433. forduló, 435. forduló, Tompaeszü Nyüzsi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 21. 9h:09'
EZ A 654. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD
655. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3894
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

TOMPAESZÜ NYÜZSI KALANDJAI


36 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Xilannével. Elenios püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mentát koronát, egy napmedált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy nitmák pengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {támadása: 53.} Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Barátságos párviadal veszi kezdetét, puszta kézzel, páncélok nélkül. Emlékeidben felrémlik egy kép; hiszen így gyakoroltak a szerzetesek is a kolostorokban, már jóval a Tűzvihar előtt is. Jól esett ez a kis küzdelem. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon Borsodi Bivaly lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Az 5. napon ismét összefutsz Xilannével. {védettsége: 89 szúró, 89 vágó, 89 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Társad öles léptekkel közeledik feléd. Véred téged is arra késztet, hogy levesd páncélzatodat, és elfogadd a kihívást. A küzdelem végére jól leizzadtatok - nem ártana egy vízesés után nézni. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összeakadsz Szittyával. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrzekét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy nitmák pengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 51.} Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon találkozol Hínárhajúval. Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Mamajaga kőcipőjét, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 39.} Érzékeled auráját: semleges jellemű. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon megintcsak összefutsz Hínárhajúval. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 14. napon újból összefutsz Xilannével. {egészsége: 38.} Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Végre egy olyan kobudera, aki szívesen gyakorol veled! Ledobálod páncélzatodat, fegyvereidet, és ölre mentek. Látszik, hogy mindketten mesterei vagytok a kínek. Szívesen folytatnád a harcot, de dolgod elszólít. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 19. napon megintcsak találkozol Hínárhajúval. {legmagasabb fegyver szakértelme: 39.} Érzékeled auráját: semleges jellemű. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 19. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Egy cápabőr csizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy vezérfarkas trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy vidáman csipogó kékszajkó kíséri. {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Eránia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-2 poszogó mösze.)
A 20. napon összeakadsz A Tűzhajúval. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy che-vállszalagot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy lélekelementál trófea és egy méregféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Yar Afzal, amikor összefutottatok, adott neked egy nap szimbólumot.
Glanga Dor Blazeer, amikor találkoztál vele, adott neked 2 manakristályt és 7 gyógykenőcsöt. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+247 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy zoloboo sámán nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 795.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 785.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 769.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 767.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Megidézed a szellemek síkjáról Mestered lelkét! Döbbenetes, milyen hihetetlen erő sugárzik a spirituális entitásból! Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél az ökölvívás terén! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 717.]

hu 33 304 1229 hulladék: 33 304 1229
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mösze hátpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 714.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668)

[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyesek azt híresztelik, hogy az idegen, aki a palotába érkezett, egy varkaudar. Elképzelhetetlen. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 kőszemet 5 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 1 mösze hátpáncélt 11 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 704.]

ve 451 1 megveszed a 451. tárgyat 1
Vásároltál 1 zangrozi csizmát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

ve 164 3 megveszed a 164. tárgyat 3
Vásároltál 3 vasvértet. 360 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], 30 pirkit, 1 bőrpáncél [bőrpáncél ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 699.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], 30 pirkit, 1 bőrpáncél [bőrpáncél ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 694.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], 30 pirkit, 1 bőrpáncél [bőrpáncél ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 689.]

a 153 1131 100 átadod a 153. tárgyat az 1131. kalandozónak (100 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 90 pirkitet Blanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 684.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[185,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. {max. életpontja: 157-166.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,101] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 668.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 111, délre 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 663.]

