Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:32' EZ A 452. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD 453. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2801 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
* 10. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 57 377 184 | elmormolod az 57. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
fkt 6 1 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 770 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 166 életpontot vesztettél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány gigászi testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a rubin sárkány fejét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a rubin sárkány jobb első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó, egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 19012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 436, gyógyulás: 228, összesen: -208 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai nyakát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb karját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a Thargodan mágus bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy kék orchidea. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 97, gyógyulás: 166, összesen: +69 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Rém testét. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a Rém testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 44, gyógyulás: 144, összesen: +100 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ragnar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zarknod szemével megcsapod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia fejét. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 264, gyógyulás: 145, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [363,61] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő fattylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord bal lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fattylord jobb lábát. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a fattylord testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és 2 gyöngymangó. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 0, gyógyulás: 144, összesen: +144 ÉP}
kf 607 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a mösze uralkodó bal oldalát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A mösze uralkodó megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) 65 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Daramoula pálcájával súrolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a mösze uralkodó kitines hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A mösze uralkodó csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) 66 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 657, gyógyulás: 225, összesen: -432 ÉP}
im | imádkozol |
kt 43 20 | elkészíted a 43. tárgyat (20 darabot) |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 764 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 179 életpontot vesztettél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (91 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány bal oldalát. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 473, gyógyulás: 262, összesen: -211 ÉP}
kt 43 10 | elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot) |
kt 1269 | elkészíted az 1269. tárgyat |
hh 1269 473 473 | használod az 1269. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 79 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 12048 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 160, gyógyulás: 187, összesen: +27 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
ek 327 | t. energia kisütése: 327 |
v 67 1575 | elmormolod a 67. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 9. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 10. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
Erő: | 63 (92) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 67 (103) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 63 (81) | Védekezés: | 136 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/233 év |
Egészség: | 53 (81) | Életpont: | 1066/1101 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 63 (79) | Varázspont: | 2616/899 | Pénz: | 14037 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 24/7 | Pszi pont: | 279/226 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 78 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 14 |
vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 46 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -17.); mérgezett tüske (#23) (18 .); mérgezett tüske (#23) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 111 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 75 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 27 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 156 | 11. taumaturgia: | 111 | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 21 | 14. harcművészetek: | 4 | 15. zene: | 15 |
16. szörnyismeret: | 35 | 17. pszi: | * 24 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 22 | 20. vitalitás: | 6 | 21. bányászat: | 44 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5424. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 40 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), manaelementál (#290), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | agyburok (#90) | varázsenergia (#161) |
varázsszem (#184) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | halált okozó lények (#9098) | pusztító végzet (#106) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | pusztító végzet (#106) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pusztító végzet (#106) | >> | vámpírféreg (#782) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
villámcsapás (#50) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Eruol (#378) | pusztító végzet (#106) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | manaelementál (#290) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | álompor (#396) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | kaja (#2) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
8 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
8 | spiritusz (#170) | 1 | távcső (#42) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) | 5 | víz (#27) | |||
3 | vortex amulettje (#607) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
437 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőkés (#6) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rémplazma (#616) | |||
13 | sárkánypikkely (#292) | 2 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | toxyl (#591) | 58 | tükör (#43) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vörös zyel (#606) | 1 | vortex talizmán (#812) |