Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 15h:16' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3859 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 164. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 26. varázslatot a 14. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 161. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
fkt 19 9 | felt. készítesz a 19. tárgyat (9 darabot) |
fkt 29 28 | felt. készítesz a 29. tárgyat (28 darabot) |
ff 28 641 | felt. fegyverváltás: 28 641 |
ffk 180 200 | felt.fv.kozkázata: 180 200 |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 68, gyógyulás: 5, összesen: -63 ÉP}
ve 280 2 | megveszed a 280. tárgyat 2 |
ve 94 11 | megveszed a 94. tárgyat 11 |
ve 104 2 | megveszed a 104. tárgyat 2 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel megkarcolod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 114, gyógyulás: 4, összesen: -110 ÉP}
pbe 500 | beraksz a bankba 500 aranyat |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,58] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Affine Fall Merong egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 19, gyógyulás: 12, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [171,59] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 28 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [173,59] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-15 életpont.) {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a tüskés harci gromak kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [174,59] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woorgard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard testét. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 26, gyógyulás: 11, összesen: -15 ÉP}
tf 4 65 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 85. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
FOGADÓI IDŐTÖLTÉSEK A fogadóban a pihenésedet nemcsak alvással, hanem szórakoztató tevékenységekkel is töltheted [ez a visszanyert életerőt nem befolyásolja]. Ezek a szkanderezés, a dart-dobálás és a kockázás. A fogadóban való megszállást jelző parancs 3. paramétereként kell megadnod, hogy a fenti mókák közül melyekkel akarsz foglalkozni. 1: szkander, 2: dartozás, 3: szkander és dart, 4: kockázás, 5: szkander és kocka, 6: dart és kocka, 7: mindegyik. Pl. BE <kocsma> 20 5 hatására a padláson szállsz meg, és a pihenés alatt a többi vendéget szkanderezni és kockázni hívod ki. Ha nem írsz harmadik paramétert, a fentiek közül egyikkel sem foglalkozol. A parancs végrehajtása úgy történik, hogy a fogadóban megszálló más vendégek közül azzal játszol, aki szintén szeretne részt venni ugyanabban az elfoglaltságban. Mivel a rendelkezésre álló idő korlátozott, maximum annyi mókában veszel részt, ahány napot pihenéssel töltöttél (de maximum 10 alkalommal). Az ellenfél választása véletlenszerű, bár azokkal a kalandozókkal, akikre direkt BA parancsod van kiadva, nagyobb eséllyel fogsz kiállni. 1. Szkander. Kizárólag az erőn múlik, egy jóval gyengébb ellenfélnek csak nagyon kis esélye van a győzelemre. 2. Dart-dobálás. Itt nem az erő, hanem a dobófegyver szakértelem és az ügyesség számít. 3. Kockázás. Csak akkor kockázol valakivel, ha van legalább 10 aranyad (maximum ennyit veszíthetsz a játék folyamán.) A nyerés esélye főként a szerencsédtől és a szerencsejáték szakértelmedtől függ. Vigyázat, minden esetben van egy pici esélye a nyerésre a gyengébbnek még akkor is, ha a tudásbeli különbség nagyon nagy! |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
Erő: | 49 (54) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 45 (50) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 41 (44) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/41 év |
Egészség: | 48 (51) | Életpont: | 388/376 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (48) | Varázspont: | 846/68 | Pénz: | 28 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 111/311 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | *28/100 (+3%) | szúrófegyverek: | 28/3 (+2%) |
vágófegyverek: | 2/37 | ütőfegyverek: | 1/45 | lőfegyverek: | 27/63 (+6%) |
dobófegyverek: | 6/95 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << bronz taider (#641) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/16 | 2. nyomkövetés: | 105/59 (+20%) | 3. mászás: | 16/63 |
4. csapdakészítés: | 30/30 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/47 | 6. gyógyítás: | 81/71 |
7. titkosírás: | 25/57 | 8. felderítés: | 26/30 | 9. szörnyidomítás: | 11/50 |
10. teológia: | 57/55 (+35%) | 11. taumaturgia: | 54/12 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 1/9 (+109%) |
13. versengés: | 6/87 | 14. harcművészetek: | 28/39 | 15. zene: | 10/72 |
16. szörnyismeret: | 15/75 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 1/98 |
19. vadászat: | 19/7 | 20. bányászat: | 31/68 (+15%) | 21. úszás: | 10/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 4 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 30 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 6 darabot ), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 28 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 70 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4570) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | égető tekintet (#164) |
kí koncentráció (#69) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
486 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 6 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | kék orchidea (#68) | |||
9 | kerek kő (#19) | 1 | mithril (#352) | 4 | rézdarab (#70) | |||
2 | tyrex csont (#280) |