437. forduló, 439. forduló, Tompaeszü Nyüzsi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 13. 12h:05'
EZ A 657. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
658. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3894
SZÁMLA : XXXX

TOMPAESZÜ NYÜZSI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,63] koordinátán.
Bossy átadott neked a 7. napon 10 TU-t.
Bossy, amikor összefutottatok, adott neked 40 vizet. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+255 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 719. hetének nyerőszámai: 3, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ekharion nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) {FM:} Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 713.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 703.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 687.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 685.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 685.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 685.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

bb 56 500 578 beraksz a bankba az 56. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 682.]

v 181 185 58 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(172,63) ekharion (#232)

[185,58] Épületek tűnnek fel.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus. {max. életpontja: 679.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 68 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (8 támadással 391 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vortexmágus testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a téfea-agy a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 6 kőkés, 5 tüskecsapda, 5 bunkó, 1 grifftojás, 1 súlyzó.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 960 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.).
Összefutsz Brandonnal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia lényének egy apró része. Egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy törpe bakancsot, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy sötét kaszás trófea és egy káoszdémon trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. {védettsége: 118 szúró, 118 vágó, 118 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-60 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 642.]

be 708 bemész a 708. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Közlöd vele, hogy csak szeretnél körbejárni, és szétnézni egy kicsit. [Hiszen nem adtál meg második paramétert.] A karzaton sosem látott quwarg-fajok üres vázai sorakoznak. Mellettük rövid leírást láthatsz, és elejtőik (mind egy-egy híres Vasalt Bunkó) nevét. Aztán odébb egy csatajelenetet találsz. A falfestmény az ősquwarg-kristály megszerzésének kalandját ábrázolja. Átszellemülten hagyod el az épületet. [5 pontot használtál fel, van még 637.]

be 708 738 735 bemész a 708. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy zg'umrad facsaró. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy nt'lagod csámcsogót is láttál. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 632.]

in 1952 738 703 leírod az 1952. kalandozónak a 738. szörnyet a 703. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zg'umrad facsaró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) medúzacsápot. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 1952 735 1595 leírod az 1952. kalandozónak a 735. szörnyet az 1595. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nt'lagod csámcsogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) illatos rózsaszált. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

be 717 bemész a 717. épületbe
Belépsz az íjásztelep rácsos kapuján. Odabent épp most rendeznek 29. alkalommal íjász- és dobóversenyt. Egy kapuhoz közeli táblára kiaggatva megtalálod a verseny szabályait is:
"Versenyeinken minden Alanorhoz hű kalandozó részt vehet! A nevezési díj 50 arany. A bevételeket a dobogósok díjainak szponzorálására, illetve az íjásztelep fenntartásának költségeire fordítjuk! A verseny 3 próbából áll, az elsőben a céltáblával, a másodikban egy direkt erre a célra ide hozatott fenevaddal kell megküzdeni, a harmadik, és egyben utolsó próba pedig igazi különlegesség, neked, aki ezt a hirdetést olvasod, maradjon egyelőre titok mibenléte. A lövő- és dobófegyveresek együtt versenyeznek, hasonló nehézségű feladatokat kapnak, nincsenek külön kategóriák, így a végén is csak egy győztes kerül ki közülük. A nevezőknek meg kell adniuk, milyen fegyverrel akarnak elindulni [BE <épület száma> <fegyver száma>], a lövősöknek egy lövedéket (nem a lőfegyvert magát!), a dobósoknak pedig egy dobófegyvert. A próbákhoz 10 lövésre, illetve dobásra elegendő fegyverre van szükség, így ennél kevesebbel indulni nem lehet. Lövedékkel induláskor természetesen magára a lőfegyverre is szükség van. A jobb fegyverrel induló versenyzők természetesen jobb helyet is képesek elérni. (Aki legalább 1 pontot elér a versenyen, elveszett távfegyvereit az íjásztelep készleteiből visszakapja.) A versenyzők teljesítményük alapján pontszámokat kapnak. Pontegyenlőség esetén, sorsolással döntenek a helyezésekről. Egy verseny öt hétig tart, ez idő alatt mindenki egyszer indulhat. (Az aktuális versenyből még 18 nap van hátra!) Ezután az íjásztelep futárjai felkeresnek minden indulót, és közlik velük, hogy ki hányadik lett, valamint szétosztják a díjakat. Ezután mindig új verseny indul. Minden íjásznak izgalmas versenyzést kívánunk!"
Érdekesen hangzik. Talán jó volna elindulni, bár ezt még alaposabban végig kell gondolnod. Agyad máris járni kezdett: milyen fegyverrel, milyen taktikával indulj. Na de most is versenyeznek itt páran. Alaposabban szemügyre veszed, hogyan is zajlik az egész. Aztán még valami eszedbe jut. Nagyon alacsony összeg a nevezési díj, vajon miből élhetnek meg az íjászverseny alkalmazottjai. Biztos jól jönne nekik egy kis mellékes, és neked is egy jobb eredmény. [Ha a BE <épületszám> <fegyverszám> <csúszópénz összeg> paranccsal lépsz be az épületbe, a harmadik paraméterként megadott aranyösszeget a bírók megkenésére fordíthatod. Talán így több pluszpontot kapsz, a céltáblát centikkel közelebb helyezik, a leginkább legyengült szörnyet kapod a második próbán, stb. Egy apró jótanács: 2000 aranynál nagyobb összeget ne adj, hiszen ezeknek a közembereknek már ennek töredéke is elképesztően sok pénznek számít. Persze a megvesztegetés csalás! Ha jó jellemű kalandozó vagy, ne feledkezz el erről a lelkiismereti apróságról.] Ezen töprengve hagyod el az íjásztelepet. [5 pontot használtál fel, van még 627.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[172,63] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon Daddy, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+1.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel jól megszúrod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 16 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [171,63] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bakkura csizmát. [bakkura csizma ládikóba-> (185,60)-> 11 arany, -2 ÉP] Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [170,63] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion jobb vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal oldalát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ekharion fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [88 pontot használtál fel, van még 539.]

m 6 mozogsz nyugatra
[169,63] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 513.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [6. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 6. PONTRA. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [19. PONTRA.] [12 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [22. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [24. PONTON vagy.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [31. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [9 pontot használtál fel, van még 487.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[170,62] A dombság átmegy hegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [171,61] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy épület van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orbitális mackósajt. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt bal vállát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt idétlen testét. (8 támadással 277 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel megütöd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Te 4 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel megbököd az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 131, gyógyulás: 4, összesen: -127 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+368 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [171,60] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 32 szúró, 18 vágó, 32 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (8 támadással 289 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 451.]

m 8 5 4 mozogsz északra, délnyugatra, délre
[171,59] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Észreveszel egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel felnyársalod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [170,60] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy kazmárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. {max. életpontja: 191-205.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bal vállát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd az ekharion fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [170,61] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy homokvarány orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy épület van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[44 pontot használtál fel, van még 407.]

szk 230 227 232 keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 232. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ekhariont. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] A befejezéshez még 751 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
33 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 25, 2.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 607 pontot. A következő körben tehát 807 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZG'UMRAD FACSARÓ (738. SZÖRNY)
A zg'umrad facsaró egy megfoghatatlan látomás, mely ha végigzúdul az égbolton, a teljes látóteret képes betölteni. Ezért is ilyen nehéz ellene a harc, sose tudod, hogy melyik pontjára szúrj, hol lenne hatásos megsebezni. Aztán, amikor ő támad, és végigsimítja rajtad láthatatlan nyelvét, majd nyakad vagy tested köré kulcsolja, hogy egyszerűen kiszorítsa belőled a szuszt, na ilyenkor fogd a D.E.M.-ed és imádkozz. Mást úgysem tehetsz. (A szörny érintése öregít, így csak akkor támadod meg, ha kiadsz rá egy konkrét FT 738, vagy az öregítő lények csoportjára egy FT 9095 parancsot.)

NT'LAGOD CSÁMCSOGÓ (735. SZÖRNY)
Az nt'lagod csámcsogó egy szikrázó látomás csupán, melynek középpontja egy nagy, mindent felfaló száj, mely mindig le-föl jár. Energiával táplálkozik. Életenergiával. Ha épp nem jut friss betevő falatra, a korábban kiszipolyozott eledelt emészti meg újra és újra. Az éktelen csámcsogás, amely ezt az éjfattyat kíséri, talán elég nagy hangzavart kelt ahhoz, hogy időben észrevedd, ha egy nt'lagod közeledik. Talán még elfutni is lesz időd, mielőtt az őrlő tl'urlang fogak között lelnéd testi és lelki halálod. Ha nem, a tulajdonságpajzs sem lesz képes megvédeni a szörny tulajdonságcsökkentő képességeitől.

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Tompaeszü Nyüzsi, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

Erő: 47 (52) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 149 cm
IQ: 52 (55) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 34/48 év
Egészség: 53 (56) Életpont: 528/432 Jellem: jó (646) Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (61) Varázspont: 1222/33 Pénz: 1043 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/1 Pszi pont: 227/140 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 3283 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24949 TP-t kaptál. Jelenleg 3040334 TP-d van. A következő szinthez még 459666 TP szükséges. Trófeáid: taalru herceg, varkaudar katona, káoszbajnok. A 432. fordulódban 12912 arany került a bankszámládra. 13299 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/34 ökölvívás: 39/15 (+4%) szúrófegyverek: 22/89 (+4%)
lőfegyverek: 27/33 (+4%) dobófegyverek: 23/62

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/22 2. nyomkövetés: 120/65 (+28%) 3. mászás: 23/76 (+6%)
4. csapdakészítés: 28/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/81 6. gyógyítás: 64/61
7. titkosírás: 21/73 8. felderítés: 32/77 9. szörnyidomítás: 10/29
10. teológia: 62/6 (+20%) 11. taumaturgia: 79/79 (+34%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 9/49 (+27%) 14. harcművészetek: 42/5 15. zene: 12/55
16. szörnyismeret: 44/43 (+34%) 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 6/21 (+11%)
19. bányászat: 30/55 (+23%) 20. úszás: 8/94 21. főzés: 3/9 (+25%)
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> nők (#999)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
2 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 1 téfea-agy (#172)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
168 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 3 ezüstdarab (#326)
52 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,63) a 75. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely
(170,60) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely, kétfejű trollok (#163), ekharion (#232)
(170,61) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(170,62) vaskohó (#155)
(170,63) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion (#232)
(171,59) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Fairlight oltár, téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(171,60) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), orbitális mackósajt (#229)
(171,61) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(171,63) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(172,63) ekharion (#232), mély szakadék (#154), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.

Üzenet küldése a karakternek