43. forduló, 45. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 25. 9h:12'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,90] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mászókarmot (30 arany kikiáltási áron), 1 hebrencs csapdát (20 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (80 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 351 arany, ebből a kezelési költség: 35 arany), 10 szárnyas hernyó (eladási ár: 220 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: gyógyítás 20 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+13 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 158.]

fog 59 217 elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

v 15 312 4 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új borkonyó bibe. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[63,90] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.


(Továbbmész...) [64,90] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy acéldarázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az acéldarázs testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az acéldarázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) Kimetszel magadnak egy megfelelő acéldarázs trófeát. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [64,89] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy grok-képződményt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos burástya farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Találkozol egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy mászókarmot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Al Rahedli. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [38 pontot használtál fel, van még 100.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[65,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rájanyék fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges acéldarázs trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [66,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,88] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[68,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [69,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült ork sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az ork sámán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+32 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 20.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ásót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Sajnos nincs nálad ásó. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY)
Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Sheran ministránsa vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 18 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 132/58 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 56/0 Pénz: 718 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 126 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 590 TP-t kaptál. Jelenleg 8070 TP-d van. A következő szinthez még 3930 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, karmazsin huhogó, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 13

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 16 6. teológia: 1
7. szörnyismeret: 3 8. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

Összsúly: 38.23 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 4 borkonyó bibe (#312) 1 evaporőr háj (#105)
21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,90) vaskohó (#155)
(64,89) Dornodon oltár, grok-képződmény (#149), Elenios oltár, púpos burástya (#92), Al Rahedli (3093. kalandozó)
(64,90) acéldarázs (#140), Dornodon oltár, Leah rúnaköve, Tharr oltár, 33. jellempróba
(65,89) rájanyék (#58), Sheran oltár, Dornodon oltár, 49. jellempróba
(66,89) patak
(67,88) Tharr rúnaköve
(68,88) 29. jellempróba, evaporőr (#69)
(69,87) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 23. jellempróba, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek