431. forduló, 433. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 14. 9h:22'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol NaUgyanKiivel. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Cerkával. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy Khór kesztyűjét, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Felszerelését egy Shengoroth trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Abu-Habel-Khabeb, amikor összefutottatok, adott neked egy saválló fülbevalót. Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+440 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy varkaudar kósza fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 775.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 770.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 760.]

at 3690 18 TU-t adsz át a 3690. kalandozónak 18
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 18 TU árán átcsúsztatsz 18 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 755.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 745.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 740.]

m 2 6 1 mozogsz keletre, nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 195 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor, 5 arany és egy borostyán függő. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 102, gyógyulás: 15, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz NaUgyanKiivel. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [99,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,101] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 6 mákrózsa virág[*], 1 szöges páncél. Magadhoz veszed őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 712.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[101,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét izzó bundáját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi őrsáncot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hayamu Oyabura vigyorog kajánul. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett szőrös azuka volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. [+1% tau] A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)
Összefutsz Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Boldfellow, a lovaggal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy cirkuszi kitűzőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [103,101] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 659.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[104,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar közeledik. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült szutykos remák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 202 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [106,99] Továbbra is síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kharón Nan Akherón. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 636.]

m 1 mozogsz északkeletre
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak, egy bakkura csizma, egy kígyóbőr kesztyű és 2 ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 26, gyógyulás: 1, összesen: -25 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[41 pontot használtál fel, van még 595.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 133 220 leírod a 3690. kalandozónak a 133. szörnyet a 220. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elit palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) háló-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 134 222 leírod a 3690. kalandozónak a 134. szörnyet a 222. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 135 228 leírod a 3690. kalandozónak a 135. szörnyet a 228. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 136 232 leírod a 3690. kalandozónak a 136. szörnyet a 232. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét főgnóm. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 142 235 leírod a 3690. kalandozónak a 142. szörnyet a 235. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy udvari mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 143 236 leírod a 3690. kalandozónak a 143. szörnyet a 236. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vadászkutya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 160 238 leírod a 3690. kalandozónak a 160. szörnyet a 238. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tyrannoszaurusz rex. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lantot. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 161 242 leírod a 3690. kalandozónak a 161. szörnyet a 242. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy velociraptor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 162 244 leírod a 3690. kalandozónak a 162. szörnyet a 244. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hadroszaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3690 344 245 leírod a 3690. kalandozónak a 344. szörnyet a 245. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd őrsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) márványkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

in 3885 957 1552 leírod a 3885. kalandozónak a 957. szörnyet az 1552. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Poomr Ko. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 590.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar íjász. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [45 pontot használtál fel, van még 545.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 505.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 465.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 425.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 248 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 208 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 168 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 11.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 573 pontot. A következő körben tehát 773 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY)
Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem?

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 53 (55) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 97/99 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 432/398 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1210/976 Pénz: 822 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 46/4 EFejl: 30
Eddig összesen 3229 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9399 TP-t kaptál. Jelenleg 2124099 TP-d van. A következő szinthez még 175901 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 7824 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 36/59 (+2%) vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/51 (+10%) 2. nyomkövetés: 136/10 (+36%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 20/54 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 21/70 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 62/25 (+12%) 12. taumaturgia: 107/1 (+24%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 58/95 (+18%) 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 23/93 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a halál csókja (303)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 350 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
Az új képesség készen van, de még 16 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2635.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
64 arany (#50) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 1 borostyán függő (#162)
1 bronzsisak (#88) 1 darázsszárny (#652) 1 gyöngysor (#192)
2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 liumbe hajtás (#655)
10 madártoll (#112) 4 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 2 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169)
4 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,102) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, manaelementál (#290)
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)
(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(102,101) szőrös azuka (#903), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 28. jellempróba, Frank Onestein (3588. kalandozó), Boldfellow, a lovag (4325. kalandozó), Caramon (5439. kalandozó)
(103,101) oltár, khór darázs (#348)
(104,101) varkaudar (#64), oltár
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, 48. jellempróba, szutykos remák (#191)
(106,99) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 49. jellempróba, manaelementál (#290)
(107,98) vadász varkaudar (#108), tündöklő szobor (#1587), oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, varkaudar íjász (#687)

Üzenet küldése a karakternek