v 198 152 108 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

lm 900 11 17 mozogsz 900 11 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 658.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 653.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[190,100] Fák, mindenütt csak fák.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó bal első lábát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a kék rothasztó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megbököd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a karbin plazma. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 14 kazmár gyökér, 21 smirglilevél, 5 tüskecsapda, 2 rókafarok, 4 mákrózsa virág.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét motyogó, 1 Mákrózsa főzet, 1 Tisztítótűz, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Sötét motyogó, 1 Sötét halál, 1 Illúziósárkány. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Mákrózsa főzet, 1 Temető, 1 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 1 Temető, 1 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 1 Mákrózsa főzet, 1 Aranyeső. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Sötét halál, 1 Orbitális mackósajt, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kisebb quwarg istenség. Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Orzag bilincse, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét halál, 1 Illúziópalota, 1 Szerencsejáték. Ez sajnos semmit nem ér. Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Mákrózsa főzet, 1 Orzag bilincse, 1 Influenza, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Sötét halál, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Garokk. Nyertél. 899 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 87 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. (ld. enc.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 899 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [191,99] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót.


(Továbbmész...) [192,98] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát.

[64 pontot használtál fel, van még 589.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[193,97] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egyszer csak a fák között különös jelenségre leszel figyelmes. Egy alig fél méter magas, ám csupa torony, csupa ablak, nádszálakból, száraz levelekből, meg mindenféle, kemény gyümölcshéjból ácsolt kis kulipintyóra bukkansz. Alig látszik ki a páfránylevelek közül! Egy icipici tündérke könyököl az egyik ablakban. Szemmel láthatóan, látványosan unatkozik. Ez bizony nem lehet más, csakis egy serteperte tündérke palotácskája. (754. épület.)

(Továbbmész...) [193,96] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy korongfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült drakolich közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {támadása: 32.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a drakolich jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Továbbmész...) [194,96] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger profi üstjét. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy purifikátor császár. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 565.]

szk 230 227 232 keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 232. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+1089 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 520.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 480.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 440.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 400.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 14, 10.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 603 pontot. A következő körben tehát 803 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY)
A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat.
Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag.
- Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél.
Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd.
Az üst nem átadható.

KARAKTERLAP

Tompaeszü Nyüzsi, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 434. fordulód.

Erő: 43 (48) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 149 cm
IQ: 52 (55) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 34/46 év
Egészség: 51 (54) Életpont: 510/396 Jellem: jó (629) Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (61) Varázspont: 1098/938 Pénz: 990 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 212/135 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 3236 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10276 TP-t kaptál. Jelenleg 2958533 TP-d van. A következő szinthez még 41467 TP szükséges. Trófeáid: taalru herceg, varkaudar katona, káoszbajnok. A 432. fordulódban 12912 arany került a bankszámládra. 13041 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/34 ökölvívás: 39/3 (+3%) szúrófegyverek: 22/75 (+2%)
lőfegyverek: 27/16 (+3%) dobófegyverek: 23/62

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/74 (+16%) 2. nyomkövetés: 120/9 (+15%) 3. mászás: 23/60
4. csapdakészítés: 28/12 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/81 6. gyógyítás: 64/61
7. titkosírás: 21/59 8. felderítés: 32/77 9. szörnyidomítás: 10/29
10. teológia: 60/18 (+63%) 11. taumaturgia: 78/65 (+12%) 12. szerencsejáték: 4/49 (+11%)
13. versengés: 8/95 (+36%) 14. harcművészetek: 42/5 15. zene: 12/55
16. szörnyismeret: 43/69 (+20%) 17. pszi: 18/84 (+40%) 18. vadászat: 6/10
19. bányászat: 30/3 20. úszás: 8/94 21. főzés: 2/34 (+25%)
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> nők (#999)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
364 arany (#50) 3 galachmit (#310) 1 kaja (#2)
2 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 2 lapockacsont (#33)
1 manakristály (#500) 1 mösze hátpáncél (#1229) 1 sötét tekercs (#535)
18 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytermő erszény (#819) 6 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720)
(190,100) Fairlight rúnaköve, kék rothasztó (#421)
(191,99) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(192,98) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(193,96) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), drakolich (#760)
(193,97) trikornis herceg (#261), tündérpalota (#754)
(194,96) elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), purifikátor császár (#393)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.04. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.06.18 11:12 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 3 Oka: Csocsobajnoksag
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek