Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 26. 9h:26' EZ A 742. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD 743. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 127 220 | bemész a 710. épületbe |
be 497 9 9 | bemész a 497. épületbe |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Mjölborg kalapácsával eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2721 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [174,101] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [173,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a magger jobb lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a magger testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Apró karcolást ejt rajtad a magger ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2048 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a Mnebolath karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és 3 arany. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával megcsapod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, 12 arany, egy ametiszt medál és egy arany karperec. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 110, gyógyulás: 5, összesen: -105 ÉP}
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [171,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [170,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a sötét főgnóm nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [168,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [167,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Notermanthi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc, egy aranygyűrű és egy pular kristály. 3817 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. 1782 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
222 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 341 249 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 327 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 138 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 188 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
TO'AGHAN ORRKARIKA (760. TÁRGY) A bo'adhunok gyermekeiket négyéves korukban egy igen komoly fizikai tesztnek vetik alá, amelyet sok gyermek nem is él túl. Azokat pedig, akik a legjobban vizsgáznak, elnyerik a hírhedt orrkarikát, és a továbbiakban to'aghanoknak, azaz elit harcosoknak nevelik. |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
Erő: | 43 (47) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (48) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (61) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (49) | Életpont: | 431/396 | Jellem: | jó (485) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 590/133 | Pénz: | 7824 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 31/21 | Pszi pont: | 142/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/0 (+8%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/95 |
vágófegyverek: | 17/81 (+28%) | ütőfegyverek: | 31/11 (+9%) | lőfegyverek: | 30/54 (+11%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/24 | 2. nyomkövetés: | 68/22 | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 19/84 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 27/14 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 41/33 (+4%) |
7. gyógyítás: | 117/25 (+10%) | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 30/16 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/79 | 11. teológia: | 23/29 (+1%) | 12. taumaturgia: | 53/18 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 7/46 | 14. versengés: | 5/23 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 72/53 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/69 | 18. pszi: | 12/31 (+10%) |
19. zárnyitás: | 15/61 | 20. vadászat: | 19/49 | 21. bányászat: | 34/27 (+3%) |
22. úszás: | 27/49 (+14%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 1 | zangrozi csizma (#451) |