Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 6. 15h:12' EZ A 872. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 873. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 147 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 6, gyógyulás: 171, összesen: +165 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
h 1589 642 1253 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 414 363 | használod az 1589. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 29, gyógyulás: 107, összesen: +78 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 140 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 178 életpontot sebeztél. A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megbököd az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél.
Az 1 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 188, gyógyulás: 180, összesen: -8 ÉP}
v 181 189 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[189,106] Még mindig a városban vagy.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 249 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a korinthai amőba bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 179 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 246, gyógyulás: 180, összesen: -66 ÉP}
a 1253 1987 100 | átadod az 1253. tárgyat az 1987. kalandozónak (100 darabot) |
aa 1315 1589 348 | átadod az 1315. tárgyat az 1589. tárgyat a 348. tárgyat |
aa 642 500 248 | átadod a 642. tárgyat az 500. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ef 99 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
OLIMPIAI KVAZÁRMEDÁL (1861. TÁRGY) Az olimpiai aranymedál értéke nem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője minden tulajdonságát eggyel növeli, életerejét pedig hússzal, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
Erő: | 44 (39) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 43 (51) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 42 (48) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/30 év |
Egészség: | 45 | Életpont: | 929/917 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (54) | Varázspont: | 2172/2130 | Pénz: | 4321 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 85/0 | Pszi pont: | 290/107 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | *35/100 |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 28/9 | lőfegyverek: | 32/56 (+2%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/26 | 2. nyomkövetés: | 98/65 | 3. lopás: | 6/99 |
4. mászás: | 22/54 | 5. csapdakészítés: | 14/23 | 6. csapdaészlelés: | 14/9 |
7. gyógyítás: | 71/36 | 8. titkosírás: | 13/70 | 9. felderítés: | 36/15 |
10. szörnyidomítás: | 8/54 | 11. teológia: | 94/64 (+11%) | 12. taumaturgia: | 165/24 (-994%) |
13. szerencsejáték: | 8/73 | 14. versengés: | 17/15 (+24%) | 15. harcművészetek: | 3/29 |
16. zene: | 10/71 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | 31/22 (+17%) |
19. zárnyitás: | 3/40 | 20. vadászat: | 8/52 | 21. vitalitás: | 2/70 |
22. bányászat: | 32/78 | 23. úszás: | 10/40 | 24. főzés: | 4/15 |
25. csapatmunka: | 3/89 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), smaragd sárkány (#326) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +55 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 84 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Fairlight botja (#476) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | 16 | kerek kő (#19) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | pszi katalizátor (#610) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
$1 | * | ryuku vállvédő ($1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 10 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | 1 | * | tradicionális öv (#1368) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | ősmágus fülbevalója (#608) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||
Nyakláncok | ||||||||
7 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
5 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
8 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | viharamulett (#611) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$1 | * | arany papi karkötő ($309) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | Natharion karkötő (#738) | |
1 | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | Xanathal karkötője (#956) | |||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | ||
1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | örökkéval. rubinja (#900) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
16 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 143] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
44 | fűszertartó (#210) | [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 215] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 12 pondróvér (#1232), fér még: 288] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 180 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
4 | árnyékkulcs (#566) | 2 | Augur varázskönyve (#1097) | 3 | Baghar fétise (#1098) | |||
21 | csontkulcs (#74) | 20 | fáklya (#36) | 11 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
6 | kristályfolyadék (#449) | 16 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | mágikus gyertya (#1600) | 3 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | roxati zárfaló (#314) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
4 | sötét tekercs (#535) | 6 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
2 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | 3 | törpe őskő (#633) | |||
19 | varázskő (#305) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 1 | agvari manafókusz (#890) | 53 | álompor (#396) | |||
12 | amniosz (#203) | 31 | borkonyó bibe (#312) | 4 | bunthar bőr (#733) | |||
22 | csillezsályalevél (#1253) | 25 | csuklyavirág (#133) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
3 | dlathog kőzet (#829) | 3 | dramoan kő (#967) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | entitás esszencia (#1833) | 1 | era formázó minta (#418) | 8 | ezüstdarab (#326) | |||
31 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | gór formázó minta (#444) | |||
327 | gyöngymangó (#135) | 4 | iknegurin (#541) | 25 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 1 | küklopsz szem (#643) | 14 | lótuszvirág (#447) | |||
469 | madártoll (#112) | 4 | mákrózsa virág (#56) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
5 | mithril (#352) | 1 | moa zafír (#381) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 28 | mutáns csont (#331) | 7 | ovimon-bogyó (#207) | |||
156 | pirkit (#153) | 10 | púderkő (#119) | 7 | rókafarok (#124) | |||
10 | sallank karom (#128) | 22 | varányszem (#30) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
2 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 159.34 kg | Megterheltség: 156% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 155 | ében toboz (#578) | 60 | extra takarmány (#1360) | 80 | ezüstdarab (#326) | 166 | fáklya (#36) | 1 | fattylord deréköv (#1564) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | holdbőr (#1236) | 8 | kvazár (#244) | 180 | mákrózsa virág (#56) | 489 | quwarg tojás (#360) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükörpáncél (#519) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | áldott kő (#642) | 95 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | Goachan pipája (#1315) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 7 | manakristály (#500) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | shinai gömb (#348) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 2 | fáklya (#36) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kék orchidea (#68) |