433. forduló, 435. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 9. 9h:38'
EZ A 763. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD
764. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Kragoru Sutorával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ónix masszavadítót, egy ryuku vadászinget és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy sötét ülnök trófea, egy zafír sárkány trófea és egy varkaudar remete trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tangi óriásféreg. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Kragoru Sutorával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ónix masszavadítót, egy ryuku vadászinget és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy sötét ülnök trófea, egy zafír sárkány trófea és egy varkaudar remete trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Egy tangi óriásféreg a hátasa. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát. Gabrielle átadott neked a 4. napon 37 TU-t.
Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz...
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mérg. ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 841. hetének nyerőszámai: 11, 10, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy varkaudar kósza nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kósza testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar szablya. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 777.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 772.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 762.]

ef 99 507 energia fejlesztése 99
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-45 TU.] [315 pontot használtál fel, van még 447.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) varkaudar kósza (#347)

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 432.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 427.]

m 2 6 1 mozogsz keletre, nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 208 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Vashegyű lándzsával meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, 2 borostyán függő, egy obszidián függő, egy ezüst gyűrű, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 151, gyógyulás: 26, összesen: -125 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy liumbe. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a liumbe testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [99,102] Az erdőt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 389.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[101,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hayamu Oyabura előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar jön feléd.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű és egy ezüstshuriken. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken, 2 rákpajzs, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy vas dobónyíl, egy mérg. vas dobónyíl és egy varkaudar csizma. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő varkaudar íjász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+49 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Boldfellow, a lovaggal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy cirkuszi kitűzőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar katona trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy szőrös azuka a hátasa. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sérült manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 325.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[104,100] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt mirg került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 217 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kharón Nan Akherón előtt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 304.]

m 1 mozogsz északkeletre
[107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy vassisak. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 191 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: egy ezüsthegyű nyíl, 2 bumeráng, egy lánckesztyű, egy bronzsisak, egy bakkura csizma, egy kígyóbőr kesztyű, 5 ubuk tüske és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült manaelementál közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Whai Linggal. Sheran eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy törpe kovács trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[42 pontot használtál fel, van még 262.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 2 17 fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 10.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 575 pontot. A következő körben tehát 775 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 434. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 53 (55) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 97/100 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 432/407 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1210/977 Pénz: 711 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 46/0 EFejl: 30
Eddig összesen 3270 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10516 TP-t kaptál. Jelenleg 2142460 TP-d van. A következő szinthez még 157540 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 7939 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 36/63 (+4%) vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/51 2. nyomkövetés: 136/74 (+36%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 20/64 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 21/82 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 62/63 (+19%) 12. taumaturgia: 107/41 (+25%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 59/43 (+30%) 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 24/13 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a halál csókja (303)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 389 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2085.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
58 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96) 2 borostyán függő (#162)
1 bronzsisak (#88) 2 bumeráng (#249) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüstshuriken (#327) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 lánckesztyű (#230) 1 liumbe hajtás (#655) 10 madártoll (#112)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
5 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 obszidián függő (#195) 2 pirkit (#153) 2 rákpajzs (#98)
3 spiritusz (#170) 1 trófea nyaklánc (#196) 5 ubuk tüske (#131)
2 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csizma (#317) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 varkaudar szablya (#516)
2 vas dobónyíl (#189) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,102) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)
(100,102) varkaudar kósza (#347), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), liumbe (#349), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(102,101) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 28. jellempróba, manaelementál (#290), varkaudar íjász (#687), Boldfellow, a lovag (4325. kalandozó), Caramon (5439. kalandozó)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), 38. jellempróba, Dornodon oltár, manaelementál (#290)
(104,100) manaelementál (#290), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, 41. jellempróba, élőholt mirg (#135)
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, 48. jellempróba, szutykos remák (#191)
(106,99) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 49. jellempróba, manaelementál (#290)
(107,98) tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, manaelementál (#290), Whai Ling (1152. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek