Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 16. 9h:13' EZ A 768. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD 769. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1800 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2601 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 71 319 361 | elmormolod a 71. varázslatot a 319. varázslatot a 361. varázslatot |
vv 309 88 192 | elmormolod a 309. varázslatot a 88. varázslatot a 192. varázslatot |
vv 224 220 209 | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 161 370 11 | elmormolod a 161. varázslatot a 370. varázslatot a 11. varázslatot |
vv 165 188 182 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 178 26 243 | elmormolod a 178. varázslatot a 26. varázslatot a 243. varázslatot |
vv 78 28 53 | elmormolod a 78. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 120 297 303 | elmormolod a 120. varázslatot a 297. varázslatot a 303. varázslatot |
vv 147 382 326 | elmormolod a 147. varázslatot a 382. varázslatot a 326. varázslatot |
* 2. KP: vv 59 213 70 | elmormolod az 59. varázslatot a 213. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: vv 157 227 112 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 279 363 0 | elmormolod a 279. varázslatot a 363. varázslatot |
* 6. KP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. KP: kf 1055 1059 1058 | kézbeveszed/felveszed az 1055. tárgyat az 1059. tárggyal az 1058. tárgyat |
bb 1164 10 | beraksz a bankba az 1164. tárgyat (10 darabot) |
bb 2 140 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (140 darabot) |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 892 16 | használod a 892. tárgyat |
fno 1 2 | fejl. pont elköltés 1 2 |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
v 22 271 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
hh 1153 1154 1133 | használod az 1153. tárgyat az 1154. tárgyat az 1133. tárgyat |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
ek 541 30 | t. energia kisütése: 541 30 |
kf 1056 2 | kézbeveszed/felveszed az 1056. tárgyat a bal kezedbe |
im 3 1 | imádkozol |
kf 1465 2 | kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a bal kezedbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kamionoszaurusz jobb oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a pusztító lándzsát a másikra rohansz. Használod a Belső időt. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (7 támadással 1453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+291 életerő). Transzformálsz! (+145 varázspont.) {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod a kamionoszaurusz fejét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kamionoszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 17 amnioszt. 14 438 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 130, gyógyulás: 334, összesen: +204 ÉP}
v 198 245 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[245,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. (Spóroltál 1 vizet.) Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg egyik lábát. (9 támadással 788 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (6 támadással 1187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Transzformálsz! (+118 varázspont.) {GYD:} Angolna szálkával kicsit megsebzed a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágójával a tüskés totemblarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 27 781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2358, sebződés: 179, gyógyulás: 295, összesen: +116 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon fejét. (9 támadással 769 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a tleikan amazon egyik csápját. (10 támadással 2080 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+417 életerő). Transzformálsz! (+208 varázspont.) {GYD:} Angolna szálkával megbököd a tleikan amazon izmos hasát. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 72 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (35 sebzést okozott.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36 275 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3135, sebződés: 215, gyógyulás: 481, összesen: +266 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton lich testét. (9 támadással 832 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a kreiton lich testét. (10 támadással 2157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+349 életerő). Transzformálsz! (+215 varázspont.) Angolna szálkával megbököd a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 50 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kreiton lich meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 45 152 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3241, sebződés: 179, gyógyulás: 376, összesen: +197 ÉP}
h 1755 1500 | használod az 1755. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
244 | 245 | 246 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 30 aranyat.
be 710 126 138 | bemész a 710. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Kronga hadúr testét. (9 támadással 823 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a Kronga hadúr zörgő csontjait. (8 támadással 1681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+125 varázspont.) Angolna szálkával épp hogy megszúrod a Kronga hadúr jobb lábát. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (55 sebzést okozott.) A Kronga hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Batharak vállemeze. 46 393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2722, sebződés: 503, gyógyulás: 286, összesen: -217 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg bal oldalát. (9 támadással 778 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a pusztító lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg fejét. (6 támadással 1227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod a tüskés totemblarg nyakát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 27 177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2244, sebződés: 27, gyógyulás: 279, összesen: +252 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hajadon nyakát. (9 támadással 820 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a tleikan hajadon bal karját. (10 támadással 1995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {GYD:} Angolna szálkával megbököd a tleikan hajadon sima bőrét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (47 sebzést okozott.) A tleikan hajadon karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 36 526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3091, sebződés: 164, gyógyulás: 153, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton átokmester testét. (9 támadással 782 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. {GYD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton átokmester jobb lábát. (9 támadással 1822 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {GYD:} Angolna szálkával megbököd a kreiton átokmester testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 65 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (40 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Szerencsére