Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 12. 15h:09' EZ A 511. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 512. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 555 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1056 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 615. tárggyal a 834. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1554. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
vv 112 157 165 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 165. varázslatot |
v 188 | elmormolod a 188. varázslatot |
tv 50 155 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 155. varázslatot |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
kf 1231 2 | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
v 256 415 1 | elmormolod a 256. varázslatot |
a 671 1657 1 | átadod a 671. tárgyat az 1657. kalandozónak (1 darabot) |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
h 1602 360 24 | használod az 1602. tárgyat |
hu 1229 | hulladék: 1229 |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél.
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 388 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
ek 7 8 7 | t. energia kisütése: 7 8 7 |
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 382 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
bb 593 1281 213 | beraksz a bankba az 593. tárgyat (1281 darabot) |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
kb 816 567 1 | kiveszel a bankból a 816. tárgyat (567 darabot) |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 377 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy xirnox szív. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 73, gyógyulás: 8, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
v 198 221 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[221,108] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés totemblarg közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 377 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 54 életpontot sebeztél. A tüskés totemblarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 6891 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 163, gyógyulás: 19, összesen: -144 ÉP}
fog 779 219 | elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
szm 779 | megölöd a 779. szörnyet |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 399 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 64 életpontot sebeztél. A leviathán lárva fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. Csáprágójával a leviathán lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvagdalod a leviathán lárva testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 36 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a leviathán lárva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 274, gyógyulás: 145, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [223,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő bo'adhun lidérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 398 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc nyakát. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a bo'adhun lidérc bal oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 65 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-51 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9612 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 229, gyógyulás: 257, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [224,109] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar remete. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {támadása: 55.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 380 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar remete bal karját. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar remete jobb lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar remete bal lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1134, sebződés: 154, gyógyulás: 224, összesen: +70 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc bal karját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 372 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó égigérő testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a kettéroppantó irtózatos combját. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a kettéroppantó bal vállát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 70 életpontot sebeztél. A kettéroppantó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a kettéroppantó bal lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a kettéroppantó égigérő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 83 életpontot sebeztél. Hatalmas mancsaival a kettéroppantó lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 477, gyógyulás: 211, összesen: -266 ÉP}
(Továbbmész...) [226,110] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo'adhun lidérc. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 394 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun lidérc jobb karját. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a bo'adhun lidérc jobb karját. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-73 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 189, gyógyulás: 369, összesen: +180 ÉP}
(Továbbmész...) [227,110] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar remete nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 170 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 402 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete sötét bőrét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1134, sebződés: 280, gyógyulás: 239, összesen: -41 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Tiume batyuja. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 390 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Pusztító szélvészként veti rád magát a tüskés totemblarg. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával csak érinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. A tüskés totemblarg rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 327 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 8510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 671, gyógyulás: 298, összesen: -373 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 315.]
im | imádkozol |
im | imádkozol |
szk 239 778 429 | keresed a 239. szörnyet a 778. szörnyet a 429. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 709. tárggyal a 812. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 190 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog fejét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. A pikkelyes ptog kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog farkát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. A pikkelyes ptog néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 549, gyógyulás: 389, összesen: -160 ÉP}
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TŰZOPÁLJA (1518. TÁRGY) Titkon remélted, hogy az Örökkévalóság Topáza képes lesz még tovább fejlődni. És igen! Döbbenetes, de most újabb transzformációra kerül sor. Már alig várod a napot, amikor a kristály végleges formáját elérve, kétlábon járó gólemként minden kívánságodat teljesíti. De addig is, meg kell elégedned ezzel a gyönyörű tűzopállal. A tűzopál speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +70 max. ÉP-t, +70 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +6 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +4 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY) A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged. |
KITINTÜSKE (879. TÁRGY) Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY) Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
ELENIOS SZENTÉLYE (1176. TEREPTÁRGY) Az erdők ágai hirtelen nyílnak szét, hogy egy világoskék oszlopokkal határolt épület bukkanjon elő. A megszentelt Elenios szentély teljes nyugalmat és színtiszta érzelmek áraszt magából. A szentélyhez közelebb a BE 1176 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Szerelem istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 61 (82) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 64 (83) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 52 (66) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 156/364 év |
Egészség: | 53 (68) | Életpont: | 949/764 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (87) | Varázspont: | 2529/550 | Pénz: | 480 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 259/53 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 6 (+3) |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 36 |
dobófegyverek: | 2 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46 | 2. nyomkövetés: | 141 | 3. lopás: | 13 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 35 | 6. csapdaészlelés: | 27 |
7. gyógyítás: | 52 | 8. titkosírás: | 21 (+8) | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 21 | 11. teológia: | 76 | 12. taumaturgia: | 156 (+1) |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 24 (+1) | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 54 | 17. pszi: | 31 (+1) | 18. zárnyitás: | 4 |
19. vadászat: | 37 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), átokmurgattyút (#225) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), lidércúr (#252), láplidérc (#352), hattyúkirály (#776), lélekelementál (#319), lélekorzó (#390), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) |
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) |
jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) |
tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
éhínség (#39) | >> | Elender (#5335) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
armageddon (#218) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | armageddon (#218) | >> | rubin sárkány (#330) | |
villámcsapás (#50) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | ongóliant tombolás (#146) | >> | zafír sárkány (#329) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | lidércúr (#252) | varázsvédelem II (#108) | >> | vortexmágus (#418) | |
energiapajzs (#103) | >> | trikornis herceg (#261) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 149. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2999 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 17 | jégkristály (#593) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 8 | pirkit (#153) | 25 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | teriád dobóháló (#1281) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 2 | tüske (#22) | 125 | víz (#27) | |||
4 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | csontkulcs (#74) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | kitintüske (#879) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) |