Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 11. 9h:40' EZ A 744. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 745. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
kf 1114 | kézbeveszed/felveszed az 1114. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
kno 6 6 | képesség-növelés 6 |
lm 33 42 54 | mozogsz 33 42 54 |
lm 10 9 14 | mozogsz 10 9 14 |
lm 16 27 30 | mozogsz 16 27 30 |
lm 54 55 25 | mozogsz 54 55 25 |
lm 42 43 40 | mozogsz 42 43 40 |
lm 36 54 55 | mozogsz 36 54 55 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [155,89] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragdgólem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragdgólem bal karját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A smaragdgólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 172 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5334 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 419, gyógyulás: 50, összesen: -369 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősdentor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3605 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [156,89] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú! Szánalmas nyifogás közepette futamodsz meg a kilátástalan küzdelem elől. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a magger jobb lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a magger testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2048 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy fekete gyöngy. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magnetikus praglonc bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc egyik csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 97 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) (-1 TU.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [158,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [157,91] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronokukac testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a kronokukac testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1774 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [155,93] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Quwargamanga rücskös torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Quwargamanga díszes potrohát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Quwargamanga testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 3696 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [93 pontot használtál fel, van még 340.]
usz 30 | úszol 30 pontért |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (59) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (47) | Életpont: | 442/418 | Jellem: | jó (483) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (50) | Varázspont: | 624/438 | Pénz: | 7768 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 31/14 | Pszi pont: | 155/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 37 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/16 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/10 (+4%) |
vágófegyverek: | 19/29 (+22%) | ütőfegyverek: | 31/61 (+11%) | lőfegyverek: | 30/87 (+6%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/46 | 2. nyomkövetés: | 68/51 (+4%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/39 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 27/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 47/42 (+600%) |
7. gyógyítás: | 118/42 (+33%) | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 29/95 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 13/79 | 11. teológia: | 21/37 (+1%) | 12. taumaturgia: | 53/65 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 7/82 (+11%) | 14. versengés: | 6/4 (+27%) | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 74/71 (+46%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 13/7 (+17%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/54 | 21. bányászat: | 34/40 (+7%) |
22. úszás: | 27/80 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
137 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szent jogar (#150) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
15 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) |