Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 6. 12h:50' EZ A 1083. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 1084. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 560 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 560. tárggyal |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 7. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 10. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 169 999 33 | elmormolod a 169. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
fno 4 1 | fejl. pont elköltés 4 1 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 112 26 | használod az 1602. tárgyat |
vv 147 209 | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 3 520 | energia fejlesztése 3 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
t 432 | támadod a 432. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz fejét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz fejét. (8 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a krathan csontváz jobb lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 103, gyógyulás: 238, összesen: +135 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 1 581 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus bal első lábát. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 164 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 619 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 29, gyógyulás: 72, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (8 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5233, sebződés: 58, gyógyulás: 503, összesen: +445 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 2 | használod a 248. tárgyat |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az átokmurgattyú fejét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú jobb vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nanda testét. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával megütöd a nanda testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 9, gyógyulás: 70, összesen: +61 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Mnebolath karmai majdnem eltalálnak! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 2 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 47, gyógyulás: 56, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló jobb oldalát. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával megütöd a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 499 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 28, gyógyulás: 73, összesen: +45 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 171 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal karját. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus jobb lábát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 202 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1360, sebződés: 373, gyógyulás: 194, összesen: -179 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 166 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Kronga hadúr testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Kronga hadúr fejét. (8 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Kronga hadúr zörgő csontjait. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a Kronga hadúr. (4 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Batharak vállemeze [Batharak vállemeze ládikóba-> (183,31)-> 410 arany, -2 ÉP]. 19 778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1968, sebződés: 423, gyógyulás: 367, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [256,28] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő Baalgarmon szolgája nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (77 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Baalgarmon szolgája jobb oldalát. (8 támadással 931 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (8 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Karmaival a Baalgarmon szolgája megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Baalgarmon szolgája feléd harap, de sikertelenül. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a Baalgarmon szolgája testét. (3 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 31 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a Baalgarmon szolgája bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A Baalgarmon szolgája karma a fejed mellett suhan el! A Baalgarmon szolgája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a Baalgarmon szolgája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
14 759 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1984, sebződés: 77, gyógyulás: 387, összesen: +310 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (80 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zseléféreg kocsonyás testét. (8 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zseléféreg testét. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a zseléféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ent pásztorbottal többször eltalálod a zseléféreg kocsonyás testét. (4 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 116 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a zseléféreg testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 44 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 6 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. 14 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2601, sebződés: 363, gyógyulás: 474, összesen: +111 ÉP}
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
254 | 255 | 256 | 257 | |
27 | |
|
|
|
28 | |
|
|
|
29 | |
|
|
|
30 | |
|
|
|
31 | |
|
|
|
[227,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Zinthurg pallossal végigvagdosod a gothag döglidérc jobb karját. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 13 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1858, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb jobb első lábát. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (8 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Zinthurg pallossal épp hogy megvágod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 0, gyógyulás: 186, összesen: +186 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 205.]
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (190 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a testzabáló pikkelytestét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 136 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Zinthurg pallossal megvagdalod a testzabáló testét. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a testzabáló pikkelytestét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 143 életpontot vesztettél. A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A testzabáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1689, sebződés: 469, gyógyulás: 289, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [228,49] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy krathan csontváz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 38 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz jobb lábát. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 125 életpontot sebeztél. A krathan csontváz vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 40 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1931, sebződés: 99, gyógyulás: 216, összesen: +117 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [228,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy púpos zsokarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg bal karját. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált korall porózus testét. (8 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod az animált korall porózus testét. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az animált korall csápol, de mindhiába. Ent pásztorbottal többször eltalálod az animált korall testét. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 75 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az animált korall testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az animált korall elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 179 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2150, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál bal lábát. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaelementál testét. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a sziklaelementál testét. (8 támadással 295 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 150 életpontot sebeztél. A sziklaelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a sziklaelementál jobb lábát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 117 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a sziklaelementál tömör fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sziklaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2126, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [230,48] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elemi pulzátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [231,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy natharion gólem. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a natharion gólem testét. (8 támadással 958 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a natharion gólem testét. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a natharion gólem jobb karját. (4 támadással 474 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 153 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a natharion gólem jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a natharion gólem! (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A natharion gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2432, sebződés: 364, gyógyulás: 74, összesen: -290 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az óriáspók testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 797 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák egyik karját. (7 támadással 187 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák testét. (8 támadással 962 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák bal vállát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1776, sebződés: 215, gyógyulás: 43, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [233,47] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy veszett gorilla közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla testét. (8 támadással 986 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a veszett gorilla testét. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 252 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 163, gyógyulás: 33, összesen: -130 ÉP}
* 1. BP: kf 453 821 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 4. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 6. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 7. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
TUDATI GYORSÍTÁS III. (520. TUDATI KÉPESSÉG) A harcban közvetlenül használható tudati képességek leghasznosabbika a felsőfokú tudati gyorsítás, ehhez kétség sem férhet. Mind a mágusok, mind a mentalisták, de még a harcművész mesterek is irigyen bámulnak látva ezt a fürgeséget, melyet az ő tudásukkal nem lehet megmagyarázni. Bizony, ezt a trükköt nem tanítják egyik mágustoronyban, vagy kolostorban sem! Talán a tudati gyorsítás emelte az egykor volt lovagrendek felkent lovagjait olyan hatékony fegyverforgatókká? Valami köze biztos volt a nimbuszukhoz, ez biztos. Mostantól vadi új képességed segítségével szinte követhetetlenül forgatod jobbkezes fegyvered. [Ez azt jelenti, hogy az eddig megszokottnál eggyel több támadást adhatsz le vele. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.] |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
Erő: | 90 (113) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 66 (76) | Támadás: | 74 (79) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 65 (68) | Védekezés: | 127 (137) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/33 év |
Egészség: | 71 (85) | Életpont: | 1126/1206 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (91) | Varázspont: | 2710/6 | Pénz: | 24827 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 296/157 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 28/33 (+19%) | ütőfegyverek: | 48/22 (+10%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/28 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); ekharion dárda (#1557) (32 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (33 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
233,47 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 107/77 (+50%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/50 (+21%) | 5. csapdakészítés: | 29/67 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 16/65 (-800%) |
7. gyógyítás: | 61/91 (+12%) | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/43 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 183/41 (+126%) | 12. taumaturgia: | 104/94 (+834%) |
13. szerencsejáték: | 3/15 (+12%) | 14. versengés: | 22/4 (+30%) | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 21/5 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | 29/40 (+36%) |
19. zárnyitás: | 17/97 | 20. vadászat: | 7/79 (+12%) | 21. vitalitás: | 4/61 |
22. bányászat: | 34/28 (+1%) | 23. testépítés: | 86/85 | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 16/36 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
4. max. életpont: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (104,8,1) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2149), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2446 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 12 | kaja (#2) | |||
24 | madártoll (#112) | 7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 6 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
589 | arany (#50) | 1 | galachmit (#310) | 1 | natharion gömb (#865) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 3 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
42 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|