Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 4. 9h:31' EZ A 743. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 744. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
ek 395 189 101 | t. energia kisütése: 395 189 101 |
[189,101] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 572.]
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 100 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [154,104] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
usz 30 | úszol 30 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó, egy kristálygömb, egy borostyán függő, egy ezüst karkötő és 5 arany. 1600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aurapollátor jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az aurapollátor fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1502 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [153,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [154,100] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy vas dobónyíl. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 136, gyógyulás: 6, összesen: -130 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 93 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [154,98] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus bal oldalát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vortexmágus jobb karját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 139 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus fejét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5288 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 346, gyógyulás: 0, összesen: -346 ÉP}
(Továbbmész...) [155,97] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 103 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A 4 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 4 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, 4 gyöngymangó és egy igazgy. fülbevaló. 2842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 132, gyógyulás: 5, összesen: -127 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2500 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ft 247 1 | támadod a 247. szörnyet |
h 341 322 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 94 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 323 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 343 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 131 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 129 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 112 50 | használod a 341. tárgyat |
h 341 210 4 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
Erő: | 43 (45) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (46) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (59) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (47) | Életpont: | 442/434 | Jellem: | jó (477) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 40 (46) | Varázspont: | 624/284 | Pénz: | 7393 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 31/30 | Pszi pont: | 142/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/12 (+4%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 25/6 (+2%) |
vágófegyverek: | 18/80 (+17%) | ütőfegyverek: | 31/41 (+16%) | lőfegyverek: | 30/77 (+10%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/46 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 68/47 (+9%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 20/15 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 27/31 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 41/42 |
7. gyógyítás: | 117/99 | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 29/79 (-44%) |
10. szörnyidomítás: | 13/79 | 11. teológia: | 23/35 (+1%) | 12. taumaturgia: | 53/50 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 7/68 (+11%) | 14. versengés: | 5/77 (+27%) | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 73/85 (+46%) | 17. szörnyismeret: | 8/78 | 18. pszi: | 12/75 (+17%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/54 | 21. bányászat: | 34/30 |
22. úszás: | 27/73 (+8%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | fűszertartó (#210) | 1 | kaja (#2) | 50 | madártoll (#112) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | pirkit (#153) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sötét tekercs (#535) | 2 | spiritusz (#170) | |||
3 | szent jogar (#150) | 4 | ubuk tüske (#131) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
103 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | pular kristály (#239) | |||
7 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 2 | shinai gömb (#348) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |