430. forduló, 432. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 21. 9h:52'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,63] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
A táborozás 1. napján összefutsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy Orkhan Thai trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Kárásszal. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 nehezék (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
A 2. napon összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon megintcsak találkozol Vadak Urával. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
A 2. napon összefutsz Ravashackkal. Sheran főpapja. Egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Laurana mentális híre jut el tudatodhoz: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgő ünnepekre, és utána is!
A 8. napon ismét összeakadsz Vadak Urával. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy mágusköpenyt, egy bányászcsákányt, egy arany pikkelyvértet, egy hosszú íjat, egy kőkalapácsot, egy pengepajzsot, egy vasalt bunkót, 2 mászókampót, egy ásót és egy hebrencs csapdát. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ében halálhajcsár (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) teknőcpajzsot (ld. enc.). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a templomot. Tojást tojik a gitonga. (+3 kaja.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 731.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 727.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]

* 7. KP: élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 718.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 716.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 714.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 456 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat
Magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 714.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a pengepajzsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kb 464 451 276 kiveszel a bankból a 464. tárgyat (451 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nehéz harci kesztyűt. Kiveszel a bank széfjéből 2 zangrozi csizmát. Kiveszel a bank széfjéből 7 sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 464 kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat
Felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 451 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat
Felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[366,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy küklopsz. {max. életpontja: 321-440.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,65] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A távolból robbanások hangját hallod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy zafír sárkány repül el búvóhelyed felett. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronokukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,66] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő csapat Chara-din fattya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 630-699.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 107, gyógyulás: 23, összesen: -84 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 663.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 643.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 643.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[363,67] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Orkhan Thai lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 141, gyógyulás: 8, összesen: -133 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+264 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mópat bolyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,68] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szubreális vámpír közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 46, gyógyulás: 11, összesen: -35 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [361,69] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Észreveszel egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 554.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 534.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[361,70] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy skarlátdémon. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gránitelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 30.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gránitelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gránitelementál nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,71] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [361,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ!

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 494.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 474.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[361,73] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy Notermanthi. {max. életpontja: 311-340.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Találsz egy törpe bányát. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 466.]

in 5280 87 420 leírod az 5280. kalandozónak a 87. szörnyet a 420. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

in 5280 125 418 leírod az 5280. kalandozónak a 125. szörnyet a 418. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Beizzik a turbómágia. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 6. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 459.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 8. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szeppent rákfattyat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 454.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 414.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 374.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-53 életerő.) A szervezetedet méreg pusztítja (-58 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 7, 5.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sziklaskorpió. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel.

SKARLÁTDÉMON (790. SZÖRNY)
Ez a többnyire vörös fellegekben úszó szörnyeteg egy másik világból idézett bestia, mely a Thargodan mágusok kísérletezgetésének hála pottyant a Sötét Földre. Az idéző rituálé milyenségéről nem sok ismeretünk lehet, mint ahogy a skarlátdémon szülőhazájának sajátságairól sem. Mindenesetre nagyon valószínűnek tűnik, hogy a fenevad legjobban a magaslati levegőt kedveli, épp ezért az idéző mágusok béklyóját lerázva a Sötét Föld legmagasabb hegységeibe húzódott vissza. A Thargodan mágusok ezen ténykedése utólag igen komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a skarlátdémon - mágikus betegséghordozó lévén - olyan ragályt szabadított a Thargodanokra, amelyhez foghatóról előtte még nem is hallottak. A betegség neve skarlátia, és aki nem ismeri a módját, hogyan kúrálhatná ki magát belőle, előbb-utóbb éhen fog halni. Csak reménykedhetsz, hogy te nem fertőződsz meg, és nem hordozol be valami vírust Ghallára, miután a Sötét Föld hegységeit járva egy skarlátdémonba botlasz.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 40 (43) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 51 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 Védekezés: 59 Menekülés: 40 % Életkor: 168/170 év
Egészség: 44 Életpont: 382/156 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 46 (45) Varázspont: 529/309 Pénz: 111 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 135/33 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1940 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7718 TP-t kaptál. Jelenleg 747977 TP-d van. A következő szinthez még 52023 TP szükséges. Trófeáid: sárkányfajzat, ongóliant, Blounther apó. A 423. fordulódban 6391 arany került a bankszámládra. 6646 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 24/24 (+10%)
vágófegyverek: 23/75 (+2%) ütőfegyverek: 24/70 lőfegyverek: 27/10
dobófegyverek: 16/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/58 (+44%) 2. nyomkövetés: 118/65 (+60%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 7/61 5. csapdakészítés: 26/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 66/9 (+23%) 8. titkosírás: 15/8 9. felderítés: 49/97 (+33%)
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 38/14 (+9%) 12. taumaturgia: 27/11 (+3%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 77/53 15. szörnyismeret: 29/69
16. pszi: 12/30 (+20%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 31/92 (+16%) 20. úszás: 16/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
gitonga (#76) (tojást tojik) státusz: OK
sziklaskorpió (#339) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 4 arkog kő (#632) 5 kerek kő (#19)
1 mithril (#352) 1 nehéz harci kesztyű (#464) 2 ramit kő (#226)
7 sárga erőöv (#276) 2 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,52) gejzír (#576), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, kronokukac (#285)
(178,53) törpe bánya (#435), érclelőhely, skarlátdémon (#790), gránitelementál (#205)
(178,54) törpe bánya (#435), érclelőhely
(178,55) törpe bánya (#435), érclelőhely
(178,56) Notermanthik (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(179,51) szubreális vámpír (#223)
(180,50) Orkhan Thai (#238), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(181,49) Chara-din fattya (#236), ősvortex (#587), művészi porolit (#720)
(182,48) zafír sárkány (#329), vaskohó (#155), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), kronokukac (#285)
(183,47) Leah oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, küklopsz (#337)

Üzenet küldése a karakternek