43. forduló, 45. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 24. 13h:30'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.)

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

d 4 2 eldobod a 4. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 botot. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

d 29 13 eldobod a 29. tárgyat (13 darabot)
Elhajítasz 13 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 8 mozogsz északra
[18,-6] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges gyilkos tetű trófeát, és kinyersz egy alkalmas alpesi tehén trófeát. 287 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 8 mozogsz északra
[18,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász tatu lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a csontkést a másikra ugrasz. Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadász tatu karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre.
Összefutsz Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy piromenyét trófea színesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
A harc elkerülhetetlen, ezt mindketten tudjátok. Akkor essünk túl rajta minél hamarabb!

Marokra fogva a csontkést ellenfeledre támadsz. Csontkéssel néhány helyen meghorzsolod Bloodwitch bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megkarcolja a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel jól megszurkálod Bloodwitch fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor megpöccinti a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megérinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


[10 pontot használtál fel, van még 164.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[17,-6] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kavadu. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kavadu jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [16,-5] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy csodabogár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csodabogár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,-4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy homokvarány került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy szürke, kőből épült házikót pillantasz meg. Kéményéből barátságosan kígyózik felfelé a füst. Közelebb érve, látod, hogy a bejárat egy vasalt tölgyfaajtó, rajta kopogtatóval. (506. épület.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 124.]

be 506 bemész az 506. épületbe
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg. - Üdvözöllek fiam! - köszönt mosolyogva. - Látom, egy újabb túlélőt köszönthetek nyugat felől. Mi hír arrafelé? - válaszodra sem várva, folytatja. - No de miért itt az ajtóban kérdezgetlek! Gyere, kerülj beljebb!
Nem tudod visszautasítani az öregember szívélyes meghívását, és követed a házikóba. A kis épület kényelmesen, lakályosan van berendezve. A fal mellett könyvekkel teli polcot látsz, az asztalon kitömött állatok, lombikok sorakoznak. Lehet, hogy a fickó varázsló? Vendéglátód hellyel kínál, majd ételt hoz. Miközben jóízűen falatozol, beszélni kezd:
- A nyugati határt őrző mágusok egyike vagyok, a nevem nem fontos a Te számodra. Ha jól látom, gyengén vagy ellátva fegyverzettel és páncélzattal. Sajnos ebben én sem tudok segíteni Neked. Azonban nagyon talpraesettnek látszol, és azt hiszem képes leszel, ha kell akár mindent saját kezűleg elkészíteni. Figyelmeztetlek viszont, hogy néha nehéz a sötétség és a fény útja között dönteni: minden bölcsességedet próbára teszi! Az egyik út könnyebb, de a másik hoz igazi eredményt.
Ha esetleg tudnál segíteni, nagyon megköszönném: szükségem lenne néhány mákrózsa virágra. Ez a furcsa növény innét keletre, néhány mérföldre nő. Ha hozol nekem 4 virágot róla, szívesen segítek további információkkal. - megköszönöd a vacsorát, és megígéred, hogy ha tudsz, hozol néhányat a mákrózsa virágaiból. Aztán ideje indulni.
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 111.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 8 arany. [8 pontot használtál fel, van még 103.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 95.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 87.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 79.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[16,-4] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy drótszőrű pincsi. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [17,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).


(Továbbmész...) [18,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). [36 pontot használtál fel, van még 43.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 23.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 44. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 137/137 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 29 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 175 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 355 TP-t kaptál. Jelenleg 12 183 TP-d van. A következő szinthez még 4 817 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 (+1) szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 3
18,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 21 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 9
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 4
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 56. tárgyat kell leadnod. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 4 * mászókarom (#78) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 9 * kerek kő (#19)
1 kőkés (#6) 2 * parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) 14 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 14 kaja (#2) 1 rézkulcs (#75)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
13 drótszőr (#37) 8 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130) 20 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 16 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
1 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153)
2 rézdarab (#70) 17 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
15 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 14 tigroszlán fog (#63)
2 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 45.73 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bot (#4) 1 királygyík bőr (#44) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
13 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 7 kaja (#2)
1 kavadu lebeny (#24) 9 kerek kő (#19) 1 rézdarab (#70)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19
-8
-7
-6
-5
-4
-3
(15,-4) homokvarány (#16), szürke házikó (#506), érclelőhely
(16,-5) csodabogár (#755)
(16,-4) drótszőrű pincsi (#22)
(17,-6) kavadu (#19)
(17,-4) 13. jellempróba
(18,-7) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), vadász tatuk (#10), Bloodwitch (4592. kalandozó)
(18,-6) alpesi tehén (#91), 6. jellempróba
(18,-4) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 6. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek