435. forduló, 437. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 13. 9h:22'
EZ A 601. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD
602. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,82] koordinátán.
Vladiszlav mentális híre jut el tudatodhoz: A 128,74 mezőn táborozok.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy kvazár sisakot, 2 uzbány csőrt és egy vizestömlőt. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 763.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 763.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 757.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 727.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 727.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 727.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 717.]

* 6. KP: élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 714.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 712.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 710.]

* 10. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 670.]

v 84 240 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sivatagi doareget! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: sivatagi doareg szagot érzel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő sivatagi doareg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sivatagi doareg fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sivatagi doareg fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sivatagi doareg fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sivatagi doareg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 8 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 660.]

id 240 100 idomítod a 240. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

at 5367 20 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 20
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 630.]

id 339 1000 idomítod a 339. szörnyet 500 pontért
Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[146,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ében halálhajcsár volt. {max. életpontja: 501-550.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ!

(Továbbmész...) [145,80] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy méregelementál. (ld. enc.) {támadása: 40.} Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [144,79] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy Mnebolath nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 118, gyógyulás: 12, összesen: -106 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 598.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 578.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 578.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[144,78] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Mnebolath lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 71, gyógyulás: 22, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).

(Továbbmész...) [144,77] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy életsziklát.

(Továbbmész...) [144,76] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Mnebolath. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 73, gyógyulás: 7, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. [34 pontot használtál fel, van még 544.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Jó szimatod van! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 524.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[144,75] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.

Találsz valamit: 1 mocsári penke. Elteszed.

(Továbbmész...) [144,74] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lávatavat. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy pszi elementál lord ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [144,73] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Itt csata lesz.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 10, gyógyulás: 37, összesen: +27 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 500.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[144,72] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 492.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

in 4683 777 349 leírod a 4683. kalandozónak a 777. szörnyet a 349. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tyriel. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 6. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 488.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 8. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szeppent rákfattyat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 483.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy méregelementál ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[40 pontot használtál fel, van még 443.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 403.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 363.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 186 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 323.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 22, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sziklaskorpió. 2 kaját nyel le a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 577 pontot. A következő körben tehát 777 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni.

PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 436. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 52 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 Védekezés: 68 Menekülés: 40 % Életkor: 168/171 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 385/334 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (48) Varázspont: 529/172 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/17 Pszi pont: 148/35 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1966 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5711 TP-t kaptál. Jelenleg 791762 TP-d van. A következő szinthez még 8238 TP szükséges. Trófeáid: sárkányfajzat, ongóliant, Blounther apó. A 423. fordulódban 6391 arany került a bankszámládra. 6806 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 24/67 (+10%)
vágófegyverek: 23/86 ütőfegyverek: 24/85 (+2%) lőfegyverek: 27/33 (+4%)
dobófegyverek: 16/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/57 (+44%) 2. nyomkövetés: 119/19 3. lopás: 2/45
4. mászás: 7/61 5. csapdakészítés: 27/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 66/78 8. titkosírás: 15/8 9. felderítés: 50/85 (+22%)
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 39/3 (+27%) 12. taumaturgia: 27/34 (+5%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 79/3 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/69
16. pszi: 13/22 (+18%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 32/46 (+3%) 20. úszás: 16/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sziklaskorpió (#339) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
54 arany (#50) 3 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
1 szögletes kő (#17) 6 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arkog kő (#632) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 fűszertartó (#210) 3 mocsári penke (#148) 1 sötét tekercs (#535)
7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,72) méregelementál (#306)
(144,73) zombi mester (#251)
(144,74) lávató (#595), pszi elementál lordok (#272)
(144,76) Mnebolath (#237)
(144,77) zombi mester (#251), életszikla (#621)
(144,78) Mnebolath (#237)
(144,79) Mnebolath (#237)
(145,80) méregelementál (#306)
(146,81) ében halálhajcsárok (#295), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A többszemélyes kalandok során néhány fordulókorlátos dolog nem tartozott sem az előtte, sem az utána jövő fordulóhoz. Ezek mostantól a tk-t követő fordulóhoz tartoznak: a halálos érintés, a fegyverszakértelem fejlődés és a varázskő törés.

Üzenet küldése a karakternek