van nálad füstölő! Előkapod, s rögvest aromás, bűzsemlegesítő illatok támadnak. A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lad tekercs [lad tekercs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 41 306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2812, sebződés: 107, gyógyulás: 145, összesen: +38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a shokara bogár jobb középső lábát. (9 támadással 695 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár testét. (8 támadással 1465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Angolna szálkával megérinted a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 61 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (37 sebzést okozott.) Csáprágójával a shokara bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 760 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2388, sebződés: 148, gyógyulás: 117, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [247,54] Füves síkságra érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy chaktra vadászeb. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+43.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb nyakát. (6 támadással 1229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (55 sebzést okozott.) Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jáde rakshallion [jáde rakshallion ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 27 530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2420, sebződés: 198, gyógyulás: 169, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [248,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy krathan csontváz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {szintje: 45.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz bal karját. (9 támadással 821 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pusztító lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz testét. (7 támadással 1402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). {GYD:} Angolna szálkával megkarcolod a krathan csontváz jobb karját. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 natharion opál [natharion opál ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 32 035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2509, sebződés: 190, gyógyulás: 219, összesen: +29 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 1477 8 9 | használod az 1477. tárgyat |
244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | |
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
[248,44] Síkság, továbbra is csak síkság.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda bal oldalát. (9 támadással 786 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az algaleioda testét. (7 támadással 1454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+291 életerő). {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Fegyvered 50 ép-t sebzett rajtad. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 3 madártollat. 30 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2603, sebződés: 252, gyógyulás: 364, összesen: +112 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon jobb lábát. (9 támadással 778 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a pusztító lándzsát a másikra támadsz. Használod a Belső időt. {GYD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan amazon testét. (10 támadással 2064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+413 életerő). {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod a tleikan amazon jobb vállát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Fegyvered 75 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (55 sebzést okozott.) A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 673 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3112, sebződés: 204, gyógyulás: 476, összesen: +272 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester testét. (9 támadással 785 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kreiton átokmester bal oldalát. (10 támadással 2041 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+409 életerő). {GYD:} Angolna szálkával kicsit megsebzed a kreiton átokmester ráncos csápját. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (51 sebzést okozott.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. A füstölődben bízhatsz! Kellemes illata győzedelmeskedik a szörnyből áradó bűz felett. A tárgy jól kiszolgált, de közben sajnos teljesen végigégett. A kreiton átokmester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 43 788 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3077, sebződés: 120, gyógyulás: 466, összesen: +346 ÉP}
ef 40 531 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: h 336 1 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: h 449 0 0 | használod a 449. tárgyat |
* 4. BP: kb 124 2 0 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 5. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 6. BP: kf 531 533 1158 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 7. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 8. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 77 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (9 támadással 818 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. {GYD:} Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a krathan csontváz jobb lábát. (7 támadással 1460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+293 életerő). {GYD:} Angolna szálkával megkarcolod a krathan csontváz testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (49 sebzést okozott.) Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2549, sebződés: 186, gyógyulás: 345, összesen: +159 ÉP}
A MINDENSÁG AMETISZTJE (2207. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb változata ez a lila színű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +150 max. ÉP-t, +150 max. VP-t, +6-ot minden tulajdonságodra, +14 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +9 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
YETIBŐR ZSÁK (1981. TÁRGY) Ha nyolc ősöreg yetibőrt 40 csepp spiritusszal kicserzel, majd aranytűvel egymáshoz varrod őket, akkor egy rendkívül tartós és erős, hatalmas bőrzsákot kapsz. A művelet 40 TVP-t vesz igénybe, és csak vízparton hajtható végre (mivel a cserzéshez rendkívül sok vízre van szükség). A zsák arra ugyan nem jó, hogy a még több dolgot pakolj bele, hiszen egy ilyen, szoba méretű zsákban soha, semmit nem találnál meg többé, arra viszont igen, hogy minden egyéb zsákodat, tarisznyádat, ládádat, dobozodat (és még hosszan sorolhatnám, miféle tartó alkalmasságok vannak egy átlagos kalandozónál) szóval, hogy ezeket mind-mind belezsúfold a yetibőr zsákba, és így egyben, egy helyen tartsd azokat. A yetibőr zsákot aztán szépen fel tudod pakolni a málhásod hátára, és hajrá! Máris mennyivel könnyebben indulhattok kalandozni, ugye? (Nos, lehet, hogy a málhásod erről kicsit mást gondol, de kit érdekel egy szolga véleménye?) A lényeg tehát, hogy a yetibőr zsák 40 kg-mal csökkenti a megterheltségedet, de csakis akkor, ha van idomított málhás állatod. A zsákot másnak átengedni nem fogod. |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
Erő: | 73 (94) | Szint: | 59 | Merészség: | 99/6 | Magasság: | 220 cm |
IQ: | 70 (104) | Támadás: | 144 (152) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 203 kg |
Ügyesség: | 68 (79) | Védekezés: | 175 (186) | Menekülés: | 5 % | Életkor: | 11/11 év |
Egészség: | 69 (89) | Életpont: | 2571/3543 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (100) | Varázspont: | 4966/2596 | Pénz: | 9657 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 92/0 | Pszi pont: | 1373/717 | Halhatatlanság: | 33 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/94 | ökölvívás: | 32/95 | szúrófegyverek: | 58/23 (+9%) |
vágófegyverek: | 13/80 | ütőfegyverek: | 13/91 | lőfegyverek: | 8/80 |
dobófegyverek: | 45/18 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
248,44 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 259,63 |
Legfeljebb 94 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp pusztító lándzsa fegyverre kenve. |
Feltételes hajójavítás: hajóács szerszámmal 80 százalék alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 65, 60, 58, 62, 57, 63, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/46 | Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 403 607 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/65 | 2. nyomkövetés: | 76/23 (+13%) | 3. lopás: | 2/18 |
4. mászás: | 30/13 (+24%) | 5. hajózás: | 17/49 | 6. csapdakészítés: | 33/13 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 25/40 | 8. gyógyítás: | 40/20 | 9. titkosírás: | 5/8 |
10. felderítés: | 33/27 | 11. szörnyidomítás: | 14/47 | 12. teológia: | 220/44 (+74%) |
13. taumaturgia: | 261/46 (+87%) | 14. szerencsejáték: | 18/63 | 15. versengés: | 25/18 |
16. harcművészetek: | 23/22 | 17. zene: | 37/62 (+7%) | 18. szörnyismeret: | 64/69 |
19. pszi: | 136/55 (+6%) | 20. zárnyitás: | 52/89 | 21. vadászat: | 14/56 |
22. vitalitás: | 7/30 | 23. bányászat: | 34/54 | 24. testépítés: | 11/72 (+60%) |
25. úszás: | 30/39 | 26. főzés: | 25/91 (+10%) | 27. ősteológia: | 29/47 (+51%) |
28. őstaumaturgia: | 27/52 (+48%) | 29. csapatmunka: | 6/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 3 | 4. max. életpont: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 4(6) | 11. kincskeresés: 10 | 14. plusz tp: 10(12) |
15. rezisztencia: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 560 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), nerub gyógyitalt (#1873) (max. 1 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 300 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), Raia szent lovagja (#239), öregedést okozó lények (#9095), átokmurgattyú (#225), csontváz lord (#177) (csak egyszer), gonoszok (#988), vércápa sámán (#281), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), teriád varázsló (#798) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
sárkánylovas (#831) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) |
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) |
kristály formázás (#396, 800 VP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 84 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 310 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (140,30,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | isteni bölcsesség (#319) | általános komponens (#361) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) | pszi-ernyő III (#297) | önanalízis III (#303) |
hadiszerencse III (#59) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | Morgan rúnája (#363) |
halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | csontgólem (#392) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidércúr (#252) | direkt kontaktus I (#121) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | háló (#186) | >> | Techiulan (#400) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Ywgerothon (#7053) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | istenítélet (#284) | >> | natharion gólem (#428) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ősöreg Notermanthi (#725) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Zinthurg (#724) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Őrült Montrix (#698) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | istenítélet (#284) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | méregfelhő III (#229) | >> | fényhozó (#602) | |
jégvihar (#353) | >> | árnygólem (#586) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
jégvihar (#353) | >> | brutalizátor (#7129) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | tükörpajzs (#101) | >> | hallgatag térdeplő (#888) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | kvazárbehemót (#7444) | árnyak segítsége (#270) | >> | brutalizátor (#7129) | |
oldás (#372) | >> | nyálkás genoid (#854) | árnyak segítsége (#270) | >> | árnygólem (#586) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | elnyelés (#236) | >> | fertőzött ent (#403) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Őrült Montrix (#698) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan főmágus (#580) | |
sebezhetőség (#366) | >> | tl'urlang vadász (#610) | oldás (#372) | >> | elfajzott enkala (#564) | |
sebezhetőség (#366) | >> | Ywgerothon (#7053) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
fürgülés (#92) | >> | csontgólem (#392) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az igazi relikviákért sokat kell küzdeni. Persze ez a papjaimnak nem lehet akadály. A ritkaság, melyet legközelebb fel kell áldoznod oltáramnál, egy keselyűkarom, méghozzá a legendás Buqqe karma! |
2.) Dagadó izmokat, kicsattanó egészséget, legyőzhetetlen ügyességet, páratlan intelligenciát és mázlista életvitelt szeretnék látni! Imádkozz, amint minden tulajdonságod elérte a 100-as értéket. |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 57 (limit: 453), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 12 483. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 235, pontszámod: 3816. |
A toronyháborúban összesen 0 győzelmet arattál, ezzel 44 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 808, a megölt vezérek száma: 12, a pontszámod: 130 110. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: ek 145 2, vv 71 319 361, vv 309 88 192, vv 224 220 209, vv 161 370 11, vv 165 188 182, vv 178 26 243, vv 78 28 53, vv 120 297 303, vv 147 382 326. |
2. makró parancsai: be 132, lm 2 100 100, lm 100 100 100, lm 3 100 100, vv 88 88, lm 5 100 100, lm 7 100 100, lm 9 100 100, vv 88 88 109, bb 1144 10. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1696 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | füstölő (#1494) | |||
129 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | őscápa fog (#1164) | |||
2 | ősmatéria (#1254) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 28 | víz (#27) | 15 | kreiton esszencia (#892) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | amniosz (#203) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | 4 | fiatalság itala (#473) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | zyel katalizátor (#896) |
247 | 248 | 249 | |
43 | |
|
|
44 | |
|
|
45 | |
|
|