Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 15. 9h:25' EZ A 749. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 750. játékheted kezdete: szept. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 6 3 | képesség-növelés 6 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 361, gyógyulás: 42, összesen: -319 ÉP}
(Továbbmész...) [156,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy grok-képződményt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal végigmetszed a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,94] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és egy karbin plazma. 2863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [154,92] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [153,90] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a woorgard testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
im | imádkozol |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 22 | mozogsz 3 7 22 |
lm 26 32 33 | mozogsz 26 32 33 |
lm 35 37 39 | mozogsz 35 37 39 |
lm 40 43 42 | mozogsz 40 43 42 |
lm 55 1 | mozogsz 55 1 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
be 503 3 | bemész az 503. épületbe |
be 503 4 | bemész az 503. épületbe |
be 503 5 | bemész az 503. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [151,91] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy ubuk dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (59) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 41 (48) | Életpont: | 443/381 | Jellem: | jó (496) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (52) | Varázspont: | 640/373 | Pénz: | 8540 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 31/0 | Pszi pont: | 155/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 (+4%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/16 (+3%) |
vágófegyverek: | 19/81 (+8%) | ütőfegyverek: | 31/78 (+3%) | lőfegyverek: | 30/90 |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/46 | 2. nyomkövetés: | 69/17 (+28%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/56 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 27/58 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 50/42 (+300%) |
7. gyógyítás: | 118/95 | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 30/6 |
10. szörnyidomítás: | 13/79 | 11. teológia: | 21/48 (+4%) | 12. taumaturgia: | 53/99 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 8/13 (+10%) | 14. versengés: | 6/79 (+24%) | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 75/97 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 13/44 (+10%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/54 | 21. bányászat: | 34/63 (+8%) |
22. úszás: | 28/2 (+7%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
3 | óndarab (#85) | 4 | quwarg tojás (#360) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) |