Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 14. 9h:12' EZ A 515. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 516. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1554. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem találtad el. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a groxmati varázstudó testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a groxmati varázstudó testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Egy alattomos támadással a groxmati varázstudó mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a groxmati varázstudó jobb oldalát. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a groxmati varázstudó jobb vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 80 életpontot sebeztél. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1647, sebződés: 383, gyógyulás: 12, összesen: -371 ÉP}
* 9. KP: | használod az 1602. tárgyat |
ek 7 9 15 | t. energia kisütése: 7 9 15 |
kb 1280 112 1 | kiveszel a bankból az 1280. tárgyat (112 darabot) |
vv 161 112 109 | elmormolod a 161. varázslatot a 112. varázslatot a 109. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 120 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
le 366 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat |
vv 14 14 126 | elmormolod a 14. varázslatot a 14. varázslatot a 126. varázslatot |
kf 1565 475 823 | kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat a 475. tárggyal a 823. tárgyat |
hu 874 523 425 | hulladék: 874 523 425 |
hh 284 504 | használod a 284. tárgyat az 504. tárgyat |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
bb 153 429 665 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (429 darabot) |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
m 5 2 | mozogsz délnyugatra, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal végigmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Möszehát pajzzsal felnyitod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 78 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy fokhagyma. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 63, gyógyulás: 41, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 201-240.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kilukasztod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és egy rókafarok. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó fejét. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 89 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 213 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 91 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1150, sebződés: 549, gyógyulás: 357, összesen: -192 ÉP}
kt 68 15 | elkészíted a 68. tárgyat (15 darabot) |
tv 155 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot |
be 108 | bemész a 108. titkos labirintusba |
lm 10 905 19 | mozogsz 10 905 19 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh veterán kitinpáncélját. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a zztrissh veterán testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 91 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh veterán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a zztrissh veterán fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh veterán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 70 életpontot sebeztél. A zztrissh veterán csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9093 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 560, gyógyulás: 336, összesen: -224 ÉP}
kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
kf 413 526 | kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat az 526. tárggyal |
lm 900 16 16 | mozogsz 900 16 16 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 7 gránátlövedék. Megsoroztad a zztrissh veterán testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zztrissh veterán testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a zztrissh veterán kitinpáncélját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 66 életpontot sebeztél. A zztrissh veterán csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh veterán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zztrissh veterán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 246, gyógyulás: 234, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 7 gránátlövedék. Megsoroztad a zztrissh veterán éles csáprágóját. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a zztrissh veterán testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a zztrissh veterán testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. A zztrissh veterán megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 237, gyógyulás: 238, összesen: +1 ÉP}
ftv 362 528 | felt. tám/véd. varázslat a 362. varázslatot az 528. szörnyet |
lm 16 16 5 | mozogsz 16 16 5 |
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Little Negró hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében tigris közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris bal hátsó lábát. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az ében tigris jobb oldalát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). 6689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 360, gyógyulás: 147, összesen: -213 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 187 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet bal karját. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 72 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a ro'galhal kísértet bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 46 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8969 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 358, gyógyulás: 393, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [230,109] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés totemblarg közeledik. {támadása: 50.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 65 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 8371 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 268, gyógyulás: 124, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [231,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Látsz egy kristálypalotát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú nyakát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (43 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 76 életpontot sebeztél. Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris jobb oldalát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 62 életpontot sebeztél. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Véres nyál csordul ki az ében tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8937 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 753, gyógyulás: 368, összesen: -385 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc sáros testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 37 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Vámpírkarddal végigvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 36 életpontot sebeztél. A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 60 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1057, sebződés: 352, gyógyulás: 254, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [230,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo'adhun éjhozó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 92 életpontot sebeztél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 118 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 476, gyógyulás: 335, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [229,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fekélyes hernyó. {egyik sebzési módja: 2x 8d18+44.