TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. márc. 6. 9h:06'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX
|
SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,-3] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: A helytartói városokban a rabszolgaság eltörlését tervezik.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.)
* 1. KP: |
TVP spórolása: 23 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 23 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [23 pontot használtál fel, van még 189.]
* 2. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat |
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]
* 3. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]
* 4. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
vi 1 2 30 |
viselkedésed: 1 2 30 |
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Barátságosan fogsz viselkedni minden szörnnyel és a nem ellentétes jellemű kalandozókkal. Barátsági szinted mostantól 2. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
v 4 |
elmormolod a 4. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]
[33,-3] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 169.]
pki 50 |
kiveszel a bankból 50 aranyat |
Kiveszel a bankból 50 aranyat. A számládon van még 49 arany. [0 pontot használtál fel, van még 169.]
m 1 2 2 |
mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
[34,-4] Továbbmész a város utcáján.
Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következő feladatod. Labdákkal kell zsonglőrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idő előtt szanaszét szóródnak a földön. 99 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó közli veled, hogy ha nem raksz ki 100 aranyat az asztal szélére, nem játszik veled. Mivel tudod, hogy nincs annyid, és belátod, hogy a kártyás határozott viselkedése mellett minden győzködés felesleges volna, behúzott nyakkal odébbállsz.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 99 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.).
(Továbbmész...) [35,-4] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 9850 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Quirov volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
(Továbbmész...) [36,-4] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy emberevő. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
[70 pontot használtál fel, van még 99.]
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
v 20 112 5 |
elmormolod a 20. varázslatot |
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
[35,-3] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az útonálló bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 89.]
be 670 |
bemész a 670. épületbe |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért. |
|
|
|
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 84.]
be 670 |
bemész a 670. épületbe |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért. |
|
|
|
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 79.]
[34,-3] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 69.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 6 aranyat. (+1 jóság.)
Összeakadsz Tegnarral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia ministránsa. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy dombi yeti trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy vérszomjas csüldő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 64.]
* 1. BP: |
TVP elővétele: 23 pontért |
Felszabadítottunk neked 23 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 84.]
* 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat |
Leveszed a bronz fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 84.]
* 4. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Elkezded pengetni a lantot. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [20 pontot használtál fel, van még 64.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 34 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a woor-antilop. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios követője vagy. Ez a 43. fordulód.
Erő: |
17 |
Szint: |
9 |
Merészség: |
1/5 |
Magasság: |
162 cm |
IQ: |
21 |
Támadás: |
6 |
Agresszió: |
2 |
Testsúly: |
53 kg |
Ügyesség: |
20 |
Védekezés: |
18 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
122/85 |
Jellem: |
jó (33) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
23 |
Varázspont: |
32/22 |
Pénz: |
35 arany |
Kép. pont: |
1 |
|
|
Pszi pont: |
49/9 |
|
|
|
|
Eddig összesen 94 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 288 TP-t kaptál. Jelenleg 9204 TP-d van. A következő szinthez még 2796 TP szükséges. Trófeáid:
alattomos manó,
karmazsin huhogó,
orgyilkos. A 43. fordulódban 49 arany került a bankszámládra. 49 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
4 |
vágófegyverek: |
10 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
9 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5 |
2. nyomkövetés: |
4 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
3 |
5. csapdakészítés: |
6 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
9 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
3 |
11. teológia: |
1 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
2 |
14. harcművészetek: |
1 |
15. zene: |
7 |
16. szörnyismeret: |
5 |
17. pszi: |
8 |
18. vadászat: |
6 |
19. bányászat: |
1 |
20. főzés: |
1 |
21. csapatmunka: |
1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz nekem egy 5 kék orchideából álló csokrot - imádom a virágot! |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.] |
Összsúly: 42.47 kg |
Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 |
|
kaja (#2) |
3 |
|
víz (#27) |
|
|
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
24 |
|
arany (#50) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(33,-3) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, manaelementál (#290)
(34,-4) vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(34,-3) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Tegnar (3449. kalandozó)
(35,-4) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), Quirov (#975)
(35,-3) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(36,-4) emberevő (#119), Elenios oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve