440. forduló, 442. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 27. 9h:30'
EZ A 765. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD
766. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Starshine-nal. Sheran ministránsa. Egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Syrac Hold átadott neked a 1. napon 37 TU-t. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon megintcsak összefutsz Starshine-nal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy férfié. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy copfos fekete hajszálat.
Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerő Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerűen nem hagyhatod, hogy nagy elődeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlődött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölőd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az ősökben volt a hiba, Egyszerűen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+313 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 784.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 779.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 769.]

ef 99 507 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-45 TU.] [315 pontot használtál fel, van még 454.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 449.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,98) ryuku légiós (#361)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 439.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 434.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[73,58] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 aranytűt 4 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 3 ezüst gyűrűt 18 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mandibulakaszát 50 aranyért, 4 mérg. ubuk dobónyilat 28 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 5 mocsári penkét 5 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 2 rákpajzsot 20 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 11 varkaudar csontot 44 aranyért.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: parancsnok. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi palotaőr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Abdul. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar támad rád.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. A következő kincseket találtad: egy rézsisak és egy bronzpajzs. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 211 életpontot sebeztél. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy láncing, egy orgyilkos tőr, egy ubuk dobónyíl, 6 ubuk tüske, egy bőrsisak, egy nyu-shuriken, egy bakkura csizma és egy mérg. ubuk tüske. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Cras Lorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[53 pontot használtál fel, van még 381.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[106,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 202 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt mirg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [104,99] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar íjász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 358.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,99] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílpuska lövedéket. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 338.]

m 2 mozogsz keletre
[102,100] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült varkaudar íjász közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt mirg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 327.]

szk 347 keresed a 347. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy varkaudar kószát. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 295 374 leírod a 3690. kalandozónak a 295. szörnyet a 374. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében halálhajcsár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete tűt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 301 377 leírod a 3690. kalandozónak a 301. szörnyet a 377. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg szabotőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa smaragdot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 302 390 leírod a 3690. kalandozónak a 302. szörnyet a 390. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 303 397 leírod a 3690. kalandozónak a 303. szörnyet a 397. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriáspók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 306 398 leírod a 3690. kalandozónak a 306. szörnyet a 398. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy méregelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) városépítkezést. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 309 406 leírod a 3690. kalandozónak a 309. szörnyet a 406. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mópat gigász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) réz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 310 407 leírod a 3690. kalandozónak a 310. szörnyet a 407. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan zsoldos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 312 416 leírod a 3690. kalandozónak a 312. szörnyet a 416. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy talriai behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teknőcteknőt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 316 434 leírod a 3690. kalandozónak a 316. szörnyet a 434. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidérckirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3690 321 437 leírod a 3690. kalandozónak a 321. szörnyet a 437. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 260 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 220 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar bajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [45 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 2 37 fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 183 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 29, 9.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 582 pontot. A következő körben tehát 782 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 441. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 54 (56) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 433/433 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 1
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1243/652 Pénz: 2207 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 46/0 EFejl: 30
Eddig összesen 3423 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7298 TP-t kaptál. Jelenleg 2222242 TP-d van. A következő szinthez még 77758 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 8169 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 36/79 vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/51 2. nyomkövetés: 139/34 (+28%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 20/99 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 22/22 (+3%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 63/67 (+10%) 12. taumaturgia: 109/18 (+31%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 61/5 (+30%) 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 24/93 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227) fürkésző szemek (#213) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a halál csókja (303)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 405 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 58 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2085.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162)
2 bronzsisak (#88) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 mandibulakasza (#127) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
4 mocsári penke (#148) 1 obszidián függő (#195) 1 pirkit (#153)
2 rákpajzs (#98) 1 trófea nyaklánc (#196) 9 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
243 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 fülemüle agyar (#267) 1 láncing (#222) 6 madártoll (#112)
1 nyílpuska lövedék (#547) 2 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ubuk dobónyíl (#138) 6 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,100) szutykos remák (#191), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, 47. jellempróba, érclelőhely
(102,99) kardszárnyú pocok (#152), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely
(102,100) Fairlight oltár, 49. jellempróba, varkaudar íjász (#687), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), 38. jellempróba, Dornodon oltár
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 41. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(105,98) Leah rúnaköve, 29. jellempróba, oltár, élőholt mirg (#135)
(106,98) szutykos remák (#191), Tharr oltár, 47. jellempróba
(107,98) ryuku légiós (#361), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 39. jellempróba, manaelementál (#290), Naomi Atlantini (5852. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek