431. forduló, 433. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:13'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,73] koordinátán.
UgyanKedvesPotrien átadott neked a 3. napon 15 TU-t. [75 TVP-t használtál fel.]
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy mászókarmot, egy tünde íjat, 36 tünde nyilat, 3 bumerángot, 3 ezüsthegyű nyilat, egy mágusölőt, egy vámpírtőrt, egy virág szimbólumot, egy dorony dudát és egy kinemfogyó tegezt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) Tojást tojik a gitonga. (+2 kaja.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 657.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 627.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]

* 7. KP: élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 614.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]

tno 6 10 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

id 339 1000 idomítod a 339. szörnyet 500 pontért
Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

sze 76 elengeded a 76. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a gitongát. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 610.]

fas 200 felt. ásás 200 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

fog 43 274 elfogod a 43. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

fog 55 274 elfogod az 55. szörnyet a 274. tárggyal
fog 55 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

bb 453 1 beraksz a bankba a 453. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

bb 451 1 beraksz a bankba a 451. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

m 4 4 1 mozogsz délre, délre, északkeletre
[361,74] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gránitelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a gránitelementál fejét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gránitelementál fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+239 életerő.)

(Továbbmész...) [361,75] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió jobb első lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 93, gyógyulás: 20, összesen: -73 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

(Továbbmész...) [362,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálosztó kain. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 73, gyógyulás: 13, összesen: -60 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gunymák anyó. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [80 pontot használtál fel, van még 530.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 510.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 510.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[362,73] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sárkányfajzat került az utadba. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sárkányfajzat fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+232 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Látsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Zinthurg. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg jobb vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [362,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gránitelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál jobb vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a gránitelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a gránitelementál fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [80 pontot használtál fel, van még 430.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 410.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[362,70] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kátránygödröt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy trófea nyakláncot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vámpírtőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. {max. életpontja: 448.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hantherni Larissa. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [361,70] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gránitelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 30.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a gránitelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a gránitelementál fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 105, gyógyulás: 21, összesen: -84 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [360,70] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé.

Látsz egy ősvortexet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 362.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 342.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[360,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.

Utad során felfedezel egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 326.]

in 3070 75 62 leírod a 3070. kalandozónak a 75. szörnyet a 62. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 319.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Gyorsvarázsolsz! [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 6. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 317.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 315.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 8. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szeppent rákfattyat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 240 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 168 TVP-t kell elköltened.]

[32 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-52 életerő.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 17, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sziklaskorpió. 2 kaját töm magába a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 573 pontot. A következő körben tehát 773 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán.

KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 40 (43) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 51 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 Védekezés: 59 Menekülés: 40 % Életkor: 168/170 év
Egészség: 44 Életpont: 381/248 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (45) Varázspont: 529/363 Pénz: 111 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/21 Pszi pont: 135/29 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1945 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8214 TP-t kaptál. Jelenleg 756191 TP-d van. A következő szinthez még 43809 TP szükséges. Trófeáid: sárkányfajzat, ongóliant, Blounther apó. A 423. fordulódban 6391 arany került a bankszámládra. 6678 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 24/31 (+7%)
vágófegyverek: 23/78 (+3%) ütőfegyverek: 24/73 (+3%) lőfegyverek: 27/13 (+3%)
dobófegyverek: 16/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/58 2. nyomkövetés: 119/1 (+36%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 7/61 5. csapdakészítés: 26/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 66/55 (+46%) 8. titkosírás: 15/8 9. felderítés: 50/30 (+33%)
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 38/25 (+11%) 12. taumaturgia: 27/14 (+3%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 77/83 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/69
16. pszi: 12/48 (+18%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 32/22 (+30%) 20. úszás: 16/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sziklaskorpió (#339) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 5 kaja (#2) 1 mágusköpeny (#453)
1 zangrozi csizma (#451) 1 szeksztáns (#32) 4 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 3 arkog kő (#632) 1 ezüstdarab (#326)
1 kőszem (#304) 4 pular kristály (#239) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(177,53) ősvortex (#587), érclelőhely
(177,54) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(178,53) törpe bánya (#435), érclelőhely, gránitelementál (#205)
(178,56) gitonga (#76)
(178,57) érclelőhely, gránitelementál (#205)
(178,58) sziklaskorpió (#339), Tharr oltár, érclelőhely
(179,53) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, Hantherni Larissa (2370. kalandozó)
(179,54) érclelőhely, gránitelementál (#205)
(179,55) törpe bánya (#435), érclelőhely, Zinthurg (#180)
(179,56) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435)
(179,57) halálosztó kain (#168), sárkánybarlang (#620), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek