Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 31. 9h:20' EZ A 513. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD 514. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot az 57. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
* 9. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 290 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt pöffeteg rücskös bőrét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az élőholt pöffeteg lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az élőholt pöffeteg testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. Az élőholt pöffeteg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az élőholt pöffeteg lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1690, sebződés: 457, gyógyulás: 462, összesen: +5 ÉP}
* 10. KP: | használod az 1602. tárgyat |
vv 157 161 | elmormolod a 157. varázslatot a 161. varázslatot |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kno 12 6 | képesség-növelés 12 |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] Még mindig füves síkságon vagy.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 476.]
ek 116 40 313 | t. energia kisütése: 116 40 313 |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 396 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet jobb vállát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a ro'galhal kísértet fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 70 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8754 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1488, sebződés: 546, gyógyulás: 409, összesen: -137 ÉP}
(Továbbmész...) [228,109] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kettéroppantó. {egyik sebzési módja: 2x 20d12+38.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 367 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kettéroppantó irtózatos combját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a kettéroppantó irtózatos combját. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a kettéroppantó testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. A kettéroppantó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a kettéroppantó bal lábát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a kettéroppantó égigérő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a kettéroppantó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kettéroppantó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9135 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 439, gyógyulás: 436, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [229,108] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elmeszonda került az utadba. {védettsége: 170 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 401 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elmeszonda testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az elmeszonda fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Az elmeszonda rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-128 életerő). Véres nyál csordul ki az elmeszonda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 257, gyógyulás: 213, összesen: -44 ÉP}
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 385 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 78 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 201, gyógyulás: 435, összesen: +234 ÉP}
(Továbbmész...) [230,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy leviathán lárva. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 170 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 408 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva jobb oldalát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 82 életpontot sebeztél. A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 47 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a leviathán lárva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a leviathán lárva fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a leviathán lárva, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A leviathán lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 9998 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 263, gyógyulás: 221, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [231,105] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy ro'galhal kísértet. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 60.} Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 420 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a ro'galhal kísértet fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 77 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 433, gyógyulás: 388, összesen: -45 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a láplidérc testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod a láplidérc fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 60 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8474 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 457, gyógyulás: 410, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [233,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {max. életpontja: 43-48.}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin bal csápját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a Droma Shelagoru jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Droma Shelagoru testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Möszehát pajzzsal megcsapod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 149 életpontot sebeztél. A Droma Shelagoru csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Fekete Kehely. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 10, gyógyulás: 44, összesen: +34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 396 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog bal első lábát. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a pikkelyes ptog nyakát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 58 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 83 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8406 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 555, gyógyulás: 398, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [234,102] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Énekszó csendül körülötted. Azonnal ráébredsz, mi történik: ez egy szirén hangja, és valami célja lehet azzal, hogy neked énekel. Befogod füled, próbálsz másra gondolni, de nem sokáig bírsz ellenállni. Amikor tudatod megtörik az idegen akaratnak, a zene váratlanul elhallgat. Talán mégis szerencséd volt! Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel.
- Oltárt építeni? - csodálkozol a szirénre, amikor az közli veled, egy órád van, hogy befejezd az előtted álló félkész építményt. Amikor megbizonyosodsz róla, hogy ez nem tréfa - meg kell tenned, ha meg akarod nyerni a díjat -, tétova léptekkel fogsz a kőhordáshoz. A kövek azonban mintha nem illenének egymáshoz, ha egymásra rakod őket hézagosak, ha egymás mellé, már nem tudsz következő réteget a tetejükre rakni. Az idő leteltével csüggedten hagyod abba az építkezést. 1502 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bo'adhun éjhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 409 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bo'adhun éjhozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun éjhozó bal karját. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 256 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó jobb karját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ro'galhal lánc. 10013 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 599, gyógyulás: 338, összesen: -261 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc sáros testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc jobb karját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 415 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 62 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a harcos hárpia jobb karját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a harcos hárpia szélfútta haját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 madártollat. 9220 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1505, sebződés: 587, gyógyulás: 376, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[236,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő hájas okerón nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 40.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 381 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a hájas okerón jobb oldalát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hájas okerón testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4537 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a dübörgő bahrot fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 78 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 82 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 810, gyógyulás: 267, összesen: -543 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
ÉLŐHOLT PÖFFETEG (557. SZÖRNY) Egy szörny a kyorgok fegyvertárából. A leginkább egy joviális mikroszockóra emlékeztető lény a kyorg nekromanták ténykedéseinek szülöttje. Olyan mágikus erők lakoznak elképesztő gömböctestében, mellyel halandó kalandozó az élete során sosem találkozik. Kivéve persze, ha kyorg ereklyékre ácsingózva a környék mocsarait járja. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
Erő: | 62 (83) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 66 (85) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 54 (68) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 157/365 év |
Egészség: | 54 (69) | Életpont: | 987/486 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (87) | Varázspont: | 2626/65 | Pénz: | 1116 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 281/159 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 36 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (170%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46 | 2. nyomkövetés: | 142 (+1) | 3. lopás: | 13 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 37 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 27 |
7. gyógyítás: | 52 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 21 | 11. teológia: | 78 (+1) | 12. taumaturgia: | 163 (+7) |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 55 | 17. pszi: | * 31 | 18. zárnyitás: | 4 |
19. vadászat: | 37 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), átokmurgattyút (#225) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), láplidérc (#352), hattyúkirály (#776), lélekorzó (#390), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | állatvédelem (#192) |
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | túlvilág lehelete (#177) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) |
a lélek védelme (#57) | tűzmágia (#157) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
éhínség (#39) | >> | Elender (#5335) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
armageddon (#218) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | armageddon (#218) | >> | rubin sárkány (#330) | |
villámcsapás (#50) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | ongóliant tombolás (#146) | >> | zafír sárkány (#329) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | lidércúr (#252) | varázsvédelem II (#108) | >> | vortexmágus (#418) | |
energiapajzs (#103) | >> | trikornis herceg (#261) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
roguena (#779) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 149. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 12 | pirkit (#153) | 25 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
130 | arany (#50) | 1 | Fekete Kehely (#283) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 20 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 2 | spiritusz (#170) | |||
2 | xirnox szív (#213) |