Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 10. 12h:07' EZ A 1084. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 1085. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 560 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 560. tárggyal |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 7. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 10. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
kt 19 11 | elkészíted a 19. tárgyat (11 darabot) |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 33 | elmormolod a 169. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
vv 147 209 | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc nyakát. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a gothag döglidérc jobb lábát. (8 támadással 502 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a gothag döglidérc testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 13 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal kilukasztod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 10, gyógyulás: 36, összesen: +26 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kilukasztod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 11, gyógyulás: 35, összesen: +24 ÉP}
v 198 234 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
249 | 250 | 251 | 252 | |
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
56 | |
|
|
|
57 | |
|
|
|
[234,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy natharion gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a natharion gólem sziklakemény testét. (8 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a natharion gólem testét. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ent pásztorbottal többször eltalálod a natharion gólem sziklakemény testét. (3 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a natharion gólem testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A natharion gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A natharion gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2438, sebződés: 0, gyógyulás: 277, összesen: +277 ÉP}
m 7 4 | mozogsz északnyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla jobb lábát. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla jobb oldalát. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a veszett gorilla bal lábát. (8 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla csapzott bundáját. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A veszett gorilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 252 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1937, sebződés: 260, gyógyulás: 166, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [233,48] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett vastagbőrű mutak. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Zinthurg pallossal végigvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak feléd rúg, de nem talál el. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 736 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb bal oldalát. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Zinthurg pallossal épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmait végighúzza a chaktra vadászeb a bal oldaladon. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 215, gyógyulás: 97, összesen: -118 ÉP}
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 16 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 66, gyógyulás: 81, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (8 támadással 960 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (8 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (8 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5260, sebződés: 56, gyógyulás: 56, összesen: +0 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 736 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 0, gyógyulás: 148, összesen: +148 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kilukasztod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kilukasztod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 120 életpontot sebeztél. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 6, gyógyulás: 37, összesen: +31 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [231,49] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy vastagbőrű mutak. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak nyakát. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Zinthurg pallossal megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 0, gyógyulás: 212, összesen: +212 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 17 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor farkát. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 17, gyógyulás: 169, összesen: +152 ÉP}
(Továbbmész...) [229,48] Az új terep hegyvidék. Észreveszel egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Longnower előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaelementál közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál testét. (7 támadással 198 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sziklaelementál tömör fejét. (8 támadással 561 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a sziklaelementál nyakát. (8 támadással 304 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a sziklaelementál fejét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a sziklaelementál sziklakemény testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sziklaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [228,48] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos zsokarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg jobb vállát. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8 554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a vadkos testét. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadkos szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadkos előremeredő szarvát. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A vadkos meglök a szarvával. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 277, gyógyulás: 135, összesen: -142 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz testét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 953 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a krathan csontváz bal lábát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 95, gyógyulás: 152, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [228,50] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy Sshreakza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (125 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Sshreakza pikkelytestét. (8 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Sshreakza jobb karját. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 161 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-23 támadás). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ent pásztorbottal megpöccinted a Sshreakza fejét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 105 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a Sshreakza testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 160 életpontot vesztettél. A Sshreakza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Sshreakza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Natharion amulett. 16 842 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2299, sebződés: 551, gyógyulás: 244, összesen: -307 ÉP}
(Továbbmész...) [227,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő gothag döglidérc nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a gothag döglidérc jobb oldalát. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc fejét. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 13 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák jobb lábát. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (8 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A pengekarú nitmák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1736, sebződés: 209, gyógyulás: 323, összesen: +114 ÉP}
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 18 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor bal szárnyát. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 18, gyógyulás: 205, összesen: +187 ÉP}
* 1. BP: kf 453 821 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 4. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 6. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 7. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak feléd rúg, de nem talál el. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Zinthurg pallossal megvagdalod a vastagbőrű mutak jobb vállát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor bal oldalát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
VADKOS (461. SZÖRNY) Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj. |
Erő: | 91 (114) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 66 (74) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 65 (68) | Védekezés: | 129 (139) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/33 év |
Egészség: | 71 (91) | Életpont: | 1168/1800 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (91) | Varázspont: | 2715/922 | Pénz: | 24185 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 296/332 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 28/90 (+30%) | ütőfegyverek: | 48/36 (+2%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/39 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); ekharion dárda (#1557) (32 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (33 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
227,51 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 108/72 (+55%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/57 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 29/87 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 16/95 (-600%) |
7. gyógyítás: | 61/91 | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/73 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 185/53 (+62%) | 12. taumaturgia: | 104/74 (+738%) |
13. szerencsejáték: | 3/15 | 14. versengés: | 22/4 | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 21/5 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | 29/43 (+1%) |
19. zárnyitás: | 18/6 | 20. vadászat: | 7/79 | 21. vitalitás: | 4/61 |
22. bányászat: | 34/31 (+1%) | 23. testépítés: | 87/39 (+54%) | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 16/58 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 100 | |||
4. max. életpont: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) |
csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (974,0) | áldomás II (#169) (981,33) | mágikus ütés (#147) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2177), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 82 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2213 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
13 | ugh méreg (#166) | 21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 11 | kerek kő (#19) | 6 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
3 | varázskő (#305) |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|