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó bal oldalát. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 54 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled elmenekül. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 315, gyógyulás: 422, összesen: +107 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (79 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: dözmöng szív, csuklyavirág, 5 madártoll, 3 spiritusz. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog farkát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 72 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8368 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 660, gyógyulás: 165, összesen: -495 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a bo'adhun lidérc jobb vállát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-60 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9846 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 232, gyógyulás: 178, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [228,104] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kutyafejű medve nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 170 vágó, 70 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a kutyafejű medve szőrös altestét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a kutyafejű medve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Daramoula pálcájával többször eltalálod a kutyafejű medve szőrös altestét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a kutyafejű medve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 411, gyógyulás: 167, összesen: -244 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
szk 366 778 765 | keresed a 366. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a katamán ordas testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a katamán ordas testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. A katamán ordas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a katamán ordas bal oldalát. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Többször beletép húsodba a katamán ordas. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 568, gyógyulás: 155, összesen: -413 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
STRISSHA (528. SZÖRNY) A rovarlények általánosan elismert vezetője! A félelmetesen nagyra nőtt zztrissh legalább háromszor akkora mint bármelyik fajtársa, és hihetetlen intelligencia szorult testéhez képest kicsiny fejébe. Rég volt már, hogy ő is csupán egy volt a bo'adhun fenyegetés idején gyűlést ülő veteránok közül, azóta sok minden történt: a zztrisshek élére állt, kegyetlen rajtaütéseket szervezett a bo'adhun falvak lakosságán, és elismertette a barbár néppel jogos követeléseiket. Azóta kicsiny közösségeik háborítatlanul élnek a környék legsötétebb szegleteiben. |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
KÖDKARD (319. TÁRGY) A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható. |
KUTYAFEJŰ MEDVE (477. SZÖRNY) Sokan elvetik azt a feltételezést, hogy a kutyafejű medvék két állatfaj természetes kereszteződéséből jöttek volna létre, a tudósok is inkább mágikus beavatkozásra gyanakodnak. Tény, hogy ezek a vérszomjas kutyafejjel és robosztus medvetesttel rendelkező lények léteznek, bár életük eléggé sivár. A napjuk nagy részét a barlangjukba visszavonultan, alvással töltik, míg korgó gyomruk a létfontosságú szükségleteikre nem figyelmezteti őket. Ekkor aztán útra kelnek, nekiesnek a legelső ízletes falatnak, amivel találkoznak. Reménykedj benne, hogy nem te leszel az, hiszen már sok gyanútlan kalandozó végezte az éles és hosszú fogak áldozataként. A kutyafejű medve testét fedő temérdek szőr alatt olyan kemény bőr húzódik, melyen kardpenge csak nehezen tud sebet ejteni, ezért ne nagyon bízz a vágófegyvered erejében. |
KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
Erő: | 62 (83) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 66 (85) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 54 (73) | Védekezés: | 108 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 157/365 év |
Egészség: | 55 (75) | Életpont: | 1039/1039 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (90) | Varázspont: | 2626/4 | Pénz: | 8845 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 40/10 | Pszi pont: | 290/26 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 37 (+1) |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (170%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46 | 2. nyomkövetés: | 142 | 3. lopás: | 13 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 37 | 6. csapdaészlelés: | 27 |
7. gyógyítás: | 52 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 21 | 11. teológia: | 79 (+1) | 12. taumaturgia: | 155 (-8) |
13. szerencsejáték: | 7 (-4) | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 55 | 17. pszi: | 32 (+1) | 18. zárnyitás: | 4 |
19. vadászat: | 37 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), láplidérc (#352), hattyúkirály (#776), lélekorzó (#390), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | állatvédelem (#192) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
túlvilág lehelete (#177) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) |
varázsenergia (#161) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
éhínség (#39) | >> | Elender (#5335) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
armageddon (#218) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | armageddon (#218) | >> | rubin sárkány (#330) | |
villámcsapás (#50) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | Strissha (#528) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | lidércúr (#252) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | vortexmágus (#418) | energiapajzs (#103) | >> | trikornis herceg (#261) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 149. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 11 | elkarog szőr (#665) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
14 | gránátlövedék (#526) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | |||
41 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 99 | pirkit (#153) | |||
25 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
4 | sötét ital (#284) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | ünnepi övsál (#874) | 2 | varázskő (#305) | 5 | víz (#27) | |||
1 | pengepajzs (#425) | 1 | Mjölborg kalapácsa (#523) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
751 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
2 | kitintüske (#879) | 57 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |