442. forduló, 444. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 23. 9h:11'
EZ A 750. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD
751. játékheted kezdete: szept. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 100 gyógykenőcsöt (2298 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+267 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 886. hetének nyerőszámai: 29, 6, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 665.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 658.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 648.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[152,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő, 3 vasérc és egy ezüst karkötő. 3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+95 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Utad során felfedezel egy púdersziklát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [153,89] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion bébi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az ekharion bébi jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az ekharion bébi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mutáns csont. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Mókár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [56 pontot használtál fel, van még 592.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gyémántgyúró Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 505 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Egy quwarg parafenomén legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zekdortúrhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy teknőcpajzs. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 562.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vashegyi Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. 505 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkvelplaksók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy fűszertartó tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 54, gyógyulás: 2, összesen: -52 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy árnyéksár. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy Muezli aranykeze. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 303 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. A feladat nehéz: Cso Mi Szuát, a kobudera haláltáncost kell legyőznöd. A küzdelem fegyverek nélkül zajlik. Felálltok egymással szemben, a pirossal jelölt körben. A kalandmester jelére megkezdődik az összecsapás! Hát, finom kifejezéssel élve, Cso Mi Szua sz...á vert. Kék és lila foltok borítják testedet, ahogy kitámolyogsz a körből.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 522.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Mágikus Koponya. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy kdole. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 512.]

m 4 mozogsz délre
[153,90] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült woorgard. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a woorgard testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a woorgard testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 506.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 2:] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [2. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [10. PONTON.] [LM 11:] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [29. PONT.] [LM 30:] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [30. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] [40 pontot használtál fel, van még 461.]

lm 100 47 55 mozogsz 100 47 55
[LM 42:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [47. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [49. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [51. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gránitelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 108 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a gránitelementál testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a gránitelementál fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz előre. [52. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely (ld. enc.), 1 moa gyémánt (ld. enc.) és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [80 pontot használtál fel, van még 381.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 2:] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [10. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 11:] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [29. PONTON.] [30 pontot használtál fel, van még 346.]

lm 100 47 55 mozogsz 100 47 55
[LM 30:] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [30. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[10 pontot használtál fel, van még 336.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[154,90] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Észreveszel egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 5377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+101 életerő.)
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 969 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Illúziópalota, 1 Garokk, 1 Sötét halál, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim, 1 Ellenvarázslat. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 4 Mákrózsa főzet, 1 Influenza. Ez póker! Vesztettél. 969 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 34 darab aranyérmét. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [155,89] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [156,89] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor fejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az aurapollátor fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír! Halálos rettegésedet egy koncentrált üvöltésbe fókuszálod, majd menekülsz, amerről jöttél. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. [108 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 mozogsz keletre
[157,89] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült ryuku gólem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a ryuku gólem fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Mosolyogva kidobod a nevetséges szánalmas pondró trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku gólem trófeát. 2227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 135, gyógyulás: 28, összesen: -107 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+90 életerő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 197.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg támad rád.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a Zinthurg testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr és egy nyu-shuriken. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 14 arany. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Notermanthi testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője és egy gyöngymangó. 3817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő és 4 borostyán függő. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+101 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[158,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 6 mérg. ubuk tüskét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [159,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.


(Továbbmész...) [160,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Felfedeztél egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+102 életerő.) [101 pontot használtál fel, van még 26.]

h 341 278 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 160 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

h 341 307 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

h 341 158 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 56 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [26 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még -15.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 30, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 584 pontot. A következő körben tehát 569 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY)
A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre.

ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY)
Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 443. fordulód.

Erő: 43 (46) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 43 (59) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 41 (48) Életpont: 443/402 Jellem: jó (497) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (52) Varázspont: 646/305 Pénz: 6638 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/4 Pszi pont: 155/11 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3328 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41296 TP-t kaptál. Jelenleg 3172576 TP-d van. A következő szinthez még 327424 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 420. fordulódban 51071 arany került a bankszámládra. 56944 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 25/19 (+3%)
vágófegyverek: *19/101 (+20%) ütőfegyverek: 31/91 (+13%) lőfegyverek: 30/90
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/46 2. nyomkövetés: 69/29 (+12%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 20/69 (+13%) 5. csapdakészítés: 27/63 (+5%) 6. csapdaészlelés: 50/42
7. gyógyítás: 119/45 (+50%) 8. titkosírás: 5/52 9. felderítés: 30/13 (+7%)
10. szörnyidomítás: 13/79 11. teológia: 21/52 (+4%) 12. taumaturgia: 54/11 (+12%)
13. szerencsejáték: 8/23 (+10%) 14. versengés: 7/3 (+24%) 15. harcművészetek: 10/87 (+7%)
16. zene: 76/23 (+26%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 13/54 (+10%)
19. zárnyitás: 15/61 20. vadászat: 19/54 21. bányászat: 34/73 (+10%)
22. úszás: 28/2 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 3 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210)
1 kaja (#2) 2 réz papi karkötő (#307) 4 umbatari karkötő (#278)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
396 arany (#50) 4 borostyán függő (#162) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst papi karkötő (#308) 4 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
1 moa gyémánt (#385) 1 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157)
1 obszidián függő (#195) 2 obszidián karkötő (#229) 1 orgyilkos tőr (#225)
10 pular kristály (#239) 1 remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
1 rothasztó talizmán (#815) 3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 szent kehely (#257) 10 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vas dobónyíl (#189) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,90) ongóliant (#159), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 47. jellempróba, érclelőhely
(153,89) ekharion bébi (#768), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, érclelőhely, quwarg parafenomén (#248)
(153,90) a 75. labirintus bejárata, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, woorgard (#231), gránitelementál (#205)
(154,90) pattanóbödék (#145), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), kihívás tornya (#502), oltár, kék rothasztó (#421), érclelőhely
(155,89) 37. jellempróba
(156,89) kristálypalota (#401), aurapollátor (#222)
(157,89) Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku gólem (#394), ezoterikus mardel (#184), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)
(158,89) márványtorony (#175), 47. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(160,89) Raia szent lovagja (#239), quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek