Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 12. 12h:15' EZ A 1084. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD 1085. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 560 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 560. tárggyal |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 7. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 10. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ff | felt. fegyverváltás: |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
bb 2 70 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (70 darabot) |
hu 748 514 742 | hulladék: 748 514 742 |
hu 853 764 868 | hulladék: 853 764 868 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
le 1549 | leveszed/lerakod az 1549. tárgyat |
kf 866 | kézbeveszed/felveszed a 866. tárgyat |
kt 190 11 | elkészíted a 190. tárgyat (11 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
vv 147 209 | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák bal lábát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (8 támadással 975 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod a pengekarú nitmák jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A pengekarú nitmák vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 0, gyógyulás: 226, összesen: +226 ÉP}
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a chaktra vadászeb jobb első lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmait végighúzza a chaktra vadászeb a jobb oldaladon. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 106, gyógyulás: 252, összesen: +146 ÉP}
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nem találtad el! Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 66 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A vastagbőrű mutak feléd rúg, de nem talál el. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla megtépázott szőrét. (8 támadással 1016 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a veszett gorilla nyakát. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jáde rakshallion (ld. enc.). 13 252 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 99, gyógyulás: 264, összesen: +165 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 181 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus fejét. (8 támadással 975 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütöd a vortexmágus testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 185 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 366, gyógyulás: 226, összesen: -140 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával eltalálod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 25, gyógyulás: 53, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [228,49] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy krathan csontváz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz bal lábát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz jobb lábát. (8 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a krathan csontváz testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 132 életpontot sebeztél. A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 39 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 99, gyógyulás: 286, összesen: +187 ÉP}
(Továbbmész...) [228,48] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos zsokarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg fejét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg testét. (6 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 8 554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 0, gyógyulás: 162, összesen: +162 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ezt a támadást elhibáztad! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. A vadkos meglök a szarvával. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Nem találtad el! A vadkos szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 82 életpontot vesztettél. A vadkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! 4 584 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 259, gyógyulás: 20, összesen: -239 ÉP}
m 3 8 2 | mozogsz délkeletre, északra, keletre |
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz bal vállát. (8 támadással 971 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a krathan csontváz bal lábát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 141 életpontot sebeztél. A krathan csontváz vágása nem talált el. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 94, gyógyulás: 151, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [229,48] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál bal karját. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sziklaelementál tömör fejét. (8 támadással 559 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (8 támadással 295 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a sziklaelementál fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a sziklaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2199, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [230,48] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy elemi pulzátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 943 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1636, sebződés: 14, gyógyulás: 61, összesen: +47 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb első lábát. (3 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga jobb oldalát. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával súrolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 5 563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus nyakát. (3 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3 978 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 48, gyógyulás: 41, összesen: -7 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (8 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 956 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5367, sebződés: 58, gyógyulás: 103, összesen: +45 ÉP}
v 198 231 11 | elmormolod a 198. varázslatot |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | |
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
[231,11] A vidék sivatagosra vált.
ftv 284 443 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 443. szörnyet |
m 4 5 8 | mozogsz délre, délnyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az Ébenuszonyú Tekla bal vállát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor megpöccinted az Ébenuszonyú Tekla testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Az Ébenuszonyú Tekla feléd harap, de sikertelenül. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az Ébenuszonyú Tekla ruganyos testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 142 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az Ébenuszonyú Tekla ruganyos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Az Ébenuszonyú Tekla a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 199, gyógyulás: 60, összesen: -139 ÉP}
(Továbbmész...) [230,13] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy shokara bogár közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár jobb vállát. (8 támadással 896 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a shokara bogár testét. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1675, sebződés: 0, gyógyulás: 138, összesen: +138 ÉP}
(Továbbmész...) [230,12] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy greén örvény nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 338 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 146 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Oopssz, ez mellément! Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 117 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 137 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 470, gyógyulás: 4, összesen: -466 ÉP}
ftv 284 443 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 443. szörnyet |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ent pásztorbottal épp hogy eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 87 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a shokara bogár jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 0, gyógyulás: 314, összesen: +314 ÉP}
(Továbbmész...) [230,10] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Ébenuszonyú Tekla. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az Ébenuszonyú Tekla fejét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor megpöccinted az Ébenuszonyú Tekla testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Az Ébenuszonyú Tekla állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az Ébenuszonyú Tekla fejét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor megpöccinted az Ébenuszonyú Tekla testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 200, gyógyulás: 192, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 326.]
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekrobestia bal lábát. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a nekrobestia bal lábát. (8 támadással 799 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nekrobestia bal oldalát. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a nekrobestia lábadat és hasadat üti. (6 támadástól 482 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nekrobestia bal karját. (7 támadással 806 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával többször eltalálod a nekrobestia testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (6 támadástól 451 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3125, sebződés: 1046, gyógyulás: 200, összesen: -846 ÉP}
* 1. BP: kf 453 821 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 4. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 6. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 7. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár bal hátsó lábát. (8 támadással 873 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ent pásztorbottal többször eltalálod a shokara bogár fejét. (3 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a shokara bogár jobb középső lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 0, gyógyulás: 362, összesen: +362 ÉP}
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY) A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni. |
JÁDE RAKSHALLION (749. TÁRGY) A rakshallion az Esthar császárság főpapja volt, sokak szerint hatalma még a császárét is meghaladta. Ez az apró szobrocska, amelyet egyetlen jádekőből faragtak ki művészi hozzáértéssel, a rakshalliont ábrázolja - egy szakállas, istenien jóságos arckifejezésű férfit. |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
ÉBENUSZONYÚ TEKLA (497. SZÖRNY) Azt mesélik, a sivatagok leghírhedtebb homokcápája egyszer egy egész karavánt lenyelt egyetlen mozdulatával. A gyanútlan utazók éppen Go'aghal - a bo'adhun sámánfejedelem - kiszabadítása érdekében cipelték váltságdíjként szánt kincseiket az Esthar birodalom fővárosába. Még nem tudták az igazságot: ha nem Tekla vadászterületét választják az átkelés útvonalául, és sikeresen eljutnak Roelaothba, a rakshallionok akkor sem bocsátkoztak volna alkuba a bo'adhun vezető szabadon engedésével kapcsolatban. Egyesek szerint a felbecsülhetetlen értékű bo'adhun ereklyék azóta is Ébenuszonyú Tekla gyomrának mélyén fekszenek, de még a legnagyobb kalandorok is úgy gondolják, óriási a kockázat ennek megszerzésére. Valószínűleg igazuk van. |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
NEKROBESTIA (933. SZÖRNY) A halál a ryukuk számára csak egy közbenső állomás az élet, és az újjászületés között, ezért nem félik, de nem is várják különösebben az elérkezését. A nekromancia tudománya emiatt errefelé egészen más irányba fejlődött, mint odaát a vén Ghallán. Itt elsősorban nem a holtak feltámasztása és mozgatása, hanem inkább a természetes életkor meghosszabbítása jelent kihívást a halálmágusok számára. A nekrobestiák tökéletes példái ennek a varázslóhagyománynak. Szinte bármilyen lény megfelel alapanyagnak, ló, bivaly, vagy egy nagyobb testű kutya, esetleg egy ezeknél egzotikusabb szörnyeteg. A szörny testébe egy hosszú életű lény lelkét kell börtönözni, aztán erős bűbáj segítségével, mesterségesen életben kell tartani. Ha egy izzó szemű, külsőre átlagosnak látszó bestiával akadsz össze, sajnos nem tudhatod, hogy a belé zárt lélek miféle turpissággal készül ellened. Bár a test él, azért ezeket a szörnyeket élőholtnak tekintjük, és végleg elpusztítani csakis mágikus fegyverrel lehet őket. |
Erő: | 91 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 66 (74) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 65 (68) | Védekezés: | 138 (148) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/33 év |
Egészség: | 71 (91) | Életpont: | 1189/1395 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (91) | Varázspont: | 2720/63 | Pénz: | 25367 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 296/313 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 28/90 | ütőfegyverek: | 48/49 (+13%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/43 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); ekharion dárda (#1557) (32 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (33 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,10 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 109/2 (+30%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/59 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 29/97 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 16/95 |
7. gyógyítás: | 62/10 (+19%) | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/73 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 186/93 (+140%) | 12. taumaturgia: | 105/15 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 3/27 (+12%) | 14. versengés: | 22/29 (+25%) | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 21/5 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | 29/47 (+4%) |
19. zárnyitás: | 18/6 | 20. vadászat: | 7/79 | 21. vitalitás: | 4/73 (+12%) |
22. bányászat: | 34/32 (+1%) | 23. testépítés: | 87/72 (+33%) | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 16/69 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 112 | |||
4. max. életpont: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) |
vámpirizáció (#1) (953,0) | áldomás II (#169) (964,33) | csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2191), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 74 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2213 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | esthari rubin (#748) | |||
84 | kaja (#2) | 11 | kerek kő (#19) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | kyorgölő kés (#868) | 1 | mihlanil érme (#764) | 2 | Natharion amulett (#742) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 15 | ugh méreg (#166) | 11 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | zafír medallion (#514) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1182 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | jáde rakshallion (#749) | 1 | kőszem (#304) | |||
10 | madártoll (#112) | 4 | mákrózsa virág (#56) | 8 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
3 | varázskő (#305) | 48 | víz (#27) |
229 | 230 | 231 | 232 | |
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|