Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 28. 10h:08' EZ A 51. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 52. játékheted kezdete: dec. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5816 SZÁMLA : XXXX |
kno 11 3 | képesség-növelés 11 |
v 7 64 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 51 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
lm 29 | mozogsz 29 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az udvari mágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az udvari mágus testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az udvari mágus jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az udvari mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 11 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 358 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
lm 31 35 | mozogsz 31 35 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadászkutya nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászkutya farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vadászkutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vadászkutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az elit palotaőr bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elit palotaőr testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az elit palotaőr jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor megcsapod az elit palotaőr bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az elit palotaőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
kf 90 88 | kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat a 88. tárggyal |
lm 28 27 20 | mozogsz 28 27 20 |
lm 10 1 | mozogsz 10 1 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [96,105] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 21 | gyógyítás 21 pontért |
A HIT EREJE (516. TUDATI KÉPESSÉG) Tudatotok a papi mágia és a tudati tér összefüggéseinek kutatása során fedezte fel azt a bizarr lehetőséget, hogy egy igazán hithű, istene szolgálatában álló pap képes a barátságos találkozáskor felszabaduló energiákat gyógyító erővé formáznia. A kevésbé barátságos vallások követői pedig a harcban is alkalmazni tudják, ha ellenfelüknél jártasabbak az isteni energiák közvetítésében. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, akkor teológia/2 életpontot gyógyulsz. (Ez összeadódik más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és teológiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata előtt teológia különbség életpontot sebzel ellenfeledbe (de ez olimpián nem működik). Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer gyógyulhatsz barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel. A lehetséges maximum fölé nem gyógyulhatsz így.] |
SZIKLAÖKÖL A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével. |
A KOS CSAPÁSA Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 13 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 191/103 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 63/1 | Pénz: | 1418 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/9 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/0 (+12%) | szúrófegyverek: | 7/50 (+4%) | lőfegyverek: | 12/11 |
dobófegyverek: | 1/24 (+124%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); tüske (#22) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
97,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/62 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 2/69 | 3. mászás: | 3/76 |
4. csapdakészítés: | 2/0 | 5. csapdaészlelés: | 1/21 | 6. gyógyítás: | 17/34 (+23%) |
7. titkosírás: | 1/20 | 8. felderítés: | 1/57 | 9. teológia: | 3/23 (+9%) |
10. taumaturgia: | 1/64 | 11. harcművészetek: | 13/0 (+300%) | 12. szörnyismeret: | 1/53 |
13. vadászat: | 1/69 | 14. bányászat: | 2/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
technokolin (#50), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Építs számomra újabb oltárt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
32, 50, 51, 52. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 20 (limit: 1730), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2000. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | * | mászókarom (#78) | ||
1 | * | rézpáncél (#71) | 2 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | sárga erőöv (#276) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | bronzpenge (#126) | 1 | fúvócső (#20) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 12 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | parittya (#18) | 6 | szögletes kő (#17) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||
4 | obszidián függő (#195) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 2 | fáklya (#36) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 25] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 4 | dözmöng szív (#122) | 20 | drótszőr (#37) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | 3 | halcsont (#390) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | 20 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | óndarab (#85) | 7 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | 10 | sallank karom (#128) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 49.40 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | bőrpáncél (#51) | 2 | bumeráng (#249) | |||
5 | csontszablya (#64) | 1 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 2 | orgyilkos tőr (#225) |
95 | 96 | 97 | 98 | |
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|