Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 12. 9h:11' EZ A 619. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 620. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | élelemszerzés 10 pontért |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot |
* 10. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
pki 800 | kiveszel a bankból 800 aranyat |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
pbe 100 4683 | beraksz a bankba 100 aranyat |
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [195,66] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy porkupac mögé bújsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy pszi elementál lord volt. {támadása: 40.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [196,65] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy albinó küklopsz. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 70 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
a 211 4684 100 | átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (100 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fu 1 | udvarolsz az 1. fajúaknak |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai lángoló karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs, egy obszidián karkötő és egy gyöngysor. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 217, gyógyulás: 16, összesen: -201 ÉP}
(Továbbmész...) [198,63] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy megsebzett Orkhan Thai közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 32 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az Orkhan Thai bal oldalát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 13 arany, egy nagy vaskulcs, egy aranylánc, egy borostyán függő és egy ezüst gyűrű. 2010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 159, gyógyulás: 8, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [199,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [201,62] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Orkhan Thai került az utadba. {max. életpontja: 231-250.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai bal karját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az Orkhan Thai bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 132, gyógyulás: 7, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) [202,62] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy lávatavat. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriásféreg. {támadása: 40.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg farkát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 523.]
ef 24 | energia fejlesztése 24 |
in 1548 342 468 | leírod az 1548. kalandozónak a 342. szörnyet a 468. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Erő: | 45 (48) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 52 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/172 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 416/359 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 | Varázspont: | 572/36 | Pénz: | 13 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 162/57 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | *24/101 |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 24/93 | lőfegyverek: | 27/64 (+3%) |
dobófegyverek: | 16/16 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/33 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 119/49 (+12%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 27/47 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 67/1 | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 51/95 |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 40/74 (+45%) | 12. taumaturgia: | 27/70 (+3%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 80/83 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 14/36 (+19%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 32/91 (+7%) | 20. úszás: | 16/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | |
lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | tünde nyíl (#554) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | arkog kő (#632) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 7 | kaja (#2) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) |