Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 6. 9h:19' EZ A 744. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 745. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kf 1573 | kézbeveszed/felveszed az 1573. tárgyat |
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
le 1579 | leveszed/lerakod az 1579. tárgyat |
kf 1493 | kézbeveszed/felveszed az 1493. tárgyat |
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
ek 7 9 19 | t. energia kisütése: 7 9 19 |
ve 176 10 | megveszed a 176. tárgyat 10 |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 275, gyógyulás: 40, összesen: -235 ÉP}
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[40 pontot használtál fel, van még 624.]
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [156,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 107 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a norpadolótika testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a norpadolótika testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [156,94] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szánalmas pondró került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró fejét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a szánalmas pondró testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vérvágyó sólyom trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szánalmas pondró trófeát. 4149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 193, gyógyulás: 40, összesen: -153 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus jobb első lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy téfea-agy. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [154,92] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
usz 30 | úszol 30 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [153,90] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos bal középső lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quwargamanga testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga bal első lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Quwargamanga bal középső lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 140 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Quwargamanga díszes potrohát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Quwargamanga testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 3696 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY) Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 20 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor. |
JELLEMPRÓBA |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 43 (45) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 | Támadás: | 53 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (59) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (47) | Életpont: | 442/442 | Jellem: | jó (478) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (50) | Varázspont: | 624/443 | Pénz: | 7777 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 31/12 | Pszi pont: | 142/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 37 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/16 (+4%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/6 |
vágófegyverek: | 19/7 (+27%) | ütőfegyverek: | 31/50 (+9%) | lőfegyverek: | 30/81 (+4%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/46 | 2. nyomkövetés: | 68/47 | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/20 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 27/36 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 41/42 |
7. gyógyítás: | 118/9 (+10%) | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 29/89 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 13/79 | 11. teológia: | 21/36 (-199%) | 12. taumaturgia: | 53/54 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 7/71 (+3%) | 14. versengés: | 5/77 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 74/25 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 12/90 (+15%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/54 | 21. bányászat: | 34/33 (+3%) |
22. úszás: | 27/80 (+7%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | jégszív (#282) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
5 | magszim bél (#103) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 3 | polip szívóka (#391) | 5 | pular kristály (#239) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 10 | ragasztó (#83) | 3 | szent jogar (#150) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
7 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
612 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varázskő (#305) |