Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 21. 9h:38' EZ A 741. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 742. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1097. tárgyat |
hu 352 351 | hulladék: 352 351 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 91 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő és 4 arany. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő és egy vas dobónyíl. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru bal oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a taalru testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs, 40 arany, egy arany karperec és 3 gyöngymangó. 3738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ea 272 8 | eladod a 272. tárgyat 8 |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4104 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 108, gyógyulás: 17, összesen: -91 ÉP}
be 710 127 220 | bemész a 710. épületbe |
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
vtn 258 | varázslat tanulás: a 258. varázslatot |
tv 51 | támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot |
be 497 9 9 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2812 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
(Továbbmész...) [182,109] Még mindig füves síkságon vagy.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kilukasztod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 95 életpontot sebeztél. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű bal vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a dögkeselyű jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [180,107] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion nyakát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [178,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [177,104] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál!
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy borkonyó bibe felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [175,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Északra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy tolmokov-koktél felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1097. tárgyat |
ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
VARKAUDAR BÖLLÉR (692. SZÖRNY) Ha vérben forgó szemmel, véres fegyveredet izzadt tenyeredben markolászva, az iménti varkaudar legyőzését követő percekben újabb ellenfelet keresel, akit miszlikbe aprítva hagyhatnál hátra nagyságod bizonyítékaként, még akkor sem örülhetsz annak, hogy egy varkaudar böllér kerül az utadba. Már ahogy kihúzza magát előtted, és látod, hogy még az árnyékához képest is csupán egy kis semmi vagy, inadba szállhat a bátorságod. Hát még ha a dühös fújtatásban önkéntelenül is remegő orrcimpája láttán felméred a belőle áradó agressziót, amely egyik varkaudaréhoz sem fogható... na akkor aztán hamar megtalálod a nyúlcipőt, és talán egy életre megfogadod, hogy a varkaudar faluk fosztogatását inkább másra bízod. A varkaudar böllérek a faj mészárosai, puszta kézzel vadásznak a törzs tagjainak mindennapi betevő falatjai után, és nem egyszer előfordul, hogy egy tyrannoszaurusz rexet is fél kézzel földre kényszerítenek. Emellett csak bosszantják az olyan dolgok, mint a nyámnyila kalandozók állandó zaklatása, úgyhogy tökéletes egyszerűséggel iktatják ki az ilyen zavaró tényezőket. Elvégre miben különbözik az ilyen alakok likvidálásának folyamata a vadonban történő eseményektől? Semmiben. |
Erő: | 43 (47) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (48) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (61) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (49) | Életpont: | 431/431 | Jellem: | jó (485) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 590/148 | Pénz: | 8436 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 31/17 | Pszi pont: | 142/7 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/92 (+4%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/95 |
vágófegyverek: | 17/53 (+27%) | ütőfegyverek: | 31/2 (+1%) | lőfegyverek: | 30/43 (+7%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/24 | 2. nyomkövetés: | 68/22 (+4%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 19/77 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 27/9 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 41/29 |
7. gyógyítás: | 117/15 (+30%) | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 30/11 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/79 | 11. teológia: | 23/28 (+1%) | 12. taumaturgia: | 53/14 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 7/46 (+10%) | 14. versengés: | 5/23 (+24%) | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 72/13 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/69 | 18. pszi: | 12/21 (+10%) |
19. zárnyitás: | 15/61 (+5%) | 20. vadászat: | 19/49 | 21. bányászat: | 34/24 |
22. úszás: | 27/35 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 4 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
7 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | drótszőr (#37) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
3 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 9 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
3 | kvazár (#244) | 4 | magszim bél (#103) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 6 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 7 | quwarg tojás (#360) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 12 | ugh méreg (#166) | 8 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
6 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
757 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 26 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 8 | madártoll (#112) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |