432. forduló, 434. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 22. 9h:26'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,71] koordinátán.
UgyanKedvesPotrien átadott neked a 1. napon 1 TU-t. [5 TVP-t használtál fel.]
A táborozás 1. napján összeakadsz Oyama-ával. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy márvány sárkány trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Raia kisebb avatárja. Egy angyali sisakot, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hótarantula köpenyt, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy mahagóni kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy Morghatal A'ton trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Gáldor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 9. napon összeakadsz Vasököllel. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 9. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy ében sárkány trófea, egy rubin sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lopez de Francon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 12. napon találkozol Weisser Riese-ével. Sheran félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy smaragd sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ében sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy fokhagymát, egy remák szivet, egy sullár hólyagot és egy szent kehelyt.
HóKinn,CsendBenn, amikor találkoztál vele, adott neked egy kvazár kardot, egy arany papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és 5 gyöngymangót.
Vadak Ura egyszer odajött hozzád, és adott neked egy sárkánypikkelyt. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A lottó 658. hetének nyerőszámai: 3, 7, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 128 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 728.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 698.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 698.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 696.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 694.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 7. KP: élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 685.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 681.]

kf 553 554 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

kf 422 1 kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

kf 143 kézbeveszed/felveszed a 143. tárgyat
A nyakadba akasztod a virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

bb 1 1 beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

a 165 1850 1 átadod a 165. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 676.]

a 659 4683 10 átadod a 659. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

aa 226 239 304 átadod a 226. tárgyat a 239. tárgyat a 304. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 ramit követ Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kőszemet Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 661.]

id 339 1000 idomítod a 339. szörnyet 500 pontért
Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[359,71] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronokukac. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kronokukac testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [358,72] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Hirtelen mozogni kezd a föld! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy sebesült talriai behemót. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [357,73] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő drakolich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 32.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 79, gyógyulás: 11, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 604.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[356,74] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy drakolich. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 32.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 72, gyógyulás: 11, összesen: -61 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy áldozati oltárt. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [355,75] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat Chara-din fattya lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [354,76] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 111, gyógyulás: 24, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [42 pontot használtál fel, van még 562.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[353,77] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 103, gyógyulás: 22, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ!

(Továbbmész...) [352,78] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy Tguarkhan. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő, egy nagy vaskulcs és egy vas dobónyíl. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 81, gyógyulás: 8, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [351,79] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.

Látsz egy gyilkos csalánt. [42 pontot használtál fel, van még 520.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[350,80] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 512.]

in 1850 233 369 leírod az 1850. kalandozónak a 233. szörnyet a 369. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

in 4102 204 255 leírod a 4102. kalandozónak a 204. szörnyet a 255. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tatu ködmönt. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

in 1548 205 316 leírod az 1548. kalandozónak a 205. szörnyet a 316. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

in 1548 219 369 leírod az 1548. kalandozónak a 219. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

in 3070 233 215 leírod a 3070. kalandozónak a 233. szörnyet a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 507.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 507.]
Gyorsvarázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 6. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 503.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 403.]

* 8. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szeppent rákfattyat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 400.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy aurapollátor. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aurapollátor testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aurapollátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 200.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-57 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sziklaskorpió. 2 kaját nyel le a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 574 pontot. A következő körben tehát 774 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY)
A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el.

ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY)
Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak!

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 433. fordulód.

Erő: 40 (43) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 52 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 Védekezés: 61 Menekülés: 40 % Életkor: 168/171 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 382/208 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 46 Varázspont: 529/311 Pénz: 111 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/22 Pszi pont: 135/27 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1950 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8394 TP-t kaptál. Jelenleg 764585 TP-d van. A következő szinthez még 35415 TP szükséges. Trófeáid: sárkányfajzat, ongóliant, Blounther apó. A 423. fordulódban 6391 arany került a bankszámládra. 6710 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 24/36 (+5%)
vágófegyverek: 23/81 (+3%) ütőfegyverek: 24/80 (+7%) lőfegyverek: 27/19 (+6%)
dobófegyverek: 16/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/80 (+22%) 2. nyomkövetés: 119/7 (+6%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 7/61 5. csapdakészítés: 26/93 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 66/55 8. titkosírás: 15/8 9. felderítés: 50/30
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 38/42 (+17%) 12. taumaturgia: 27/21 (+7%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 78/13 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/69
16. pszi: 12/66 (+18%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 32/34 (+12%) 20. úszás: 16/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sziklaskorpió (#339) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 11 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 mászókampó (#165) 3 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226)
12 tünde nyíl (#554) 1 szeksztáns (#32) 5 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arkog kő (#632) 10 bordacsont (#16) 2 borostyán függő (#162)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüstdarab (#326) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(167,63) aurapollátor (#222)
(168,62) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(169,61) Tguarkhan (#212)
(170,60) sárkányfajzat (#340), érclelőhely
(171,59) nekrofun (#173), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(172,58) Chara-din fattya (#236)
(173,57) drakolich (#760), áldozati oltár (#586)
(174,56) drakolich (#760), érclelőhely
(175,55) talriai behemót (#312), lidércúr (#252)
(176,54) ősvortex (#587), érclelőhely, kronokukac (#285)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.
* Megváltoztak a nyugatra való visszaúszás szabályai és feltételei. Mostantól a Biztosrévben épült vámraktárban intézik ezt, a részleteket BE parancsra közlik a karakterekkel.

Üzenet küldése a karakternek