440. forduló, 442. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 31. 9h:08'
EZ A 747. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD
748. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KALHID KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 remák szív (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 ekharion dárdát, 1 era formázó mintát, 1 hro formázó mintát, 1 Tharr Keresztjét.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+259 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 882. hetének nyerőszámai: 2, 16, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 787.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 785.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 780.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 770.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 765.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[153,90] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Killer. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 45 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő, egy nagy bronzkulcs, egy réz papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló. 3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [18 pontot használtál fel, van még 747.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 742.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 6. PONTRA. A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 712.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 712.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [24. PONTRA.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 31. PONTRA. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve kényszerport. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [30 pontot használtál fel, van még 682.]

lm 33 35 37 mozogsz 33 35 37
Egy kis szobába érkezel. [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [34. PONTON vagy.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [35. PONT.] Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 36. PONTRA. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [37. PONT.] Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [38. PONTON.] [30 pontot használtál fel, van még 652.]

lm 39 40 44 mozogsz 39 40 44
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [40. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [56. PONTON.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[20 pontot használtál fel, van még 632.]

lm 43 42 55 mozogsz 43 42 55
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 632.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+12 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 597.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[153,91] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ongóliant bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb. 3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+92 életerő.) Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [154,92] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 553.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy mélység fattya!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 523.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[155,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika jobb oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [156,94] Még mindig bozótos.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

(Továbbmész...) [156,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy grok-képződményt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 111 életpontot sebeztél. A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bakkura bőrt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

[87 pontot használtál fel, van még 436.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[156,96] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [155,97] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[12 pontot használtál fel, van még 424.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa és egy bumeráng. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 61, gyógyulás: 5, összesen: -56 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy magnetikus praglonc intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a magnetikus praglonc jobb vállát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-3 TU.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) (-3 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [50 pontot használtál fel, van még 374.]
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+90 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+94 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 334.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,90) a 75. labirintus bejárata, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), szopógödör (#177), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, ongóliant (#159)
(153,91) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 35. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(154,92) Raia szent lovagja (#239), Sheran rúnaköve, tavacska, mélység fattya (#199)
(155,93) norpadolótika (#226), quwarg boly (#359), 36. jellempróba, Raia oltár, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(155,97) Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200)
(156,94) phua-kúp (#372), 38. jellempróba
(156,95) grok-képződmény (#149), 42. jellempróba, drasmólyom (#60)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kastélyt. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 8150 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálhozó fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 5377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 375, gyógyulás: 45, összesen: -330 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+330 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 969 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orzag bilincse, 2 Déja vu, 1 Ellenvarázslat. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Orzag bilincse, 3 Déja vu. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 4 Illúziópalota, 1 Temető. Ez póker! Vesztettél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 969 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 36 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy barna, göndör hajú, piros szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr főpap-jelöltje. A földmágusok rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy csontamulettet, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Mamajaga kőcipőjét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Rhatt páncélját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy Tiestichlaq trófea és egy királyi őrjáratos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
Összeakadsz egy kontyos aranyhajú, kék szemű, harcsabajszos gnóm férfival. Bőre babarózsaszín. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Orkhan Thai trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] [42 pontot használtál fel, van még 292.]

be 497 6 6 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. kardtáncos Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [35 pontot használtál fel, van még 257.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[155,97] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 54, gyógyulás: 2, összesen: -52 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 pular kristályt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 171.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 15, 9.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 156 pontod maradt, ebből a következő körre 156 pontot vihetsz át. Kapsz még 582 pontot. A következő körben tehát 738 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 441. fordulód.

Erő: 43 (46) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 43 (59) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 40 (47) Életpont: 443/382 Jellem: jó (493) Tul. pont: 1
Szerencse: 45 (51) Varázspont: 640/331 Pénz: 8582 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 31/16 Pszi pont: 155/-5 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3299 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28828 TP-t kaptál. Jelenleg 3113326 TP-d van. A következő szinthez még 386674 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró. A 420. fordulódban 51071 arany került a bankszámládra. 56433 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/24 (+4%) ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 25/13 (+3%)
vágófegyverek: 19/73 (+22%) ütőfegyverek: 31/75 (+7%) lőfegyverek: 30/90
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/46 2. nyomkövetés: 68/89 (+14%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 20/51 (+6%) 5. csapdakészítés: 27/53 (+6%) 6. csapdaészlelés: 47/42
7. gyógyítás: 118/95 (+33%) 8. titkosírás: 5/52 9. felderítés: 30/6 (+6%)
10. szörnyidomítás: 13/79 11. teológia: 21/44 (+6%) 12. taumaturgia: 53/96 (+18%)
13. szerencsejáték: 8/3 (+11%) 14. versengés: 6/55 (+27%) 15. harcművészetek: 10/80
16. zene: 75/57 (+46%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 13/34 (+17%)
19. zárnyitás: 15/61 20. vadászat: 19/54 21. bányászat: 34/55 (+8%)
22. úszás: 27/95 (+8%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 1 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bumeráng (#249) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 5 madártoll (#112)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
1 réz papi karkötő (#307) 2 rézdarab (#70) 1 shinai gömb (#348)
1 Thargodan esszencia (#328) 5 ugh méreg (#166) 2 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(155,97) Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek