Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 21. 9h:52' EZ A 603. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 604. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | élelemszerzés 10 pontért |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot |
* 10. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg jobb oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sivatagi doareg jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 8 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}
id 240 100 | idomítod a 240. szörnyet 100 pontért |
at 5367 20 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 20 |
bb 1 1 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot) |
bb 451 1 | beraksz a bankba a 451. tárgyat (1 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
id 339 1000 | idomítod a 339. szörnyet 500 pontért |
a 111 5188 1 | átadod a 111. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
a 260 4683 5 | átadod a 260. tárgyat a 4683. kalandozónak (5 darabot) |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
aa 504 535 239 | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Mnebolath testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Vámpírtőrrel megdöfködöd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy ezüst nyaklánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 95, gyógyulás: 39, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [329,89] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Mnebolath. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 92, gyógyulás: 10, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [330,89] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy árnylord. {támadása: 50.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [332,89] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy méregelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [333,89] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sziklaskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 261-330.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [335,89] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távolból robbanások hangját hallod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy életsziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áldott okerón lehet. {max. életpontja: 601-800.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [336,89] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 475.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 9. BP: | keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Lady Amélia ködös testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Lady Amélia testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Lady Amélia ködös testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Lady Amélia megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 103, gyógyulás: 7, összesen: -96 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
LADY AMÉLIA (966. ELLENFÉL) Magad is meglepődsz, amikor eme veszélyes, sötét helyen megpillantasz egy fiatal, ember lányt. Emberi mércével nem tűnik 20 évesnél többnek. A lány gyönyörű arcát rövid, fekete haj keretezi, bőre selymes, ápolt hatást kelt, égszínkék szemei pedig csak úgy vonzzák a tekinteted. De valami nem stimmel vele. Mit kereshet itt, ilyen távol védelmet nyújtó városoktól? A lány nem rémül meg tőled, csábítóan, lassan és ugyanakkor határozotttan közeledik feléd. Vonzó alakjáról szinte le sem tudod venni szemed. Magad sem tudod, miért, de szinte teljesen lebénulsz, és csak bámulod őt. Mikor hideg keze hozzád ér és kivillannak fehér fogai, érted meg kivel is állsz szemben. Ő Lady Amélia, a hírhedt szubreális vámpír. Fajtájának egyik legöregebb tagja. Fiatal, törékeny kinézete csak egy álca, valójában félelmetes erő lakik benne, mágikus és harci képességei messze felülmúlják mind a vámpírokét, mind az alanori neves harcosokét és mágusokét. Azt mondják róla, hogy hatalma vetekedik a smaragdvámpírokéval. A felismerés ezen pontján pedig még nem is volt szó Amélia félelmetes regenerációs képességéről, mely minden más lényét felülmúlja. Még a legkisebb épen maradt testrészéből is újra tudja építeni fizikai formáját, így szinte elpusztíthatatlan. Jó, ha valami mágikus fegyverféleséggel készülsz a csatára, mivel csak azzal lehet kárt tenni selymes bőrében. Persze csak ha élsz addig. Csak a harc maradt számodra, Ébredj! |
Erő: | 42 (45) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 52 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 168/171 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 398/343 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 46 (48) | Varázspont: | 572/74 | Pénz: | 133 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 22/2 | Pszi pont: | 148/34 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 24/79 (+12%) |
vágófegyverek: | 23/87 (+1%) | ütőfegyverek: | 24/87 (+2%) | lőfegyverek: | 27/41 (+8%) |
dobófegyverek: | 16/8 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/79 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 119/19 | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 27/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 67/1 (+23%) | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 51/7 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 39/32 (+29%) | 12. taumaturgia: | 27/43 (+9%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 79/33 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 13/41 (+19%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 32/49 (+3%) | 20. úszás: | 16/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | |
lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
sziklaskorpió (#339) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arkog kő (#632) | 10 | bordacsont (#16) | 4 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 2 | pular kristály (#239) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tünde nyíl (#554) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
133 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 5 | csillezsályalevél (#1253) |