), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Fekete Lótusz (2554. kalandozó)
(107,98) szutykos remák (#191), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.

Üzenet küldése a karakternek